Tour de Prdele 2013 - Route 18

gardar (0) napsal 06.04.2017 v 15:54

Super, díky :D

KozelCH (19) napsal 31.03.2017 v 20:25

inu coby, Švejček mi sháněl svíčku kde se dalo a v jednom servisu ho poslali do pr*ele. Tak je poslal taky a když viděl, že místní se rozhlížejí, kde nechali ležet tyčky od heverů, tak radši zvolil rychlý ústup.

gardar (0) napsal 31.03.2017 v 10:59

Je to moc pěkný cestopis. jak se víc rozjezdím "kolem komína" tak je můj sen jezdit dál a dál, až budu sedět na motorce pořád i v práci :)
Jen jsem nepochopil tuhle větu: "Nějak se nepohodl s domorodci v jedné opravně, padlo pár slov a musel zalehnuvše na nádrž kloubit ruku na jawce jak o život."
Mohl bych dostat osvětlení, aby mi neunikl žádný detail?
Díky

KozelCH (19) napsal 10.11.2015 v 00:06

Letos jsme Route128 dali ještě jednou na velkých pekáčích. Dost jsme fotili a užívali, na co nebyl přes opravy čas. Web www.route18.cz budu postupně vycpávat materiálem cestou nasbíraným! Jirka

chipman (6) napsal 06.06.2015 v 21:08

Super

koudelka_v (6) napsal 13.06.2014 v 18:31

Pěkně napsané a dobrý nápad na cestování!

Kiko11 (1) napsal 01.06.2014 v 20:28+1

pekné počítanie, trasa zaznačená a zapísaná do plánu pre r. 2016

LIBeeS21 (10) napsal 10.04.2014 v 22:37+1

Kluci, pěkný cestopis a cesta!!! Jen nevím jak jste den 2 ukončili v bystrici pod hostynem v kempu, a den 3 jste tam zas dojeli. Mám pocit, že jste den 2 ukončili v bystřici nad pernstejnem...

hruso25 (40) napsal 10.04.2014 v 18:25

Route 18: Super nápad a super cestopis.
"Východ země je poměrně nehostinný, bez motorkářské civilizace." Ste o tom hlboko presvedčený?

Lulinak (30) napsal 10.04.2014 v 15:44

tomu se rika srdcari, poklona, ja bych to nedal, resit kazdej den nejakou zavadu nema s dovolenou moc spolecnyho...

fidlimydli (319) napsal 09.04.2014 v 19:32

Dobře sepsáno. Pro dobrý cestopis se nemusí jezdit na druhý konec světa.
Jen ty místopisné názvy trochu kulhají. Bydlím téměř pod Radhoštěm a na Třemšín jsem tu nikdy nenarazil. Předpokládám, že to měl být Rožmitál pod Třemšínem. Taky doporučuji bedlivěji sledovat bulvár, protože pěnice I.B. se nenarodila v Rožnově jak uvádíš, ale v Čeladné, což je na opačné straně Radhoště. Většinou se ale uvádí, že vyrůstala ve Frenštátě pod Radhoštěm, proto se Ti tam zamotal ten Rožnov. Ten Pelikán není nic moc, nikdo z domácích tam nechodí. Pěkná je stylová koliba Pod Horů vlevo asi 1km za Rožnovem ve směru z Valmezu. Já se tam stavuju na dobrou dršťkovou.

frbak (1) napsal 09.04.2014 v 17:54

A hlavně na ty gulášové večeře se těšíme celej rok . Jestliže jedeme ve čtyřech ,to znamená čtyři různé guláše do sebe A hlavně pod ně základ , klobáska na cibulce . No to přece nemá chybu

tramp57 (15) napsal 09.04.2014 v 16:59

Super cestopis. A prima parta.

