Znáte Sportovní mototuristiku?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Bubák5 (0) napsal 09.03.2009 v 12:13

Podívejte se na www.cmf.cz tam se už něco najde

Epidem (0) napsal 09.03.2009 v 11:31

Nebylo by to špatné.jen ty informace...

Lyer (18) napsal 09.03.2009 v 10:43

to 650ccm - možná to tak je v ČR, ale když se podíváš právě na FIM Motocamp a Rallye tak tam jsou informace taky poskrovnu a funguje to Ta pohoda je trefa - jezdíš si po kraji a jen tak "bokem" sbíráš body.

650ccm (88) napsal 09.03.2009 v 10:07

to Lyer
Chyba je nejspíše v tom, že to dělají ryzí amatéři a tedy zadarmo. To se v současné době moc nenosí - a taky se to odráží na výsledku. Jenže chybí výrazný sponzoring. Ing.Povolná ten svůj časopis (Mototuristika) už asi také delší dobu nevydává (navíc se vrací k ježdění po hodně těžké havárce), ...
Na druhou stranu - je to o to víc o pohodě. Nejde o prachy. Umístění je také spíše nepodstatné...

Lyer (18) napsal 09.03.2009 v 09:44

Mě osobně to taky vadí, že na jejich webu chybí podrobnější info, ale drží mě myšlenka – poznávání nových krajin. Proto jsme se s Petrou přihlásily. Člověk si trošičku udělá představu z minulých ročníků. Jinak i ta mezinárodní Sportovní mototuristika má poskrovnu informací viz. FIM Rallye 2009 Zadar a FIM Motocamp Arbon. Tak přemýšlím kde je chyba.

tribbe (8) napsal 09.03.2009 v 09:35

SMT známe, ale informovanost veřejnosti je příšerná. Konkrétních informací je jako šafránu, mediální podpora zanedbatelná. Nechápu postoj motoklubu k těmto soutěžím. Před časem jsem četl výsledky a postřehy z předávání cen českých závodníků v jednom jediném časopise. Ten si ironicky pohrával s myšlenkou, že článek zveřejňuje snad proti vůli klubu. Snad se tato situace zlepší.

carifuk (0) napsal 09.03.2009 v 09:01

moc informaci tam teda neni na www.motoclub.cz ani na www.uamk.cz

Roman2bk (9) napsal 09.03.2009 v 07:46

Jednou jsem už uvažoval že bych do sportovní mototuristiky šel, ale zatím si chci objet ještě pár míst jen tak sám od sebe, jen tak.
Ale třeba se do toho jednou opřu.