Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za 3 týdny jedu 7000 po Balkánu. Nechcete mi taky někdo dát pneu, případně mi to cálnout? Změřím vám co chcete, klidně i hodnotu gumového smradu uvnitř pneu.
No nevím kde vzal pisatel to, že tam jede i jakási Africa Twin... Včera jsem se byl podívat a vše to byly jen KTM... Na stránkách je zmínka, že, cituji: "16 dní dlouhá šňůra pro otrlé jezdce a patří k těm nejdelším z mé letošní cestovatelské sezony." No nic... Všichni asi můžou zavolat do MITASu a dostat za pár měření gumy na cestu...
teď to chci napsat.. co chcete vykoukat na 5 tis. km..? jakákoliv současná MITASka dá Albánii skrz naskrz s prstem v nose.. Každopádně MITASky maji ode mě palec nahoru. Jak na GS tak 950 ADV jezdím E07 a maximální spokojenost. Předek podrží i při hodně akutním brždění a že mě to v tý chvíli hooodně potěšilo
Ahoj testovaci jezci, tesim se na vysledky. Jsem v ocekavani...
Verim ze jste profesionalove a k testu zverejnite i metodiku provadeni testu. Vite kazdy jezdi jinak a ma jine naroky, ta metodika napovi hodne co si o testu lze myslet. Bylo by zajimave, kdyby jela paralelne jeste jedna banda na stejnych strojich a mnela by obuto treba Metzeler, Heidenau, Dunlop tak aby vzorky dezenu byly temer totozne z testovanymi Mitaskami. Ale to uz chci asi moc, rad bych nekdy treba pomohl s takovym testem v ramci dovolene...
Moje zkušenost:
Mitas E 10 (Triumph Tiger 900i) sjeté po 4500 km, ježděno převážně po horších silnicích (třetí třída a hůř), částečně polňačky. Přední E10 je pocitově horší pneu (bohužel TKC 80 v mém rozměru není), zadní OK. Pneu splnily co měly, předek se odporoučel víc a dřív, u Mitasů je ještě co dohánět, zejména konstrukci předních E10.
Příští pneu rozhodně nebudou Mitas, ale opět cestovnější a trvanlivjejší Metz. Tourance EXP
Rozhodně mne zajímá jak si s Mitaskama v Alb bude rozumět AT.
Přeju dobrou cestu a spousty zážitků.
V.
Za 3 týdny jedu 7000 po Balkánu. Nechcete mi taky někdo dát pneu, případně mi to cálnout? Změřím vám co chcete, klidně i hodnotu gumového smradu uvnitř pneu.
No nevím kde vzal pisatel to, že tam jede i jakási Africa Twin... Včera jsem se byl podívat a vše to byly jen KTM... Na stránkách je zmínka, že, cituji: "16 dní dlouhá šňůra pro otrlé jezdce a patří k těm nejdelším z mé letošní cestovatelské sezony." No nic... Všichni asi můžou zavolat do MITASu a dostat za pár měření gumy na cestu...
teď to chci napsat.. co chcete vykoukat na 5 tis. km..? jakákoliv současná MITASka dá Albánii skrz naskrz s prstem v nose.. Každopádně MITASky maji ode mě palec nahoru. Jak na GS tak 950 ADV jezdím E07 a maximální spokojenost. Předek podrží i při hodně akutním brždění a že mě to v tý chvíli hooodně potěšilo
To ma zas nakej louda zasponzorovanou dovolenou
Co chtějí na 5000 km testovat. Teď se vracíme na mitaskách z Arménie a nikdo nemá test zájem. Jej to jen povyk pro nic.
Protože jezdím téměř výhradně po asfaltkách různé kvality, tak by mě spíš zajímalo porovnání, kdyby byl jeden za strojů obutý na silniční Mitasky H-17
mnoho povyku pro nic...takových cestovatelů je mnoho s tím že jezdí i náročnější destinace..tam by se mělo testovat
Ahoj testovaci jezci, tesim se na vysledky. Jsem v ocekavani...
Verim ze jste profesionalove a k testu zverejnite i metodiku provadeni testu. Vite kazdy jezdi jinak a ma jine naroky, ta metodika napovi hodne co si o testu lze myslet. Bylo by zajimave, kdyby jela paralelne jeste jedna banda na stejnych strojich a mnela by obuto treba Metzeler, Heidenau, Dunlop tak aby vzorky dezenu byly temer totozne z testovanymi Mitaskami. Ale to uz chci asi moc, rad bych nekdy treba pomohl s takovym testem v ramci dovolene...
Moje zkušenost:
Mitas E 10 (Triumph Tiger 900i) sjeté po 4500 km, ježděno převážně po horších silnicích (třetí třída a hůř), částečně polňačky. Přední E10 je pocitově horší pneu (bohužel TKC 80 v mém rozměru není), zadní OK. Pneu splnily co měly, předek se odporoučel víc a dřív, u Mitasů je ještě co dohánět, zejména konstrukci předních E10.
Příští pneu rozhodně nebudou Mitas, ale opět cestovnější a trvanlivjejší Metz. Tourance EXP
Rozhodně mne zajímá jak si s Mitaskama v Alb bude rozumět AT.
Přeju dobrou cestu a spousty zážitků.
V.