KozelCH (19) napsal 09.04.2014 v 15:55

pro PýDžej - moje funkce v motogangu je kumulovaná. Jsem plánovač, navigátor, překladatel a kuchař. Ale i renesanční bytost jako já má bohužel svoje limity - dokážu naplánovat trasu, že mně chce zbytek druhý den zabít, trefím jenom podle papírový mapy, domluvím se s kýmkoliv kromě Maďara a umím vařit jenom guláš z plechovky. Takže asi tak ...

ThomsonMotorson (108) napsal 09.04.2014 v 09:53

Dobrý počtení. Mám živější představivost a tak jsem to jel s Váma Máš to dobře napsaný, vo tom žádná. Stará pravda a jádro pudla vězí v dobré partě. Jak to někdo narušuje, už to není ono. Ale Vás se to netýká. Kuci, přeju návraty vždy v pevném zdraví, dobré náladě a je fuk jestli na praseti nebo autě
Salut TM

PýDžej (16) napsal 09.04.2014 v 08:50

Bezva! Kuráž a humor
Akorát - proč jste furt vařili guláš?
Moc zdraví P.J.

Pepan.Š (2) napsal 08.04.2014 v 21:50

Jo paráda

frbak (1) napsal 08.04.2014 v 21:12

Fanda
Pro zajimavost. Před rokem se naše tour de prdele panoráma jela po kamerách české tv .Každý den ráno před nějakou jinou. Letošní je tour de prdele pivní kořeny. V republice jsou osady s pivem v názvu.
Pivín , Pivonice atd, atd Takže hurá na ně

KozelCH (19) napsal 08.04.2014 v 20:49

Moc díky. pro Luka76 - opravdu jsme neměli moc času kvůli opravám. Ale to, že jenom jedeme je mi i často kolegy vyčítáno.
Pro Johanna - na Osmnáctu jsem narazil po nějaké debatě s Fandou coby možná trasa TdP - nejdelší silnice ČSSR. Následovala Wikipedie a bylo rozhodnuto. Určitě ale nejsem první, kdo ji projel. Další inspiraci jsem načerpal na webu brněnského Classic car króžku, jak i uvádím na svém webu. To byly veskrze všechny dohledatelné informace o R18. Tímto nevím, jak Ti poděkovat. Tvoje informace pro mně mají cenu zlata. R18 mně samozřejmě taky chytla a chci ji letos ještě jednou dát na velkém pekáči a na pohodu snad bez oprav, koukat, fotit a zapisovat a jelikož jsem si hned po návratu zaregistroval doménu, vyrobit i nějaký web o této nádherné cestě. Takže Tě budu zcela jistě ještě otravovat . Jirka

bower (2) napsal 08.04.2014 v 19:27

bezva

luk76 (11) napsal 08.04.2014 v 19:19

No prostě klobouk dolů.Dneska kdo chce cestovat,tak pořizuje stroj i s pohodlím a spolehlivostí(sám se mezi ně trochu počítám).Cestopisům takových ražení ale říkám DOBRODRUŽSTVÍ.Doufám,že se hoděj cesťák i ty kluci na babetách a rodinka na praseti .Přeju dobrou ozdravnou kúru pro tvojeho krasavce a pro mě další námět k cestování.Ta trasa se mi moc líbí.Jen dotaz:nějaká návštěva pamětihodností a jiných památek cestou byla?Nebo na to nebyl čas pro opravy?

