Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vietnam super. V saigonu doporučuji pujčovnu na úrovni. Depozit kartou, bez problémů, roční stroje. https://www.tigitmotorbikes.com/ Většinou si každy vozí dva pasy ale ten bez víza skoro nikde jako zálohu nevezmou. Ani zde ne.
Perfektné video. Vedel by si mi ( ale myslím, že sa potešia viacerí) popísať trasu? V článku je spomínaný severný a južný okruh. Ale nevšimol som si, či je tam spomenuty aj ich popis. Hodilo by sa to pre tých, ktorí by chceli ísť tak ako vy bez sprievodcu. Ďakujem.
Díky za článek i za stránky autora, před cestou se hodily
Vietnam můžu jen doporučit. 3 týdny kolem severního Vietnamu jsme bez problémů zvládli s manželkou na jedné Hondě Winner od Offroadvietnam bez průvodce.
Cena byla vyšší než u konkurence, ale stroj sotva zajetý, v záruce a v každém větším městě ho v Hondě s úsměvem zdarma zkontrolovali a promazali. Při vrácení se šrámy neřešil y...
Co se výbavy týče, tak sandály s uzavřenou špičkou, rukavice a nepromok (pončo se mi neosvědčilo) jsou to jediné potřebné. Přilbu půjčí jetku s plexi.
Cesta má svá specifika oproti Evropě: Za každou zatáčkou jede náklaďák v protisměru nebo stojí pár krav, na silnici leží kamení, případně silnice na chvíli končí, takže reálná průměrná denní rychlost je kolem 35 km/h s maximálkou do 80 km/h. Tedy pokud jedete poznávat...
Pokud bude někdo stát o radu, rád se o ní pokusím, jinak alespoň naše video k nalákaní, sám bych jel hned znovu
Vietnam je super, můžu potvrdit. 2017 jsme jeli na 2 týdny severní, bez průvodce a bez problémů. Drobné problémy (2x duše, 1 x lanko) vždy místní za pár korun snadno opraví, doporučuji ale mít duše či lanka raději sebou. Jediný průšvih by nastal v případě nehody/úrazu nebo nemoci. Na silnici v provozu opravdu opatrně. Jídlo fakt není třeba vozit, najíte se všude s místníma. A ten pas který chtějí nechat jako záruku musí být samozřejmě s vízem. Ale asi bych se bál ho nechat jen tak někde v garáži. https://pavel-t.rajce.idnes.cz/Severni_Vietnam_2017/
Z vlaštní zkušenosti potvrzuji s následujícíma poznámkama:
-Určitě bych nejezdil v pantoflích. Na vesnici mi vběhl pod kolo pes, srazil jsem ho a spadnul a i přes poměrně solidní tenisky jsem si vykloubil malíček. Boty jsou prostě elementární bezpečnostní pomůcka.
-Vyjet ze Saigonu nebo Hanoje je ještě větší masakr než se píše v článku. Nikdy a nikde jsem se tak v provozu tak strašně nebál. Pět centimetrů od vás lítaj kamionový vraky s nepřivázaným nákladem, vzduch plnej prachu. Prostě něco neskutečnýho. Ale cca od 20 km od města už je to dobrý.
-Pasů můžete mít snad až 5. Takže si zřiďte dva a jako zálohu jeden dejte, druhý vám vždycky zbyde.
Super návod. Jen k půjčení skútrů doporučuju takovou vychytávku. Nikdy nenechávejte jako depozit svůj pas nebo jinej důležitej doklad. Vezměte si jakoukoliv kartičku s vaší fotkou (já použil starou čipovou kartu z VŠ) a jako depozit použijte tu. Oni stejně prd poznají co to je. O ten doklad totiž můžete snadno přijít. Při vracení skútrů v Saigonu mi přinesl občanku někoho jinýho a docela mu trvalo, než pochopil, že není moje. No a při vrácení druhého skútru na letišti v DaNangu mi kartu už ani nepřivezli, ačkoliv jsem je několikrát upozorňoval. Kdyby to byl pas, tak zmeškam let. Slíbili teda, že mi tu kartu pošlou poštou, ale samozřejmě nic nepřišlo.
