sumoto_leden

Dovolená nebo prodloužený víkend na Lipně v apartmánech Rezidence Clubu Canada

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Sefi21 (7) napsal 13.04.2019 v 14:59

Na Ventil-TP: Pravda je taková, že Lipno žije takříkajíc jen o sezóně. Ano, motorkáře tam sice člověk z jara potkává téměř hned jak sleze sníh, zase až do podzimu než znovu napadne, ale spoustu podniků a hospod je mimo letní měsíce zavřených, nebo jede v omezeném režimu . Z motodovolených se vracíme přes Lipno téměř pravidelně a ještě v květnu má člověk problém se tam přes týden někde najíst. Nároky každého z nás se mohou různit, ale pokud se vrátím ke článku, dovedu si takové ubytování představit spíš s manželkou na prodloužený víkend (ta už je zmlsaná na lepší komfort) než s partou kámošů .

Ventil-TP (15) napsal 12.04.2019 v 01:02+1

Po návratu z dovolené v Albánii se musím Lipnu také regulérně smát. Tak například po přejezdu z Albánie do Černé hory jsme dorazili do hotelu ve 22:30 a v pohodě nám udělali večeři co hrdlo ráčí, napojili nás pivem co hrdlo ráčí plus jedna runda na podnik když viděli jakou máme žízeň. Z nostalgie při návratu z balkánu si říkám, přespím na Lipně. Příjezd do penzionu u Mé..ů ve 20:15. Při otázce zda dostanu večeři se mi vysmáli a poslali mě do nedaleké restaurace kde mi s kyselým ksichtem nabidli česnečku a smažák. Budiž. Restauraci jsem opustil ve 22:OO s tím že si někde koupím dva prášky na spaní (pivo) a půjdu spát. Omyl přátelé, od přítoku po přehradu nebyla otevřená jedna jediná pumpa, jedna jediná hospoda. Prostě na Lipně má někdo centrální vypínač který ve 21:57 vypne a dobrou. Jěště že existují destinace kde se o zákazníka dokážou postarat za přijatelný peníz, jen je to trochu dál.

Eso_Rimmer (383) napsal 08.04.2019 v 12:25

ja uz se musim regulerne smat...

LuckyLoser (88) napsal 07.04.2019 v 19:50

Tak to zkouší no.

MichalHanak (12) napsal 07.04.2019 v 10:43+3

Tohle jsem hlavne urcite nepatri? Tohle je reklama a ne cestopis!

Vitigo (2) napsal 06.04.2019 v 23:18+2

Ne každé ubytování je ale vhodné pro motorkáře. To ovšem není případ Rezidence Clubu Canada.
Tak to je něco. Jako skoro místní bych to měl asi podpořit ale tady mě už asi nic nepřekvapí.

Pivko (85) napsal 06.04.2019 v 22:43

Každá blbost má svého kupce . Já jen ,aby jste semnou nepočitali.

barracuda101 (11) napsal 06.04.2019 v 17:39+6

Normal 105 euro za dvě noci bez snídaně, hmm taky nejsem cílová skupina

Jandis-R6 (80) napsal 06.04.2019 v 14:02+1

Cestopis? I špatná reklama je prý reklama. Každé zboží má sveho kupce a já asi nejsem cílová skupina pro tuto záležitost.

Ondros (158) napsal 06.04.2019 v 13:34+1

Souhlas s jets Mnohem raději vyberu skromnější ubytko, s garáží, vybavenou dílnou a ochotným majitelem, o mokrých věcech ani nemluvě

poldaj (2) napsal 06.04.2019 v 12:51+1

Nějak to sem asi nepatří ,tohle je pro cestopisy ne reklamu na ubytko.A ať se nikdo na mne nezlobí,začíná se množit ubytování postavené na dotace ,čistírny peněz z EU.Tohle třeba tak postavené není.M8m ale pochybnosti .Tohle na to přesně sedí.Většinou dotace dostane člověk typu Babiš...

jets (518) napsal 06.04.2019 v 11:03+13

Pokud není motorka za zamčeným plotem, zdí, v garáži, nebo jinak zabezpečená proti krádeži tak to pro mě není biker friendly ubytování. Ukrást nebo poškodit motorku v noci je hodně jednoduché. Bohužel vlastní zkušenost.
Vhodné pro motorkáře bych považoval, kdyby bylo na ubytování - kryté a zabezpečené stání pro motorku, možnost půjčení základního nářadí, kontakty na partnerský pneu a klasický servis, možnost vysušení promočených věcí atd.
Berte to jako inspiraci jak příště pojmout PR článek na motorkářský server, destinace je skvělá, celý okruh kolem Šumavy zajímavý a vhodné ubytování pro motorkáře je žádané, potřeby motorkářů jsou ale trochu odlišné od normálních hostů...