Do Estonska

venca1 (2) napsal 23.05.2013 v 18:24

Přečteno jedním dechem,super

Viro (0) napsal 20.05.2013 v 18:26+1

Rozumný styl, spousta užitečných informací,hezké fotky, ale poněkud mě "tahá" za orgány to věčné smutnění po rodině. Závěrem každého dne cestopisu by se chtělo zvolat: tak chlape nikam nelez a zůstaň doma Jinak mám podobný styl cestování - prostě směr a nějak to vyjde. Jenom nejsem schopen si vést deník, tak mám sice spoustu vzpomínek, ale žádný čísla
Jednou bude z Emmči puboš a budeš rád, když i s Evčou zmizíš Já už takhle prchám před dcerama i se ženou 3 sezónu

MarekD (8) napsal 19.05.2013 v 12:05

Děkuju Vám všem za komentáře mám radost že někdo ocení tu pro mě těžkou dřinu u počítače. Cesta to byla hezká ono je všude něco k vidění. Jen mě mrzí že jsem nepotkal žádnýho losa. Díky a přeju všem šťastnou cestu a vždy šťastný návrat k těm co na nás doma čekají.

Milan1963 (271) napsal 18.05.2013 v 21:55

Tvůj cestopis jsem přečetl celý najednou. Pěkný. Já a moji 2 nebo možná 3 kolegové vyrážíme na tutéž cestu letos 5. července. A tak je nám Tvůj cestopis i pomocí v tom, co máme čekat. Přesto čekám jen to hezké.
Jinak mám taky děti, holky, manželku, ale motorka je netáhne a tak jezdím sám. Až letos nás pojede víc.

elviss (4) napsal 18.05.2013 v 15:21

Super

fatman (32) napsal 18.05.2013 v 09:29

Taky "To"v sobě mám...
Ale taky mám doma 4 holky z nichž ta nejstarší nemá pochopení...Závidím ..,.

BaRT_Czech (45) napsal 17.05.2013 v 18:22

pěkně napsané, dík

ThomsonMotorson (108) napsal 16.05.2013 v 16:10

Četl jsem to ráno po noční v posteli. Máš to parádně napsaný a čtení je lehce provoněno krásnou pohodou a lehkostí..
Aloha TM

droud (12) napsal 16.05.2013 v 13:49

loni jsem tam taky byl ale o měsíc pozděj je škoda že jsi vynechal centra měst já si je prošel a jsou fakt pěkný snad kromě vylnyjusu v litvě je hezčí kaunas jinak s jižním předměstím rygi souhlasím je to luxusní tankodrom hlavně ty starý kostkovice regulérní enduro ale na sever je to lepší jsou to takoví satelity schovaný v lese u jednoho jsem stanoval a celkem se mi ta líbilo jinak na kundě je vážně zajímavej jen ten název a místní benzinka (dojel jsem tam na výpary)do parnu jsem boužel nedojel páč pochyběl čas a peníze ale jinak bych si tam zajel znovu nemuset projíždět to debilní polsko já si naopak ten prostor a minimum lidí celkem užíval jo a u těch čerpaček kde chtějí platit napřed stačí vetšinou chvilku okounět s přiblblým výrazem a hlavně sundat přilbu a rukavice pokaždý mi to pustily a platil jsem až po tankování

hruso25 (40) napsal 16.05.2013 v 11:08+1

Namiesto obeda som si dal rožok so sekanou,len aby som sa nezdržiaval a mohol si to v kľude prečítať.
Nádhera.
Zo Staríny ťa vyhnali,lebo je to zásobarňa pitnej vody pre Prešov a Košice.

Radek2107 (49) napsal 16.05.2013 v 10:44

V Kundě jsem byl, ale autem. Zajímavá je jen názvem. Jinak pěkný výlet i cestopis, já mám v plánu něco podobného, jen to vzít z opačné strany, nejdřív SK a pak PL podél hranice s UA až do Litvy a zpět. Dumal si, proč LT je Litva a LV Lotyšsko. Taky jsem nad tím přemýšlel, je to z anglických názvů, Lithuania (LT) a Latvia (LV)

Qjetoslaw (-1) napsal 16.05.2013 v 08:52

Kunda byla vždycky špinavá díra

vladl650 (6) napsal 16.05.2013 v 08:44

Veľmi dobrý článok a fotky.a názor na čiernosaurov máme rovnaký.

Waikiki (0) napsal 16.05.2013 v 00:22

Zhltal jsem cestopis a osm dní mi bylo málo. Komentáře o rybách a cikánech dost podobné a naše Em(m)ičky budou možná ve stejném věku.Moc se mi to líbilo.Děkuju.

chstepan (3) napsal 15.05.2013 v 15:04

.. jj pěkně napsaný Sanok a okolí + Dolní a Horní Ustreky .. tam je fakt krásně ...
.. a taky cítím to že jedna z nejhezčích věcí na cestování je šťastný návrat domů )

seikos (975) napsal 15.05.2013 v 12:26+1

Pěkně a čtivě napsáno. Místama jsem si říkal že to je psáno pro Evičku a ne pro nás
Ale díky za poznatky, které mě utvrdily v přesvědčení že tam nahoru nějak nemusím a že na jih to bude vždy lepší