Johann (2) napsal 08.04.2014 v 18:27

Stálo by za to to projet ještě jednou a udělat si čas, hlavně na českém území. Slavná Route 18 se měla stát dle plánů Němců rychlostní silnicí Moravská Ostrava - Plzeň. Byl plánovány grandiózní stavby ve stylu kamenných viaduktů německého typu, narovnání a rozšíření silnice. Některé stavby byly započaty a dokončeny po válce (narovnání silnice v úseku Sedlčany, obchvat Kosovy Hory až ke křižovatce Sedlečko-Vojkov a po krátké pauze odbočka na Vrchotovy Janovice - přejezd u Křešice), které se nedá v krajině přehlédnout. Jak původní silnice vypadala? Je to vlastně dnes stará cesta do Kosovy Hory. S předstihem v létech 1939 až 42 bylo postaveno mimoúrovňové křížení v km 64,1 Protektorátní dálnice (dnes km 65,9 současné D1) Tento most se však nedochoval a byl při stavbě D1 v sedmdesátých létech, jako nevyhovující stržen. A nový postaven o několik desítek metrů blíže ku Praze. Silnice procházela též Dolními Kralovicemi. Ješte dnes je na hranici zátopové zóny v průzračné vodě jezera vidět v nevelké hloubce její dlažba při vjezdu do Kralovic za bývalým nádražím. Byla odkloněna a dnes jako 150/II jde po novém mostě přes údolí Želivky. Na Moravě například vede v délce 1,5 km po tělese bývalé Exteritoriální dálníce Breslau - Wien. Trasu Hitlerky, jak jí říkají Brňané, opouští elegantním obloukem u silničního nadjezdu, který se nepoužíván, dochoval dodnes, ověšený reklamními billbordy. "Osmnáctka" je skutečně pojem. Jejím prapočátkem byla zemská cesta někdy ze středověku. Je to kus historie a stojí to za to projet. Ano R66, tedy nepočítaje tu kratičkou u Příbrami se skutečným číslem 66 máme u i nás. Zatím jste si jí všimli jen vy a díky za to. Dokonce na rozdíl od své americké sestry se dochovala celá a průjezdná je až na nevelký kralovický úsek dodnes. I když pod jinými čísly. Sám jsem projel z její délky asi 360 km Od nás do Rožnova pod Radhoštěm a to na Babettě. Vzpomínám na to. Krásná cesta.

tatíkPé (9) napsal 08.04.2014 v 16:19

Kdysi dávno v dávnověku jsem fičel s bráchou na Jawině až do Prešova a zpátky a dodnes na tu cestu vzpomínám jak na jeden z nejlepších zážitků.Obdivuji každého s odvahou a ten Váš nápad projet Česko a Slovensko po "staré cestě" je super.Reportáž jsem přečetl takříkajíc jedním dechem a dávám jedničku s* .

KozelCH (19) napsal 08.04.2014 v 16:06

Díky za komentáře. Loni se nám moc nedařilo, co se techniky týče. Vlastně to bylo poprvé za osm let TdP, co se jawka nebo číza nedostala domů po vlastních.
Jinak ty boční kufry kupoval Fanda opravdu v domácích potřebách a věrně slouží už snad pět roků. A ta Bystřice je pod Pernštějnem, jasnačka Další naše cesty jsou na www.kozelch.estranky.cz

barracuda101 (11) napsal 08.04.2014 v 14:20

Za odvahu . Na té 477 se "boční kufry" nápadně podobají odpadkovému koši co mám v garage .

DOMINATOR (1260) napsal 08.04.2014 v 12:17

Pěkné jak jsem si to četl jsem si řikal kdo co bude kuchat a docetl jsem se ale aspon dobrodružo.

KubaLC8 (29) napsal 08.04.2014 v 10:35

upravte si spani v Bystrici nad Perstenjem! ne pod Hostynem!

zdenekp (122) napsal 08.04.2014 v 10:25

Ženský řvou každej večer u televizních slaďáků ale ta pravá romantika je tohle. Já teda při čtení řval smíchy. Stačí vzít Jawku, solvinu na mytí ruk, vyhrnout rukávy a zážitků je na deset let dopředu. Je vidět, že nejste žádní p o s e . o u t k o v é

mikni (103) napsal 08.04.2014 v 10:15

...taky už bych na ty závady neměl nervy a navíc celou cestu trnout,kam dojedu,zbyla by asi jen polovina zážitku z cesty, na to už musí být nátura a může tak jet jen opravdový milovník těchto strojů.Za odvahu