Skvělý manuál, díky
To polomiso:
Trasa zjednodušeně kolem severního Vietnamu po směru hodinových ručiček, celkem 3000km
https://www.google.com/maps/dir/Hanoi,+Vietnam/Ninh+B%C3%ACnh,+Ninh+Binh,+Vietnam/Hang+Chi%E1%BB%81u/21.5800869,103.4232398/Tp.+Lai+Ch%C3%A2u/Tp.+H%C3%A0+Giang/tt.+%C4%90%E1%BB%93ng+V%C4%83n/22.6750001,106.2345199/Th%C3%A1c+B%E1%BA%A3n+Gi%E1%BB%91c/Thi%E1%BB%81n+vi%E1%BB%87n+Tr%C3%BAc+L%C3%A2m+Gi%C3%A1c+T%C3%A2m/@20.9283847,104.4847243,7.75z/data=!4m72!4m71!1m5!1m1!1s0x3135008e13800a29:0x2987e416210b90d!2m2!1d105.8201408!2d21.0031177!1m5!1m1!1s0x313670ab6f10c8c1:0x888a79884edbe5cc!2m2!1d105.9744536!2d20.2506149!1m5!1m1!1s0x313408fec5fb38f9:0x5d8f689360471b37!2m2!1d105.0845075!2d20.6534164!1m0!1m15!1m1!1s0x36d2a1867bf6f19d:0x34cc461c8d0001b8!2m2!1d103.4702631!2d22.3862227!3m4!1m2!1d104.5960665!2d22.4239319!3s0x36cceb896b0e3cc9:0x4741f52ecdd20fb4!3m4!1m2!1d104.6828794!2d22.7368525!3s0x36cc60675f2c9917:0x7913b91be0652bfd!1m10!1m1!1s0x36cc79b180b4239d:0xb7a373a73bc23544!2m2!1d104.9784494!2d22.8025588!3m4!1m2!1d105.281075!2d23.2913695!3s0x36cbe3883069c92b:0x5ab9d76ab1fabbc6!1m10!1m1!1s0x36cbe6cfb1c33961:0x5eff1d412485f4aa!2m2!1d105.3627336!2d23.2781471!3m4!1m2!1d105.9098444!2d22.6292054!3s0x36ca56f1bf04fae9:0x52f3259346ec1a36!1m0!1m5!1m1!1s0x36b58d5626a7c29f:0x28c5c44a92ca7edb!2m2!1d106.7225925!2d22.8553194!1m5!1m1!1s0x314b1021b71af3ad:0xb8899dba30a837ff!2m2!1d107.5049007!2d21.1219598!3e0
Jinak domácí popsaná videa z jednotlivých oblastí jsou na mém youtube, netočil jsem ale cestopis...
https://www.youtube.com/playlist?list=PLs1zVub1JJ7BdgAECPCOqk0-KKxhqbOig
Vietnam super. V saigonu doporučuji pujčovnu na úrovni. Depozit kartou, bez problémů, roční stroje. https://www.tigitmotorbikes.com/ Většinou si každy vozí dva pasy ale ten bez víza skoro nikde jako zálohu nevezmou. Ani zde ne.
Perfektné video. Vedel by si mi ( ale myslím, že sa potešia viacerí) popísať trasu? V článku je spomínaný severný a južný okruh. Ale nevšimol som si, či je tam spomenuty aj ich popis. Hodilo by sa to pre tých, ktorí by chceli ísť tak ako vy bez sprievodcu. Ďakujem.
Díky za článek i za stránky autora, před cestou se hodily
Vietnam můžu jen doporučit. 3 týdny kolem severního Vietnamu jsme bez problémů zvládli s manželkou na jedné Hondě Winner od Offroadvietnam bez průvodce.
