KORSIKA "hory přímo z moře"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

rst1467 (13) napsal 10.04.2024 v 11:13

Krásné fotky!

Mirde (1) napsal 08.04.2024 v 22:33

Nejlepší cestopis o Korsice, co jsem tu četl. A udělal jsem si z něho mnoho plánovaných cílů pro náš nadcházející výlet na Korsiku.

triumph865 (0) napsal 06.02.2024 v 23:55

Děkuji za perfektní komentář k cestě i s popisy konkrétních míst a odkazy na mapy. Perfektní fotky.

Láďa

Perito (8) napsal 07.07.2019 v 13:34+2

Nádherné fotky i videa!

Hnilda (36) napsal 04.11.2018 v 11:43

noc pěkný díky

Wigmaker (1) napsal 22.07.2017 v 09:53+1

Krásný fotky i cestopis

KAREL_PLAY3 (34) napsal 16.04.2017 v 09:25+2

Fábulus napsal.. "Ale fotem nabouraného motorkáře jsi se ponížil k takovým hyenám, které pracují v Blesku, Aha, TV Znova (Nova) a jiným podobným peroidikám.."

Nemyslím si, že by se autor tohohle bezvadnýho cestopisu nějak "ponížil" tím, že zveřejnil fotografii zničeného stroje a jeho, evidentně vážně zraněného jezdce. Nejde o video nebo fotografie ze skupiny senzacechtivých, který s úsměvem od ucha k uchu prezentují některá z výše uvedených médií. Fotografii vnímám jako odstrašující, aby si co nejvíc lidí na silnicích uvědomilo, že za a) bez ohledu na počasí, moto oblečení má smysl a za b) že "broušení" stojanů, stupaček, kufrů nebo variátorů je fajn, ale nemusí vždycky dopadnout tak, jak bychom si přáli a tak není od věci jezdit s rozumem...

Chápu, že adrenalín je adrenalín, ale co si budeme povídat, všeho moc škodí. Nemám pochyb o tom, že by spousta moto nadšenců, kteří už jsou "tam na druhým břehu" nebo ti, kteří se už neobejdou bez cizí pomoci, ten adrenalín s díky odmítla (dostat druhou šanci na život) a jezdili by dnes hlavně na pohodu, na "kochačku" a užívali si ten nádherný relax v sedle...

Osobně jezdím nejraději podle místních předpisů, ve městech na 100% a jsem-li v partě, tak mimo obce jsem ochotný pro skupinu "obětovat" do 20 km/h nad limit, víc ani omylem. A taková tragická fotografie, kterou tady kolega 1shiva zveřejnil, mě jen utvrzuje v tom, že jsem zvolil tu správnější cestu k cestování. Bohužel dodržování předpisů s občasným "zablbnutím" má jednu vadu na kráse. Tou vadou je, že člověk většinou jezdí sám, jelikož ne každý se chce v jedný stopě především kochat. A proto se na úchvatnou Korsiku, na zajímavý Chorvatsko i na jiný kouty naší krásný Evropy, budu muset někdy vydat sám a na pohodu

Pohodovou sezónu všem

KAREL_PLAY3 (34) napsal 16.04.2017 v 09:08+1

Musím se přidat k mnoha návštěvníkům webu, kteří kladně ohodnotili tenhle cestopis, jelikož to je velmi příjemný, humorem prostoupený čtení, který doplňuje spousta vskutku kouzelných fotografií a fajnových videí. Takhle nějak si představuju "zdokumentování" cest za hranice všedních dní, jde o pěkný čtenářský zážitek. Mimochodem, i když téměř neplavec, tak tu jízdu na rychločlunu bych si nechal líbit, je to hukot

