Rallye Transorientale
Text: Jarda Šíma | Foto: Jarda Šíma | Zveřejněno: 13.6.2008 | Zobrazeno: 6 410x
Vzít sotva čerstvě zajeté BMW na tak dlouhý výlet je trochu větší dobrodružství než bych si přál, ale o to může být začátek testu zajímavější. Poprvé ve dvou a s plnou náloží a hned do Petrohradu. I když osmistovka vykračuje excelentně stíhám to jen tak tak. Na vině je anténa EWS pro komunikaci čipu v klíčku s elektronikou motocyklu.
Vadný maďarský díl k jehož výměně dealer svolává majitele, měním na konci Polska. Bez speciálního nářadí je to dramatické. V Petrohradu tak nestíhám akreditaci ani Auroru. Dvouhodinový čas rozdíl mě připravuje i o start moto a tak vyrážím bez mapy až s prvním kamiónem. Těch 830 km do Moskvy je pěkná porce, navíc za plného ruského provozu.
Cestou doháníme i některé motocykly a o dramatické momenty není nouze. První bivak v Rogacevu pro nás má dobrou zprávu, Pepa Macháček je celkově 22 a Dušan Randýsek 5. V motocyklech je před první etapou Jaro Katriňák pouhé dvě minuty za vedoucím Ullevastersem. Ale rallye teprve začala i když v bivaku se pracuje naplno zatímco ja pouze namazal řetěz.
Cestou doháníme i některé motocykly a o dramatické momenty není nouze. První bivak v Rogacevu pro nás má dobrou zprávu, Pepa Macháček je celkově 22 a Dušan Randýsek 5. V motocyklech je před první etapou Jaro Katriňák pouhé dvě minuty za vedoucím Ullevastersem. Ale rallye teprve začala i když v bivaku se pracuje naplno zatímco ja pouze namazal řetěz.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?