Na fichtlech do Chorvatska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

dry92 (1) napsal 21.04.2016 v 08:53

Paráda, máte můj obdiv. Mimochodem kam se chystáte letos?
Pokud byste někde měli více fotek byl bych rád :)

z_750 (4) napsal 02.04.2015 v 08:26

Ty kráso nevěřil bych že je někdo něčeho takového schopen..koupit dvě plečky a bez příprav za pár dnů vyrazit takovou štreku! Já v mládí na pincku jezdil do 100 km a pořád se na tom něco sypalo a to měly ty stroje o 20 let míň!!
Jednou v Tatrách na relativně spolehlivé Jawce 350 podruhé na Hondě Fireblade dycky se staženou řití co se může všechno přihodit..!
Jako to jste borci (Ikdyž je to hlavně kvůli mladické nerozvážnosti:) RESPEKT

rychloměr (0) napsal 12.03.2015 v 12:07

moc pekne cteni ,priste by to chtelo aby kamard si dal motorku vice DOPORADKU ,mnoho dalsich km

nasap (0) napsal 21.01.2015 v 22:24

Zdravím, taky jsem to četl jedním dechem uplne si to dokazu zive predstavit, mel jsem v roce 1991-bylo mi 17let taky Jawu 23 mustang s krasnou oranzovo nadrzi, ale vic sem pod tím lezel nez jezdil Nezapomenu na to, kdyz polorozebrana motorka lezela v kocarkarne a ja mel doma plny pokoj rozebranych dilu z motoru, ale zas jsem se neco naucil.. Pak nasledovala Jawa 350/640 a po nejake dobe Suzuki GSX750F..Letos v lednu jsem koupil Yamahu FZ6 S2 s ABS, no nikdy jsem neplanoval ABS na motorce, ale je tam, tak uvidime

amik-cz (0) napsal 18.01.2015 v 21:52

Moc mě to připomíná moje mládí kdy v roce 1972 jsme na stejnejch strojích objeli dvakrát republiku.Na to se nedá zapomenout.

klepeto (0) napsal 18.01.2015 v 00:24

Super. Taky moc závidím odvahu a díky mládí a nerozvážnosti neomezené možnosti. Zážitek na celý život. Ať vám to spolu frčí. Těším se na další čtení

Pooh-Bear (5) napsal 17.01.2015 v 16:53

Super, musím říct, že obdivuju odvahu vyrazit na fíkách takhle daleko
Já byl kdysi dávno na Mustangu nejdál v Polsku
Tak ať vám to jezdí

tapavel (7) napsal 14.01.2015 v 20:12

Zdravím kolegy fichtlaře.Do Chorvatska jsme už na fichtlech taky zavítali.Nám ale vyšlo počasí.Přípravu jste,ale hrubě podcenily.Ono se to ale za pár let vychytá.Hodně dalších km bez poruch. (možná další inspirace www.jawapuldecitour.ic.cz)

jeerry (0) napsal 08.01.2015 v 11:41

Pěkně jsem si počet.Tak na fíkoj bych to už nedal ani náhodou jste borci.

TorpedoTV (0) napsal 22.12.2014 v 09:26

Som rád že sa nájdu medzi mladými ešte junáci ktorý sa neboja osedlať "pľečku" a ísť za dobrodružstvom My sme boli minulého roku -2013 na "pľečkách" v Rumunsku a vekový priemer 47r ta vám držím palce aby vám to vydržalo čo najdlhšie

Radek2107 (53) napsal 20.12.2014 v 20:55

Já bych na to neměl, takhle se plahočit na fíkovi do Chorvatska. Jste borci. Jak se říká, mládí vpřed a stáří na svá místa.

Milan1963 (272) napsal 20.12.2014 v 16:04

Máte odvahu, jen pokud vidím, stávají se cesty na pionýrech do zahraníčí docela modní. Určitě bych ale věnoval víc přípravy motorkám (zvlášt' té jedné ). A ta čeština...no, musím si rýpnout. At' vám to za rok zase vyjde .

Sema (20) napsal 19.12.2014 v 08:30

Dobrý

Ondra11 (16) napsal 18.12.2014 v 23:37

Pěkně napsáno, ale nějak se nemůžu zbavit pocitu, že tvůj kolega/kamarád byl slušná brzda a to nejen provozu. Příprava stroje během cesty není ideální postup.
PS: zabil si ho po návrátu nebo ne?

Luky.moto (4) napsal 18.12.2014 v 09:26

Kluci super výlet. Vrátilo mě to zpět do doby, kdy jsem jezdil s kamarádem na padesátce. Na tak dlouhou cestu jsem se sice neodvážil, ale zážitky a hlavně celé dobrodružství mám v paměti více než na velký spolehlivý motorce.
Tohle je fakt adrenalin.
Dokonce mě to láká víc, než si zajet k moři na moderním cesťáku.
Hodně štěstí

George_78 (1) napsal 17.12.2014 v 21:45+1

Kluci, máte za mě plných 10 bodů, my se pořád dohadujeme kam na těch svých strojích jet, jak a kdy si na to najdeme čas, práce, práce, rodina, práce... a vy se prostě seberete a jedete k moři. Závidím vám a chtěl bych mít znovu ten věk, kdy je to možné. Držím vám palce na dalších cestách a díky za krásný cestopis.

fatman (32) napsal 17.12.2014 v 17:38

Krááása! Super čundr na pinckách!
No...Taky jsem trpěl nad češtinou-já ji opravdu rád, ale chápu...a taktně přecházím vzhledem k věku ...
Důležité je mít vizi a hlavně mít tu vizi s kým sdílet! Já bych na kámoše taky počkal, ale pravda nervy by tekly...

Lulinak (30) napsal 17.12.2014 v 16:43+1

obdivuju kazdyho, kdo jede na dovcu s tim, ze realne hrozi, ze se bude tretinu casu montovat v motce a nema s tim problem, tomu se rika prava laska.
Pro nas ostatni (a asi je to vetsina) co umime tak akorat dolit benzin a volat asistenci to asi nikdy nebude, takze jednoznacne respect chlapci.

satanachist (27) napsal 17.12.2014 v 09:11+1

klobouk dolů! Všichni co podnikají na těchto strojcích takové cesty si zaslouží respekt. Já za mlada brázdil ČSSR a dal jednou Třebíč a zpět za den - cca 350 km. No, prdel na maděru a to se mohlo ještě po dálnicích, takže do větrného víru za Lízu a valil jsem Jinak z toho, že Tě někdo tepe za pravopis si nic nedělej. Nikdo není dokonalý a při takové spoustě zážitků a "rizikových" situacích je člověk rád, že udrží netvy na uzdě. Ještě tak přemýšlet nad pravopisem. A že Mára nebyl nachystaný? Jste mladí a divočiny si užijete ještě dost, takže v klídečku a bez stresu Dávám nekonečně mnoho 1

cubafire (5) napsal 16.12.2014 v 22:05+4

Kluci fakt borci... Když si vezmu, jak tu někteří "drsňáci" píšou jak jeli GG na jejich zbrusu novém R1200GS Adventure a píšou jaké to bylo "žůžo dobrodrůžo" tak ten Váš výkon přijímám s pokorou a obdivem. Klobouk dolů a od teď zdravím i všechny fichtlaře... (no dobrá, tak ty co jedou s udicama k vodě tak ty ne...)

Ladislav36 (1) napsal 16.12.2014 v 21:32

Kluci, ode mě 100 bodů. Vzpomínám, jak jsem jel na Mustafovi do Mikulova a prdel mě bolí ještě teď. Jste borci, já bych se za stejných podmínek neodvážil.

Jirka4137 (114) napsal 16.12.2014 v 20:05

Jo kde jsou ty časy z kterých zůstalo jen pár černobílých fotek . Těžko komentovat nebyl jsem lepší a na památku ježdění s frajersky ustřiženým zadním blatníkem zůstaly věčně nachlazené ledviny.
Myslím že je tady spousta borců ochotných před dalším výletem poradit a pomoct. I když o to většinou mladí nestojí ušetří to spoustu trablů.
Jste frajeři já jsem dával celou sezonu do kopy čezetu testoval ji kolem komína a příští rok ji možná vyvezu na výlet na slovač.
Určitě na vás někdy v budoucnu čeká lepší počasí a větší pohoda .

Bonaqua (14) napsal 16.12.2014 v 19:58

Prima výlet Když si ale vzpomenu na to šílený fichtlácký sedlo,to by moje prdel nedala Škoda té vody,mohlo to být mnohem příjemnější.

vaclav-m (2) napsal 16.12.2014 v 17:31+1

Ach to mládí! Rozkošná to vada, kterou napraví čas. Nedejte na nic jiného, než na své dobrodružné srdce! Přeju hodně štěstí při získávání dalších životních zkušeností.

elvis78 (133) napsal 16.12.2014 v 17:27

se špatnou češtinou se setkávám den co den a tohle mě z míry tozhodně nevyvedlo.
Je co číst a to je pro většinu z nás to nejdůležitější.

Kostelník (58) napsal 16.12.2014 v 16:59+1

Cestopis super, bláznivá akce! To bych nedal... s nervama Jediné co ho hyzdí je ten nešťastný pravopis Vím, že je to pro řadu lidí odbytá veličina, že motorkář nějaké to y/i neřeší, hlavně, že jsou "zážitki". Pěkný výlet by si však zasloužil být popsán aspoň na základní gramatické úrovni. Chápu, že jsem rozumprd školometská, ale nemohu si pomoci, nebo snad pomocy? Tak příště k přípravě motorek přidejte ještě pár hodin češtiny. Určitě to celé věci prospěje

Martin--GS (34) napsal 16.12.2014 v 16:50

teda borci...za mě palec nahoru...ani ne za samotnou cestu,ale že 14 dnů před tripem jdete koupit dvě šunky a na nich vyrazíte.Takovou odvahu nemám,vyrazit na něčem ,,cizím,,...ale jak tady bylo již napsáno,my starší psi už na takovouhle klukovinu nemáme koule... ...zatím jsem měl vždy na výlety štěstí,že jsem skoro nikdy nezmokl.Takže já bych s Vámi měl totální depku z toho mokra...ale dobře se to četlo...i přes ty hrozné hrubky... ...tak se nedejte odradit a pořiďte lepší stroje ...a jak říká BAZ rakeťák - Vzhůru do nekonečna a ještě dál!!!

bert2cz (0) napsal 16.12.2014 v 16:19

Kluci... kdo to nezažil, nepochopí ... když se dělá pecka, když začne klouzat spojka, když za jízdy - pic, a kozel nesvítí...
Četl jsem to jedním dechem a klobouk dolu. Jste borci. Moc hezký...

DOMINATOR (1260) napsal 16.12.2014 v 14:56

Jasně že super

elvis78 (133) napsal 16.12.2014 v 14:00

kdybych měl tu možnost, a měl papíry na fichtla a techničák k pinďourovi v tý době, když jsem se učil, podnikl bych něco takového taky. Četlo se to moc pěkně a těším se na další čtení.