Přes passa k moři

9.den – neděle  8.8.2012

Ráno jsme vyrazili směr Itálie.Do města Sospel jsme obě motorky dojeli skoro na páry.Dotankovali jsme a vyrazili jsme směr Imperia ,kde jsme chtěli najít ubytování,ale moc se nám nedařilo.Zeptali jsme se jednoho domorodce na nějaký levnější penzion.Byl ochotný,sedl na skůtr  a že nás k němu dovede.Bylo to kousek,ale zjistili jsme,že je zavřený a už asi dlouho.Poradil nám jet do města Diano Marina,který bylo kousek.Tady jsme našli malý hotýlek na kopci,pár kilometrů od moře.Ubytovali jsme se a jeli jsme k moři.Všude bylo plno lidí.Nakonec jsme našli místo na pláži a mohli jsme se vykoupat.  148km

10.den - pondělí     9.7.2012

Dneska jsme si přispali.Není kam pospíchat.Po snídani jsme jeli na výlet do Monaka.Bylo vedro a tak jsme si prohlídli palác a okolí a vyrazili jsme se někam koupat.Našli jsme si pláž u San Rema a tam jsme byli celý odpoledne.

163km

11.-12.den – úterý,středa     10. – 11.7.2012

Další dva dny jsme nikam nejezdili.Byly jsme se podívat ve městě Imperia a jinak jsme si užívali sluníčka.Dva dny válení byly až dost a zítra nás čekala cesta domů.
Zjistil jsem,že se mi utrhla polovina nýtů na brašnách a visely dolů a držely jen  silou vůle.Musel jsem z nich vyndat nějaký věci a brašny jsem přivázal k motorce. 51km

13.den - čtvrtek   12.7.2012

A jede se domů.Přivstali jsme si,aby jsme vyjeli co nejdřív.Po snídani jsme všechno naložili na motorky a v 8.30 jsme vyrazili.Jeli jsme po pobřeží směr Genova.Nebyl to asi nejlepší nápad,protože prvních 100km jsme jeli asi 3hodiny.Pak už cesta utíkala rychle.Nechtěli jsme jet po dálnici a tak jsme toho moc neujeli.Večer jsme se ubytovali před Trentem.Spocený,špinavý a s bolavýma zadkama jsme se ubytovali,umyli a šli se najíst.Prošli jsme celý městečko,ale všude bylo zavřeno.Celý den jsme pořádně nejedli a byli jsme z toho nervozní.Nakonec jsme skončli ve snacku s bandou italských puberťáků a snědli všechno,co tam měli.  449km

14.den - pátek  13.7.2012

Pátek 13.Ráno mě probudily divný zvuky,jako bych spal pod vodopádem.Venku lije a strašně! Naštěstí,než jsme se nasnídali a zabalili,tak přestalo.Neujeli jsme daleko a už zase pršelo.Nasadili jsme nepromoky a pomalu jsme jeli dál.U Bormia jsem před malým kruhákem lehce přibrzdil a bylo to.Dostal jsem smyk,motorka spadla na bok a po boku se vezla po silnici a já po zádech jel za ní.Když jsem se zastavil,rychle jsem vyskočil,vypnul motor a snažil se motorku zvednout.Normálně jí zvednu,ale tentokrát se mi to nepodařilo.To už za mnou stál kamion a řidič rychle běžel ,aby mi pomohl zvednout motorku.Motorku jsme zvedli a já čekal,že to bude konec mojí cesty.A nebyl.Koukal jsem a motorce nic nebylo.Ani škrábanec,ještě že mám padací rám.Uvolnil se mi předkop a lehce ohnul padací rám.Mě nic nebylo,jen trochu naražená noha,jak mi na ní spadla motorka.Když jsem se pak díval na místo,kde jsem upadnul,bylo mi všechno jasný.Nejen že pršelo a bylo mokro,ale byl tam velký mastný flek asi od oleje  a na něm jsem si přibrzdil.A nebo pátek 13? Nic mi nebylo,oblečení nepoškozený  a tak jsem za chvíli zkusil nastartovat motorku. Motor naskočil a vypadalo to,že je všechno OK a tak jsme za stálýho deště vyrazili dál.Zatím pomalu a i Vojta měl trochu strach.Pak jsme najeli na dálnici a frčeli domů.Pořád pršelo.Rukavice jsme měli promočený a modročerný ruce od nich.Poslední den byl náročný a domů jsme dojeli kolem devátý večer.