Horká dovolená v Montenegro

Ráno po probuzení jsme si zabalili všechny věci , posnídali, nabalili motorky a v 7:30h se loučíme s domácími a vyrážíme směr Černá Hora…

Tím začíná šestá etapa naší cesty. Jedeme podél Jadranského pobřeží přes Podgora, Gradac, směr na Ploče. Po pár přestávkách, tankování a několika hodinách v sedle našich strojů dojíždíme na hranice Srbska poblíž města Metković. Přejíždíme hranice a pokračujeme přes kus Srbska podél pobřeží. Opět hranice a dále pokračujeme směr Dubrovník.

Neodolatelný pohled z výšky na město, které bylo obehnáno vysokou hradební zdí... Dubroník nás uchvátil, takže pauza a foto do albumu :-)

Dále dojíždíme až na hranice státu Černá Hora. Sedmá etapa nám začíná přejetím hranic Černé Hory, kde si dáváme krátkou přestávku a cigáro na uklidnění, protože nás nasr... jeden polák, který pravděpodobně dostal psycho-mozkový zkrat a nepřekousl to, že jsme si ho dovolili předjet i s jeho plně klimatizovaným vozem v koloně na hranicích cca při 50ºC na slunci a tak do nás začal najíždět a velice se rozčilovat… Nakonec jsme zachovali klidnou hlavu a nevytáhli ho z auta, abychom mu promluvili do duše, tak jsme udělali vstřícné gesto a pustili ho před sebe… Ale jakoby toho nebylo málo, tak vytáhl vysílačku a zburcoval svého kolegu, který byl za námi aby udělal to samé, ale to už jsem psychicky nevydržel já, tak jsem natvrdo najel před něj, zastavil ho a udělal prostor, abychom se mohli slušně zařadit… Nakonec dopadlo vše dobře a my mohli v klidu vyrazit dál … Po půl hodince zastavujeme v restauraci Mama Chuanita, kde si dáváme oběd (pileci čerstvo pochovane )  :-)  ( čerstvé kuřecí ) Najezení jedeme pořád podél pobřeží směrem na Herceg Novi, dojíždíme k přístavu, kde jsme stihli o chlup trajekt,abychom nemuseli čekat ,kterým jsme se nechali přeplavit na druhou stranu zátoky…

Po vylodění jsme pokračovali směrem na město Budva, Petrovac, Bar a cíl už máme skoro v dohlednu,malá přestávka a už jedeme v kuse až na místo určení. Už z dálky jsme viděli náš hotel, protože je to jediný modrý barák v celým městě :-)  tak alespoň jsme nemuseli bloudit po městě…K hotelu přijíždíme kolem 18h. Po přivítání s panem a paní domácí jsme se ubytovali, vypakovali věci, dali si sprchu a vyrazili do města k pláži…
Dali jsme si nějaké to pivečko a oslavovali jsme šťastné a úspěšné dojetí :-) Přece jenom už jsme měli za sebou cca 1400km … Celkově jsme byli moc nadšení a ještě ten večer jsme skočili do moře. Po krátké koupačce jsme šli na hotel a zalehnout.

Na druhý den nám začala týdenní dovolená, kdy jsme se váleli u moře, bavili se, potápěli, grilovali na střeše hotelu s výhledem na moře atd…