gbox_leden



Bulharsko 2018

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Eso_Rimmer (383) napsal 29.04.2019 v 09:43

driv jsem se dival opovrzlive na masiny nalozene na privesu. ted uz vim, ze je mnohem lepsi uzit si navic dva dny jezdeni v super destinaci, nez ho travit presunem po dalnicich a pod. mluvim o pripadech, kdy chce clovek usetrit cas a pripadne chlupaty gumy. dnes uz je mi uplne sumak i to, kdyby s nimi jeli treba na Lipno. kazdyho vec. primarni je to, co ma clovek v hlave. ne to, co sedla, nebo jakym zpusobem cestuje. a s masinou na privesu jsem jeste nejel.

dafikk (45) napsal 24.04.2019 v 13:51

Náááádhera... Lehce psáno a lehce jeto (nebo to aspoň tak vypadá)
A můj názor na váš přesun do BG?? Jak říkal můj vzor-Limonádový Joe...někdo rád holky...jiný zase vdolky...padouch nebo hrdina,vždyť jsme přece rodina...
Z vaší cesty i cestopisu se dá čerpat. A to i udělám v budoucnu,až na cestu po Bulharsku přijde řada.

dzonnek (3) napsal 24.04.2019 v 12:29

Vzpomel jsem si na můj půlroční pracovní pobyt a na spoustě zde popsaných míst jsem byl. Je to už sice dávno ale musim se tam rozjet taky znovu podívat co se od roku 2004 změnilo. Za mě musím říci že mám z tama jen pekne a pozitivní vzpomínky ( ty zle jsem vytěsnil) .
Ps: ty hory jsou úžasné a ty bouřky v nich pekelne

erbe (22) napsal 24.04.2019 v 08:47+1

Výborný cestopis! Bulharsko nie je veľmi navštevovaná krajina, hlavne hory. Navštívili ste naozaj zaujímavé destinácie a prešli zaujímavé cesty. Fakt sa mi to páčilo!

Finč (89) napsal 24.04.2019 v 07:21

Já nechtěl nikoho nasrat nebo urazit, jen jsem napsal svůj názor

Trochu mi ta diskuze připomíná hádky v dívčích šatnách na intru, kde všechny holky ve stejnym termínu háraly

Škoda že jsem lajdák a cestopis z loňskýho Balkánu stále nemám dopsanej. Bulharsku jsme věnovali dva dny, a super

roman_v (5) napsal 23.04.2019 v 12:38+2


Rozhodně jsem neplánoval vzbudit takové vášně
Takže příště se:
* nepolepším ohledně dopravy
* zkusím se polepšit ohledně místopisných názvů

Všem přeju hodně záživných km za řidítky!

spike-cz (137) napsal 22.04.2019 v 13:01+1

Romane ode mne máš jedničku. Povedená cesta a povedený cestopis. Dohady na způsob přepravy a podobně, na tohle nekoukej. Je to přeci každého věc. To bysme byli jak eu, budeme se za chvíli dohadovat, kdo si může říkat opravdový motorkář.
Míň žluči a víc jezdit...

Targus (430) napsal 22.04.2019 v 10:19

jets

Ty mně taky...
Jestli tady někdo někoho uráží, mrkni v koupelně do zrcadla.

jets (522) napsal 22.04.2019 v 08:22+5

Targusi ty když píšeš svůj názor tak současně urážíš/ponižuješ nebo minimálně vysvětluješ že ten tvůj názor je jediný správný. Nevím, jestli ti někdo sebral ve školce kačera, ale mindráky si řeš s psychologem a ne tady... tvůj styl cestování na staré herce s igelitkama na motorce a ježděním po lesích v zákazech vjezdu taky může někomu připadat jako pseudo, ale když se ti to líbí, tak si to dělej, zrovna tak si každý najde svůj styl co ho baví nejvíc. Jiný názor se dá, může a měl by se napsat nebo říct, ale taky by se měl napsat tak, že se ten druhý nemusí nutně pasaovat do role ňoumy, co tomu vlastně vůbec nerozumí...

gege1 (13) napsal 21.04.2019 v 22:41+1

Všetko má svoje výhody aj nevýhody. Ak je ciest viac, letecká preprava môže napr. získať čas pre ďalší výlet... Mnoho krásnych miest leží blízko tranzitnych diaľnic, treba si len nájsť čas na ich objavovanie

Sema (20) napsal 21.04.2019 v 22:01

Letos se do Bulharska chystáme, tak jsem si rád přečetl o dalších zajímavých místech. A co se týče transportu motorek, tak každého věc. Já rád vyrážím rovnou z garáže.

Targus (430) napsal 21.04.2019 v 21:35

Raisto01

Tak samozřejmě pokud zadáš do navi Kalotina - Kapitan Andrejevo, tak si to asi moc neužiješ.

Napsali jsme s Flaxou a Finčem svůj názor. To se nesmí? Na aktuálních trendech se vůbec nic nezmění.
Ty sis projel Himaláj, já bych za nic neměnil dnešní průlet Beskydami.

Bylo to supr a zítra jedu zas.

Raisto01 (90) napsal 21.04.2019 v 20:49+1

Tak jsem zrovna v Ankare na hostelu, cestou do Iranu a ctu si ten Vas cestopis. Prave jsem tedy absolvoval cestu i pres Bulharsko, uz asi popate a muzu rict, ze jako transit je to fakt na hovno. Jel jsem to uz tolikrat, ze to muzu dat i poslepu a fakt na tom neshledavam nic zajimavyho. Jo mit dva tydny navic a cas pojezdit, tak jo, ale ciste jako tranzit to smysl nema. Ja si sice musim vsude dojet sam, takova je moje hlava, ale naprosto chapu, ze to tak kazdy nechce. Bulharsko je paradni a ztratit ctyri dny cestou se Vam asi nechtelo no. Jinak pekny popis mist i cesty. A barva je nejlepsi bila, ale to vi kazdej?

Ps. pujcil jsem si v Indii motorku a projel Himalaj, jsem motorkar nebo ne? Zdalo se mi to hrozne daleko odsud?

Targus (430) napsal 21.04.2019 v 16:55

roman_v

Jestli sis neráčil všimnout, napsal jsem "bez urážky".
A vůbec nic nekritizuju. Pouze konstatuji holá fakta - váš letecký přesun tam i zpět. A porovnávám to rovněž s holými fakty - existencí pseudohorolezců zdolávajících za moře peněz himalájské vrcholy a jiná kdysi nepřístupná místa. To už se na tomto webu taky nesmí?

K transkripci vlastních jmen v google maps.
Schválně jsem to zkoušel už při četbě tvého cesťáku a vyhledavač úplně normálně bral i českou transkripci, takže tvé obavy jsou zcela liché.

Targus (430) napsal 21.04.2019 v 16:49

jets

Není to tak dávno, co se tu pár lidí rozčilovalo, co si vlastně zdejší redaktoři dovolují, když píšou o základní kontrole motorky před sezónou.
Jak vidno, je stále dost takových "umělců", kteří o nějaké preventivní prohlídce nemají ani šajn a v poho se pustí napříč Evropou s deskami, které se "najednou" a "úplně samy od sebe" záhadně opotřebovaly.

Lada660z (0) napsal 21.04.2019 v 09:56

Ahoj, pridam tedy osobni komentar Dr. Namahy ono to s temi brzdami taky neni tak jednoznacny. Protoze sjety desticky jsem zjistil az doma po dalsi projizdce po druhem dnu me zmizela brzdovka o vic jak polovinu nadobky... tedy na dno, ty desticky se sjeli jako blato, jenze me nenapadlo ze je to tim. Dolil jsem brzdovku a odjezdil zbytek bez problemu. Mozna s tim nekdo mate jasny zkusenosti, ja az ted.
Jinak stojim za Romanovo komentarem... cesta nemela ucel hnat se po dalnici na jednovalci... v terenu ale Tenerka jednoznacne vyborna! Takze diky Romanovi za skvelou organizaci a planovani trasy

roman_v (5) napsal 21.04.2019 v 09:35

Zeptám se Dr.Námahy, kde udělali soudruzi při přípravě chybu. Ale myslím, že už je poučenej a příště se mu to nestane.

jets (522) napsal 21.04.2019 v 09:15-1

BTW - pro mě je teda spíš naprosto nepochopitelné, jak může někdo druhý den takového výletu zjistit, že má sjeté destičky až na plech. To si jako ty motorky před takovým výletem ani nezkotrolujete? Brzdy, olej a pneu to je snad naprostý základ ne?