Cena byla vyšší než u konkurence, ale stroj sotva zajetý, v záruce a v každém větším městě ho v Hondě s úsměvem zdarma zkontrolovali a promazali. Při vrácení se šrámy neřešil y...
Co se výbavy týče, tak sandály s uzavřenou špičkou, rukavice a nepromok (pončo se mi neosvědčilo) jsou to jediné potřebné. Přilbu půjčí jetku s plexi.
Cesta má svá specifika oproti Evropě: Za každou zatáčkou jede náklaďák v protisměru nebo stojí pár krav, na silnici leží kamení, případně silnice na chvíli končí, takže reálná průměrná denní rychlost je kolem 35 km/h s maximálkou do 80 km/h. Tedy pokud jedete poznávat...
Pokud bude někdo stát o radu, rád se o ní pokusím, jinak alespoň naše video k nalákaní, sám bych jel hned znovu
https://www.youtube.com/watch?v=QTR82PVWCsc
Není potřeba číst ,fotky mluví samy . Kdy se jede?!
dobrá příručka pro toho kdo nezná ,neví (já)
Mám kamaráda mladého Vietnamce a ten mi řekl 20tis. letenka 20tis. na útratu na 3týd.
Vietnam je super, můžu potvrdit. 2017 jsme jeli na 2 týdny severní, bez průvodce a bez problémů. Drobné problémy (2x duše, 1 x lanko) vždy místní za pár korun snadno opraví, doporučuji ale mít duše či lanka raději sebou. Jediný průšvih by nastal v případě nehody/úrazu nebo nemoci. Na silnici v provozu opravdu opatrně. Jídlo fakt není třeba vozit, najíte se všude s místníma. A ten pas který chtějí nechat jako záruku musí být samozřejmě s vízem. Ale asi bych se bál ho nechat jen tak někde v garáži. https://pavel-t.rajce.idnes.cz/Severni_Vietnam_2017/
Zdeňku, díky za článek, určitě pomůže ušetřit spoustu nervů a peněz!
Velmi dobře popsaný !
Zdendo jako vždy tvé zážitky z Vietnamu nezklamaly.
Jasné a poučné rady pro ty kteří se tam jako já chystají. Dík.
Super článek,Viet je muj sen a doufám že seženu kámoše ktery bude ochoten tento vylet se mnou podniknout,už se moc těšim.
oprava. Od 80 km od města.
Z vlaštní zkušenosti potvrzuji s následujícíma poznámkama:
-Určitě bych nejezdil v pantoflích. Na vesnici mi vběhl pod kolo pes, srazil jsem ho a spadnul a i přes poměrně solidní tenisky jsem si vykloubil malíček. Boty jsou prostě elementární bezpečnostní pomůcka.
-Vyjet ze Saigonu nebo Hanoje je ještě větší masakr než se píše v článku. Nikdy a nikde jsem se tak v provozu tak strašně nebál. Pět centimetrů od vás lítaj kamionový vraky s nepřivázaným nákladem, vzduch plnej prachu. Prostě něco neskutečnýho. Ale cca od 20 km od města už je to dobrý.
-Pasů můžete mít snad až 5. Takže si zřiďte dva a jako zálohu jeden dejte, druhý vám vždycky zbyde.
Pěkně a poučně napsáno, děkuji
Super návod. Jen k půjčení skútrů doporučuju takovou vychytávku. Nikdy nenechávejte jako depozit svůj pas nebo jinej důležitej doklad. Vezměte si jakoukoliv kartičku s vaší fotkou (já použil starou čipovou kartu z VŠ) a jako depozit použijte tu. Oni stejně prd poznají co to je. O ten doklad totiž můžete snadno přijít. Při vracení skútrů v Saigonu mi přinesl občanku někoho jinýho a docela mu trvalo, než pochopil, že není moje. No a při vrácení druhého skútru na letišti v DaNangu mi kartu už ani nepřivezli, ačkoliv jsem je několikrát upozorňoval. Kdyby to byl pas, tak zmeškam let. Slíbili teda, že mi tu kartu pošlou poštou, ale samozřejmě nic nepřišlo.