Balkánská odyssea 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Emper (-2) napsal 09.01.2019 v 15:22

Mě se to líbilo. Je jasné, že jsou tu machři, kteří nazují špunty a celý Balkán projedou bahnem a šotolinou. Ale jsou i jiní, kteří ač s GSem, tak jezdí asfalty.. proč ne.. ostatně těch šotolin jste taky projeli dost.., ostatně tam člověk stále má co objevovat a tak jistě příště něco jiného.. ...že se někomu nelíbí vaše trasa.. nebo pravopisné chyby.. na to bych se zvysoka ...
Letos se chystáme na tři neděle na Balkán a doufám, že do toho Řecka dojedeme taky.. i když jinudy..

chudela.pipa (-29) napsal 16.08.2015 v 23:53

ahojte všichni,krásně napsáno,ale zbytek vytek,autor pisálek by se uživil psaním,ale cestovat alespoň dle popisu moc neumí,osobně za sebe po evropě a balkánu cca 80tkm bez gps pouze s podrobnými mapami a ok,ubytko nikdy nikde problém včetně balkánu,jestli mohu doporučit tak zkuste rumunsko,v roce 2013 cca 6tkm jen po rumunsku a nebývalá krása a vše ok,jen okrsky a zapadlá místa,trochu strachu taky není od věci :))

Dr.X.ray (1) napsal 21.07.2015 v 19:56

Musím konstatovat, že se jedná o slohově opravdu pěkně sepsaný cestopis o tom, jak projet západní Balkán z Igoumenitsy směrem na sever tou nejméně atraktivní cestou jaká se nabízí.
Proboha, když už jedu s Ge-eSem do těchle končin, tak obuju endurové kostky a koukám si tam taky něco užít. Jaký význam má projet Albánii, perlu Balkánu, po hlavním tahu během jediného dne?

Bill22 (30) napsal 17.07.2015 v 17:45

Dobrý cestopis, mně se líbil . Tu objížďku u Sarajeva loni jsme si dali taky, ale přestože pršelo, tak těch víc, než 20 km lesem dal i kolega na VTX 1800 - plně naložený i s baťůžkem . Ale je fakt, že na tom mastodontu to on umí.
Ale překvapil mě ten údajný poplatek (potvrzení) za ubytování v Montenegru. Nic podobného jsem nikdy neplatil a taky po mě nic podobného nikde nechtěli . Tak asi nová doba...

Kaficko03 (1) napsal 14.07.2015 v 15:20

Pekna cesta,jo a v Řecku dávají do asfaltu mramorovy prášek z duvodu vysokych teplot.proto klouže a za deště je to vůbec mazec.

PýDžej (16) napsal 09.07.2015 v 23:09

Jestli nejste holky, upravte si gramatiku ...

hycomat (1) napsal 08.07.2015 v 13:45-1

Pekne a pútavo napísané. A vynašiel si (pre mňa) nové slovo - pečatka. To som nikdy nepočul.

Vlado-1500 (0) napsal 08.07.2015 v 10:01

No dnes by ste u toho gréckeho bankomatu, stáli možno aj pár dní

satanachist (27) napsal 06.07.2015 v 22:47+1

Četl jsem jedním dechem. Parádně napsáno. Ale ty obavy jsou opravdu zmiňovány dost často.

ziki.xt (23) napsal 06.07.2015 v 20:29

Trochu mi uniká smysl vaší cesty do těchto končin, když máte obavy z domorodců a z cest bez asfaltu. Klopit levá pravá se na G é e s e ch jezdí do Alp.Proč tak málo fotek? Sorry ale musel jsem.