VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Opatrný (29) napsal 07.03.2023 v 09:18

Díky za kvalitní článek. Jenom bych doplnil, že ti nacisté, kteří vyvraždili obec Ležáky, byli Němečtí okupanti. Aby se naše děti správně zorientovaly.

Vita_hb (0) napsal 27.01.2021 v 17:36

pěkné články, díky - prošel jsem všechny a udělal si tečky pro některý výlet.

bylo by moc fajn, pokud by šlo k doporučeným místům přidat i GPS souřadnice. Také bych doporučil uvádět názvy měst a vesnic v prvním pádě. Třeba se na výlet vydá i cizinec a pokud začne v mapě hledat " Golčově Jeníkově" asi bude mít smůlu.

Codo (353) napsal 30.09.2020 v 13:20-1

Trhová Kamenice - motorest Slavie s parkovištěm u hlavní silnice skrz Trhovku, kousek od náměstí dole - zkuste k obědu ďábelský řízek s bramborem. Tuhle místní specialitu drží ještě z dob bolševika a kdo rád pálivý, myslím, že litovat nebude. Nikde jinde to nemají. Teda doufám, že to za poslední dobu z nabídky jídel nestáhli... dřív jsem na něj jezdil každý rok, byla to taková tradice. Poprvé před víc jak třiceti lety

jiri.chvojka (0) napsal 30.09.2020 v 08:21

Můj rodný kraj... Nádherných míst je tam mnohem víc. Moc hezký článek...

Šmod (3) napsal 30.09.2020 v 07:43

Jezdím tudy často a moc rád a našel jsem v pěkně napsaném článku i další inspiraci. Dík?

ThomsonMotorson (108) napsal 30.09.2020 v 02:36

Lichnici jsme byli loni dokonce 2x. Moc pěkné místo. Vůbec celá oblast Železných hor je nádherná. Mám to tam rád a jezdíme tam v létě už pár let. Loni jsme byli na novém místě v pronajaté chatě na Ustupkách. Je to opačná strana od kempu.
Díky

machalak (2) napsal 29.09.2020 v 20:41

Jj
Na Lichnici jsme byli

valasek (153) napsal 29.09.2020 v 19:22+1

I když historie není zrovna můj oblíbený šálek kávy rád si Tvoje články otvírám. Přináší důkazy o tom, jak naše země krásní, jak po desetiletí zanedbávané památky povstávají z popela, jak se obnovují a zachraňují tradice. Často pouze díky iniciativě a péči místních lidí. Tak jezdi , hledej a piš dál Jirko!!! Díky.V.

mirapulec (5) napsal 29.09.2020 v 17:17

A nad Sečskou hrází je další zřícenina hradu-Oheb.A přímo nad tím tunelem na hrázi je torzo hrádku,ale jen pár kamenů a špatně se tam dostává.Jinak pěkná trasa,jsem místní .

Meli (195) napsal 29.09.2020 v 16:39

...průvodkyně nám vyprávěla, že za dobrého počasí jsou z Lichnice vidět TATRY!
(Jak z Prachovic vozí cement)