Jinak bych se sám a s chutí k podobný zahraniční akci přidal, ale přiznám se, že 180 km/h a více bych si v zahraničí nedovolil jezdit ani v případě, když by takovou rychlost můj stroj dokázal vyvinout. Není to výtka, jde jen o můj postoj k nadměrný rychlosti. No nic, tak ať mistru fotografie podobně skvěle vychází i další moto dovolený a nezapomenout na šťastný návraty domů - minimálně kvůli fotografiím by to byla škoda Jen vtipkuju, bezvadnou sezónu 2017

tor060 (2) napsal 02.02.2016 v 21:15

Supr cestopis, pěkně sestříhané video a nádherné fotky ! U mě za 10b .Krásná destinace. Špica !

alexander (14) napsal 02.01.2016 v 19:12

nádhera

Persi (2) napsal 02.11.2015 v 20:10

Super cestopis prečítané jedným dychom - úchvatné.

JIRKA_CZ (3) napsal 24.10.2015 v 20:29+2

To jsou hezčí záběry jak z National Geographic, nádhera fotky i videa

Lála (14) napsal 22.10.2015 v 19:32+2

Umíte žít , pěknej vejlet

milanek81 (29) napsal 22.10.2015 v 11:44

Cestopis krásnej fotky taky , ale nebyli by někde nahraný i v původní verzi - tj. tak jak je vidí člověk a ne fotoschop ?

trikolka1 (0) napsal 21.10.2015 v 18:39

Nejlepší cestopis co jsem četl včetně fotek a videí

1shiva (3) napsal 18.10.2015 v 02:17+1

s efektama kluci jsem to přepískl, měl jsem půjčený starý širokáč a nebyl zrovna z těch nejostřejších. Musel jsem to nakouřit barvičkami, aby to bylo dobrý. Něco je z kamery tak tam to je s kvalitou uplně v prd...

mkcz (18) napsal 17.10.2015 v 20:54+1

Skvělé fotky. Asi by se mi líbily ještě více s menším využitím efektů, ale jsou výborné i tak.

Roteman (10) napsal 17.10.2015 v 12:45+1

Exkluzivní, pro cestopis naprosto nezvyklé, umělecké fotografie. Kéž by to takhle uměli všichni. Je fajn, když někdo tu krásu Korsiky umocní dokonalým zpracováním fotodokumentace. Rád jsem se tam prostřednictvím vašeho cestopisu vrátil. Přeprava k trajektu s motorkami na podvalníku, je samozřejmě výhodnější ze všech hledisek (čas, prachy, menší utrpení, servisní interval atd.). Děláme to taky tak. Cesta k trajektu se dá autem zvládnout přes noc a ještě je sranda. Když dokážete na dovču vyhradit 3 týdny, určitě spojte příště Korsiku se Sardinií. Tam teprve dostanou ty tvoje stupačky zabrat, ...a bez prasat !!

rovenak (0) napsal 14.10.2015 v 14:52

Díky za krásný cestopis. Je to pro mě velká inspirace na příští rok.

Willik (1) napsal 14.10.2015 v 11:17+1

Moc pěkný a podrobně psaný cestopis. Díky!!!
Na Korsice jsme byli autem s manželkou před několika lety (tehdy ještě bez dětí). Teď vidím, že bychom to snad mohli zvládnout i na motorce. Díky za inspiraci!!

Fotky jsou moc pěkné, je vidět že máš rád krajinky a pěkné baby

Zajímaly by mě tři věci:
1) jaké je to pojištění kufrů, cos psal (něco od KTM, nebo to jde koupit na jakékoliv moto?).

2) V čem prosím upravuješ foto - efekty na 98% fotek velmi pěkné, místy bych jen malinko ubral, ta 2% neřeš, někdy to prostě trochu ulítne ) (...např. to městečko na křídovém útesu výsledně vypadá jako malý model, a na jedné fotečce jsi ženě zřejmě vyžehlil pleť tak, že by i plastiková Barbie zbledla závistí nechci ale kritizovat, máš to opravdu moc pěkné a fotky jsou celkově super. Líbí se mi zejména ta práce se světlem a kompozicí (např. ty auta seřazený před trajektem - ty odlesky střech, obecně - osoby proti světlu, vlny, pohledy do dálky - mňam!)

3) V čem prosím střiháš video a jak řešíš/neřešíš zvuk na youtube? To mě vždy nakrkne, když vyberu konečně pěknou hudbu a pak mi ji vystříhají - případně prudí s vykřičníky a autorskými hláškami... Výběr z youtube free muziky je zoufalý, placenou hudbu do videa nenabízejí. (proč by to nešlo za nějaký rozumný - skromný - poplatek??)

Díky a hodně km kolama dolu!

DROBEK-HK (3) napsal 10.10.2015 v 21:07+2

Ahoj za mě moc pěkný čtení i videa z každého slova a vteřiny videa je cítit že jste si dovolenou s ženou a celou partou maximálně užili.Smekám před každým kdo si dá práci a přetaví svoji dovolenou do psané podoby určitě jsi u toho strávil hodně času za mě ještě jednou díky.

1shiva (3) napsal 07.10.2015 v 00:57

díky kluci. Jsem rád, že jsem se nenamáhal zbytečně a mnohým z vás cestopis přinesl co se od nějčekalo.

petronel1 (1) napsal 06.10.2015 v 20:03

Nádherná Korsika, i to jak jsi nám ji podal. Popis,foto i video

Mirlos (54) napsal 04.10.2015 v 20:16

lepší podané to snad už být ani nemohlo

pagliaorba (64) napsal 04.10.2015 v 18:47-1+3

Na pravopis nehleď. K čemu ti je pravopis, když cestopis nestojí za nic a fotky jsou stažený z mikrovlky, s kvalitou rozlišení 3 pixelů na cm2 ...
Ty jsi napsal cestopis, který je o pár světelných let před vším, co tady kdo kdy napsal, navíc jsi to korunoval fotogalerií, které nemá konkurenci. Z pohledu čtenáře, si není na co stěžovat.

Rozzi75 (5) napsal 03.10.2015 v 20:59

bomba videa a nádherný fotky,musela to bejt super dovča

1shiva (3) napsal 03.10.2015 v 01:48+1

Díky za komenty, kluci. Trochu jsem rozčarován z toho pravopisu. Projel jsem to podle originálu. PÁR VĚCÍ JE TAM PROSTĚ JINAK. Nevím kde se stala chyba. . splnil to co cestopis měl splnit. O to mi šlo.

Smrža (1) napsal 02.10.2015 v 23:45+1

Klobouk dolů, hlavně ta videa jsou naprosto luxusní a profesionální

Meli (195) napsal 02.10.2015 v 19:19

Ženy si hrály s tvrdým
a muži pak šli domů s měkkým (a když tam jsou oboje tak je to podle můžů...)

Ale to mi spíš vadí na "redakci" že nemá nikoho kdo by ty cestopisy přečetl a opravil než je publikují..

K cestopisu - jednoznačně patří TOP z toho co se tu dá číst. Fotky na můj vkus až moc upravený, že vlastně ani nevim jak to tam v reálu vypadá ale krásný jsou to jo.

VIdeo - krásně udělané - jsi machr. Neni motorkářské ale je pěkné kdyby celé bylo jako poslední půlminuta druhého tak by mne bavilo víc prostě motooooorkyy

Jen jsem nepochopil to pojištění kufrů - to si padl nebo jak si ho probrousil teď cestou...

fábulus (-1) napsal 02.10.2015 v 18:14

Cestopis a popsaná cesta naprosto užasné uplně si mě navnadil, ale jak píšeš moto na vozík či dodávka a jezdit až tam. Pravopis neřeším, čtu cestopis a nejsem učitel abych opravoval pisemnou práci. Ale foto nabouraneho motorkáře si se ponížil k takovým hyenam, kteří pracují v blesku, aha, tv hov.a(nova) a jiným podobným peroidikám.