jets (522) napsal 21.04.2019 v 08:37-1+3

je to tak, existuje přesný návod jak cestovat správně aby to bylo to pravé cestování. Průser je v tom, že ho máme každý z nás úplně jiný jen sám pro sebe.
Kritizovat někoho že letí letadlem na místo určení, nebo tranzituje dodávkou je stejné jako kritizovat někoho že si koupil auto modré, ale přitom jediná správná barva je červená. Běžte s tím do řiti. Každý cestuje tak jak ho to baví a považuje to za nejlepší způsob. Ostatním je po tom h---o.
V cestopisu je hromada míst z destinace, která tu popsaná moc není a to je bezesporu plus.

roman_v (5) napsal 20.04.2019 v 22:51+3

Zdravím vespolek,
za tu dopravu jsem kritiku čekal (to je stejné každý rok), ale holt množství času není nekonečné a radši strávím více času na místě než přesunem. To už mám taky za sebou, zpátky bych to nebral.
Ale tom je holt každýho věc, já to chci mít v místě na pohodu.
K tomu místopisnému značení - to ani tak nevychází z toho, že bych se chtěl něčemu vyhýbat, ale používám názvy z googlu právě proto, aby si to případně mohl někdo hned vyhledat - pokud by ho to zajímalo.
A s tím zákazem vjezdu - uznávám, že to nebylo úplně košer, ale zrovna tahle cesta byla zpevněná až nahoru, kus za zákazem seděl majitel cesty, kterého jsme se zeptali, zda můžeme. Kdyby řekl ne, otáčíme.
Každopádně díky za čas, co jste věnovali čtení a psaní komentářů.

vladl650 (6) napsal 20.04.2019 v 11:30

éj,,,,gege1, to si si hodne dovolil. Ale cestopis výborný, fotky zaujímavé, dobrá inšpirácia, tiež rozmýšľam.

gege1 (13) napsal 20.04.2019 v 06:30+2

S tými zákazmi vjazdu. Spravili by ste to aj v Alpách, Tatrách, Krkonosiach...?

Finč (89) napsal 19.04.2019 v 23:01

Souhlas s Flaxou a Targusem, 1300km není zas tak daleko
My to vzali loni kolem Bužludži cestou na Olymp a za dva dny seš tam
Ale každýho věc...
Jinak ceatopis dobrej

Targus (430) napsal 19.04.2019 v 15:49-2

Flaxa

Souhlas.
Bez urážky pisatele tohoto cesťáku - silně mi to připomíná pseudohorolezce, kteří se nechají přivézt vrtulníkem do vybudovaného výškového tábora pod Everestem, za dva dny je najatí Šerpové vystrkají s kyslíkovou flaškou na držce na vrchol (jinak by zkolabovali už v tom táboře) a oni můžou opět odfičet vrtulí "dobývat" další "nepřístupný" kout naší planety.
Smutné...
Hra na honěnou za "něčím s velkým Ň"...
No nic, my dva to nezměníme, mění se svět, ve kterém jsme nuceni žít...

Flaxa (1) napsal 19.04.2019 v 05:21-1+2

Ahoj,fajn čtení.Jen nechápu tu cestu tam.Masiny do dodávky...a letět do Bulharska...Přijde mi to zvláštní..myslím že se pak vytrácí ta podstata cestování a dobrodružství...prostě vše co k tomu patří...je to jako šukat s gumou-neni to špatný,není to ale ono

Dan66 (74) napsal 19.04.2019 v 00:23

Zajímavé čtení a díky.

Targus (430) napsal 18.04.2019 v 22:24+1

Jediným kazem na jinak dobrém cesťáku je klasický gůglácký přepis místopisných jmen.
Je fakt škoda, že autor se chce za každou cenu obejít existenci písmenka "C" (čti "cé") a všech dalších písmenek s háčky.
Jináč dobré, zejména pak hodnotící závěr.
Jinak kdo se něco málo naučil v Srbsku, anebo v Chorvatsku, nechť bez rozmyslu pálí v Bulharsku tímto jazykem. Na přímý dotaz vám sice každý Bulhar odpoví, že chorvatsky neumí, ale v běžné řeči rozumí skoro všecko.

Ondros (158) napsal 18.04.2019 v 11:59

Krásná inspirace, děkuji

corfac (1) napsal 18.04.2019 v 07:36

Super díky

Destroyer (237) napsal 18.04.2019 v 07:26

Bulharsko je dobra volba, z nepochopitelnych pricin nie uplne tradicna moto destinacia. Vyborny cestopis.

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist