Nevděční motorkáři v Nepálu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

miko (12) napsal 03.03.2014 v 21:27

Je skutečně zajímavé jaké reakce vyvolal tento krátký " cestopis". Mám podobné zkušenosti, když dojedem třeba k hradu, chci se podívat i na věž, ale mladíci to často odmítají. Když jsme dojeli do kaňonu Verdon, objeli jsme ho, ale druhý den jsme si udělali 6 hodinovou tůru po spodku kaňonu.
I pro mě je cesta hlavním cílem, když však už někam dojedu, proč toho nevyužít a neshlédnout to co už třeba nikdy neuvidím. Když už jedu do Nepálu, musím počítat s tím ,že jsou tam "kopce" a bude se hůř i dýchat
. Nic ve zlým přátelé, trocha pohybu však jen prospěje.

prgsyd (0) napsal 01.03.2014 v 06:02

Tenhle clanek nema ani hlavu, ani patu. Fotky pekne...

robert-fiskandl (8) napsal 25.02.2014 v 21:19

Vtipnej titulek, doufám, že se tam jednou podívám:). Jako reklama mně to baví. Průvodce v těchto končinách neni holka z cestovky, která se klepe o svůj job a tak nemusí mazat med kolem huby a slibovat all inclusive:)

kastro (8) napsal 25.02.2014 v 15:26

Těm, kterých se článek p. Odehnala dotknul-v půlce března odlétám s touto CK do Dillí a jedeme popisovanou trasu do Nepálu. Žádné zkušennosti s nima nemám, jen jsou vstřícní a ochotní. Až se vrátím napíšu co a jak a nejen sem, mám svůj blog i na IDnes. A mimochodem knížka, kterou napsal p. Hošťálek o cestování s Rajbasem, stojí za přečtení.. Ono 23 dní v sedle Royalu Enfield a přes 2000 km ujet cestou necestou je asi velmi silný zážitek. Osobně se moc těším a nikdy jsem na ně od nikoho neslyšel ani nečetl žádné negativum. Všechny zdravím a přeju jen šťastné km v jedné stopě, zatím ještě z Řecka.

Kov (23) napsal 24.02.2014 v 15:21

To je přesně můj šálek kávy, někam dojet, klidně i vyšlápnout pár kilometrů. Super! ALE! V nadmořské výšce 3900m jsem byl jednou a trošku neuváženě jsem vyběhl po schodech na vyhlídku. Dýchal jsem tam pak jak důchodce na pokraji kolapsu. Předloni jsem to zase vzal hodně rychlým krokem k hranici sněhu pod GG. Výškově žádné hrozné převýšení. V této nadmořské výšce se mi ale fakt začalo dělat šoufl a musel jsem dát dost dlouhou pauzu,abych to rozdýchal. Pokud jsi tedy někoho bez treninku přiměl jít v nadmořské výšce okolo 3800m trasu 8km, tak to nebylo moc rozumné. Záleží na převýšení, ale i tak to musela to být fuška. Pak je navíc tahle veřejně obvinit z lenosti je pěkná kravina!!!
Škoda že musím upřednostnit jiné věci. Musí to být fajn zážitek takový výlet.

Diaboluss (42) napsal 23.02.2014 v 22:43+3

Fotky super, bodeď by ne. Ale tím to tak nějak hasne...
Článek tak nějak o ničem. Jsem si jist, že by jistě dalo napsat něco mnohem poutavějšího, když už se člověk pohybuje v takové exotice. Naroubovat hlavní téma tohoto kvazičlánku na to, jak jsou motorkáři líní, svědčí o nevalné úrovni slohových schopností autora... Ujít 8 km v takové výšce, pokud člověk nemá aklimatizaci není žádná sranda... mám s tím své zkušenosti... klobouk dolů před tím 68letým pánem...

