Spyder Riders
Text: Matěj Oliva | Foto: Matěj Oliva | Foto: Tereza Kubátová | Zveřejněno: 17.5.2010 | Zobrazeno: 10 702x
O uplynulém víkendu se v rakouském Gunskirchenu konal první ročník evropského srazu tříkolek Can-am Spyder. Díky českému importérovi, firmě BCE, jsme mohli být při tom a na sraz se podívat v sedle modelu Can-am Spyder RT.
Kapitoly článku
Doprovodný program
Největší hvězdou celého srazu byl bezpochyby kaskadér Chris Pffeifer. Jeho vystoupení je neuvěřitelná show a plným právem je označován za nejlepšího kaskadéra vůbec. Na tomto srazu ale nebyl náhodou, v jeho BMW 800 bije srdce právě od Rotaxu. V jeho stínu pak vystoupila dvojice jezdců na pracovních čtyřkolkách Can-am Outlander a Renegade. Vystřihli opravdu neuvěřitelné kousky, jako jízdu po zadních ve třech, nebo jízdu po předních kolech se zařazenou zpátečkou. Pořadatelé srazu měli najatý vrtulník, který po celou dobu akce pořizoval fotodokumentaci a letěl jako doprovod spanilé jízdě Spyderů po okolí. Had tří set Spyderů vypadal opravdu zajímavě.Spyder Parotech – Rizoma
K vidění byla i velice zajímavá přestavba od rakouského úpravce automobilů – Parotech. Spyder dostal jiné podsedlové plasty, kryt kyvky, blatníky, kola, kryt řidítek a upravenou masku. Vše doplnil velice zajímavý matně stříbrný lak.Přestavby
Před touto akcí jsem žil v domnění, že na Spyderu toho nejde moc vymyslet, nicméně opak je pravdou, přesvědčte se sami.Po návratu z vyjížďky následovala večeře pro všech 552 účastníků srazu, pochopitelně v luxusním duchu celé akce. V jejím průběhu byla vyhlášena soutěž o nejhezčí Spyder, nejvzdálenějšího účastníka, ale oceněn byl i první přihlášený na sraz, nebo provozovatel německého Spyder webu. Po večeři následovalo vystoupení kapely hrající klasické hity od AC DC, nebo Deep Purple. V sobotu celý program pokračoval až do poledních hodin, kdy se účastníci rozjely ke svým domovům. Celou zpáteční cestu jsme potkávali Spydery mířící do severní a východní Evropy a ještě kousek před Prahou nás předjíždělo polské RT. Nakonec jsme si neodpustili pár fotek u jaderné elektrárny Temelín, proti které je vidět protestní kampaň po celém příhraničním Rakousku. V brzké době přineseme samostatný redakční test Spyderu RT a samozřejmě i reportáž z továrny Rotax, která dodává kromě koncernu BRP motory i do BMW, Aprilie a dalších motorek.Informace o redaktorovi
Matěj Oliva (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 180 cm
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz