europ_asistance_2024



VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NewKy (23) napsal 14.05.2022 v 20:07

Pěkné video, chválím.

PEPEE01 (346) napsal 14.05.2022 v 12:55+2

Tak teď už jen ten druhý přední kotouč a není skoro na co si stěžovat. NCXo není zatím můj šálek kávy, ale má u mě ohromný respekt především za svoji kvalitu a užitnou hodnotu. A děkuji pánům redaktorům, že ho vzali na takový pěkný výlet.

Rohal (61) napsal 14.05.2022 v 07:07+1

Bezva.
Tak už nemusím vymýšlet trasu a místa.
Stejný stroj - stejná cesta.
Září 2022 to jistí.
Dík.

Dzawar (111) napsal 13.05.2022 v 11:08

NC750x 2014 podvozek dost slabota , ale dá se upravit a ani moc peněz to nestojí . Je to potom znatelně lepší. Ono se to někomu nebude líbit , ale levný hodny mají dóóst špatný tlumiče oproti konkurenci.
Ale dost by mě zajímalo , pokud by byla jako 4tá moto ADV350 . Museli by na brát ohled na dálnici ale bylo by to zajímavý porovnání.

DCT (2) napsal 13.05.2022 v 08:41

750X neznam, mel jsem 2014 700X. Podvozek byl na jakekoliv jine ceste nez dokonale uplne silenej, hlavne predek, pri rychlych nerovnostech vubec nepropruzil, takze prudka rana do rukou, na nekterych dirach to byla rana ze DCT samo od sebe preradilo
Moto sem kupoval novou. Predelal sem za hrisne penize predek i zadek na andreani/ohlins - pak uz to bylo ne dokonale, ale celkem v pohode - tedy citelne lepsi.
v cca 50.000 km odeslo DCT Tedy ne mechanicky, nejake cidlo, kontakt nekde - cas od casu to prestalo radit (i manualne) a pak to slo takovym naucenym postupem na miste s vyp a zap motoru zase spustit.
Autorizovane servisy neumely spravit.
Celkove fajn moto s obrovskou vyhradou na tehdejsi podvozek, pritom stala 220 a za asi 250 byla tehdy celkem asi premiova CB 1100.

K_F (19) napsal 12.05.2022 v 16:16

Tož já nevím ogaři, ale tak nějak bych čekal, že to nová motorka zvládne, spíš ustát to jezdecky je kumšt, byl jsem tam loni dva razy a to vedro je fakt ničivé. Co se týče MNe, neni to, co to bývalo a turismus už je tam až na prvním místě, v tomhle preferuju Bosnu, tam je to ještě tak nějak snesitelné a ceny poloviční, co jsme zvyklí. Co v Bosně stojí marku, to v MNe euro. Ale jinak celej Balkán je super, včetně HR.

ivano (499) napsal 12.05.2022 v 15:45

Parádní cestopis. Tato Honda nenadchne ani neurazí (jak koho) a sáhne po ní ten, kdo ví, co po ní chce a od ní očekává. Měl jsem od nova NC 750X rok 2014 a prodal s 35tis. km bez jediného problému. Nebyl problém na zátah , jen tank a čígo, 800km za den do HR a za 2 dny to samé zpět. To samé s faceliftem 2017 s DCT, kdy jsem s ní najel 5tis. km, ale něco mi tam chybělo... Mám rád tuto střední třídu...a tak jsem nyní skončil u nového V Stromka .

Myschan (187) napsal 12.05.2022 v 07:20+3

Že to dá Brumla v pohodě, o tom jsem nepochyboval. Tahle motorka není o jízdě po zadním a pozdvihování ega. Je to univerzální motorka za relativně slušnou cenu určená na dlouhodobé ježdění s nízkými náklady a DCT je super. Jasně, pár koní navíc by neškodilo, ale to asi nikdy. Kawasaki H2R to není, ale upřímně, máte na ni a jezdili byste na ní denně do práce?

Komorerth (60) napsal 12.05.2022 v 07:12

cestovat sa da v podstate obstojne na comkolvek, co udrzi rychlost 90km/h a nie je to Jawa (tz nesype sa to kazdych 50km v priemere). Na podobne zameranu trasu by som asi zvolil trochu viac advencr pneumatiky, inak to podla popisu bola pekna cesta. Bez Albanska som nieco podobneho absolvoval v 2019 na XJ600. bez akychkolvek technickych problemov. Pri terajsich cenach paliv ta spotreba 3,7l potesi a berie argument nad-motorkarom, ze NC nie je motorka. Stale si vsak myslim, ze CB500x je u Hondy lepsou volbou a NC750 okrem DCT neponuka ziadnu vyhodu, naopak ma vyrazne viac nevyhod

Beryano (48) napsal 11.05.2022 v 22:37+1

Velice dobře udělaná motorka. Bohužel jí Honda pojala až moc rozpočtově. Lepší podvozek, brzdy a výkonové naladění motoru, někam k 70 HP, by jí rozhodně prospělo. Ale vím, že spoustě lidí to takhle úplně vyhovuje. Cena, motor naladěn na silnej spodek a k tomu DCT. Honda má určitě zmáknutej průzkum trhu.

ottoson.k (3) napsal 11.05.2022 v 20:54

Zajímavé, ani nejsem překvapen čekal jsem že to Brumla dá se ctí, Moc pěkně udělaný cestopis. Možná že by Honda 750 X - ADV byla vhodnější na ty šotoliny ................... jinak super

Pixly (24) napsal 11.05.2022 v 19:40+1

Skvělé, pod tohle bych se podepsal. Ona je jedna věc, co emotivně chceme a druhá co potřebujeme. NC750x z těch X motorek co jsem vyzkoušel, je jednoznačně nejpraktičtější ze všech. Bohužel pro Hondu tím ztrácí emoce, které právě v ČR jsou hlavním argumentem koupě.

bikerJ (4) napsal 11.05.2022 v 18:00

Zajímavá spotřeba.

buchtik (19) napsal 11.05.2022 v 13:55+1

Rozumně a věcně psaný cestopis, NC 750X mám v teoretickém výhledu na přechod z 350-ky skůtru a dosažení aspoň 75 let věku. Na skútru musím ještě něco najet, je to mladík

Pejmin (0) napsal 11.05.2022 v 13:14

Děkuji za vaše články a videa s Brumlou, moc mě pomohli při výběru nového motocyklu pro manželku.

Dus0 (4) napsal 11.05.2022 v 11:15+2

Vsetko mozem podpisat, z jednym rozdielom. V 2017 som s NCckou ten Teth dal.

Juraj22 (169) napsal 11.05.2022 v 10:48

Zajímavé počtení, super "dovča"
Možná jsem zaujatej, ale z těch 4 mašin se mi prostě nejvíc líbí Triumph



TOPlist