malejmisa (-1) napsal 23.02.2014 v 19:21-5+1

Jestli nejsem divnej tak já tento článek pochopil jako srandu a nadsázku... to že to celé mohlo být delší a obsáhlejší je věc druhá...ale aby se hned někdo obouval že je to zasraná reklama (však ať si klidně je) a hanění zákazníků..to nějak nechápu. To asi píšou lidi co pracují u pásu

PILS (3) napsal 23.02.2014 v 17:10+1

Spíš to vypadá, jako běžný poznávací zájezd jen s tím, že to člověk absolvuje na motorce. Od moto dovolené bych čekal méně pamětihodností a větší zaměření na trasu. Nevím jak kdo, ale já když pojedu do muzea nebo galerie tak tam nepojedu na motorce. Škoda, taky jsem o zájezdu s touto CK uvažoval.

Denys (2) napsal 23.02.2014 v 13:22+2

Klasická reakce těch ,kteří si myslí že za pár upocených chechtáků musí každý držet hubu a krok. Na druhou stranu je dar uvědomovat si výjimečnosti a krásy světa. A když je pro někoho vrchol štěstí orosená dvanáctka nemá moc smyslu mu předkládat něco jiného.

Pawka (79) napsal 23.02.2014 v 13:11

musej bejt tibetani nasrany, doma se flakaj a stejne maj sotva do pusy jidlo, my tam jezdime na motorce vejletit a oni sou radi ze maj aspon tu motorku. soucitim s nima. pritom krajinu jim muzem zavidet. nespravedlnost na kazdym kroku nohy

kastro (8) napsal 23.02.2014 v 12:12

jo, pochopil jsem to. Ono v těhle končinách se nedá všude dojet na motorce a když už jsem v těch "Nepálovicích" je dobře se podívat, byť pěšky, někam, kam bych se normálně v jedné stopě nedostal. Knížku od Petra Hošťálka mám, všechno jsem několikrát četl...a MOC SE TĚŠÍM - 15.3 na letišti ahoj ! / a nemám problém s jamkýmkoli trekem../

Tuji (29) napsal 23.02.2014 v 11:24-1+6

Myslím, ze cestování je pěkná věc, pro me na motorce dvojnásob a občas je dobrý z motorky taky slest a někam dojit. Někdy jsem tak unavenej, ze i 2 km je pro me moc. Takže chápu obě strany. Co nedokážu pochopit, jak si průvodce muže dovolit takhle na veřejnosti pošpinit svoje zákazníky? Jste za to placenej, tak se nelitujte jako malá holka!!! To jste si tam radši měli dat do huby než tady takhle brečet a litovat se, ze vás někdo nepochvalil!

Velmi špatná reklama na tuhle cestovkou! A to jsem o ni uvažoval...

L-D (12) napsal 23.02.2014 v 10:39-2+6

No možná to ani reklama není. Když si člověk tu slátaninu přečte tak by s nimi ani nikam nejel.

MARTlN (54) napsal 23.02.2014 v 08:52-2+4

Tak tohle je slusnej paskvil. Co to ma spolecnyho vubec s motorkama?

VladaM (141) napsal 23.02.2014 v 08:48-1+5

Já myslel, že je to cestopis.
Ale ona je to reklama!

fidlimydli (320) napsal 23.02.2014 v 07:53-1+5

Když už sem někdo chce protlačit komerční reklamní článek, měl by si dát práci alespoň s jeho sepsáním. Tohle nemá hlavu patu.

Drakis (67) napsal 23.02.2014 v 06:19-2+7

Nevím proč se divíš,že motorkáři nechtějí chodit,taky proto se jim říká motorkáři(od slova MOTORKA)
Když budu chtít šlapat pěšky a navíc si tím masírovat své ego,tak pojedu s bandou nějakých turistů,kde se určitě nedočkám remcání kvůli pěším výšlapům ale nesmím je nutit jezdit na motorce,protože bych se mohl se zlou potázat.