Přes Mont Blanc na Rivieru aneb jarní La Route des Grandes Alpes

11. den     Grand Canyon – Monestyer (F)

292 km

Po dopolední projížďce kaňonem vyrážíme směr severozápad na Grenoble, což naznačuje, že směřujeme domů. Zastavíme se na krásné městské trhy ve městečku Riez a po A51 dojedeme do kempu u městečka Monestier de Clermont.

12.den   Monestyer- Boden See (Ch)

568 km
Ráno jsme navštívili hráz přehrady Lac de Monteynard-Avignonet. Pěkná výška. A následuje už pouze přesun, bez kulturních zážitků. Grenoble, Geneve, Bern, Zurich, Boden See. Přistáváme v zatím nejluxusnějším kempu See Horn na kraji jezera. Jdu se opět sám koupat. Je 31 stupňů a přijde to vhod. Strávíme noc ve vichru a bouřce a ráno intenzivně prší. Honza otáčí své superboty –na podřážkách jsou díry velikosti vejce třídy M.
No nekupte to za ty prachy :) .

13.den   Boden See – Sušice (CZ)

640 km
Čekáme proto do poledne, kdy se z lehka vyčasilo a vydáváme se z Dorbirnu 205-kou přes tyrolské Alpy, Bad Hindelang a Pfronten na čarovné zámky Neuschwanstein a Konigschloss. Tam už sezona rozhodně začala a nebylo tam k hnutí.
Následovalo rozhodnutí, kterým směrem domů. Počasí nic moc a tak vyhrála dálnice na Mnichov a Degensdorf. Plánovaný průjezd Passau se nekonal z důvodu povodní už i přes dálnice a tak  přechod Železná Ruda nás přivítal až v 8 večer. Poté jsme se rozjeli každý vlastní trasou, Honza k sestře do Tábora a my po noclehu na divocha u rybníka kdesi u  Sušic směr domov.

14.den    Sušice – Telč

114 km
Dopoledne zastavuji v Drhovicích, kde jsem sloužil vojnu. Je vidět, že to bylo již dávno….
V krásném slunečném dopoledni a 28 stupních přijíždíme na oběd domů, babička už čeká s řízkama a na návsi dostáváme vychlazené pivečko. Je totiž pouť.