gbox_leden



Čech na Jawě objede svět!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
radioboris (1) napsal 08.05.2013 v 09:04+1

sedím a tiše závidím. něco podobného byl vždycky můj sen. ale v menším. třeba jen evropou. mám doma jednu šesttřištyrku. je plně pojízdná, jen má propadlou techniku. a protože vedle ní ještě stojí vulcan, baba furt remcá,ať ji prodám, že tu jen překáží. tak asi letos půjde do světa. ale ofňukám to. přece jen to je moje Máňa. začínal jsem na mustoši, ale hned po vojně(1989) jsem si pořídil 634 z r81. věřím že tě nezklame, protože mě taky nikdy ve štychu nenechala. tedy krom vysypaného středového ložiska na klikovce. ale to bylo hned zkraje. byl to ještě důsledek minulého majitele. nechtěl aby tak po praze čudila, tak ji dával minimum oleje. jo vlastně jednou mě vypekla, a pořádně. ale za to si můžu sám. protože mi rezlo nářadí v pravým kastlíku, dal jsem ho do igel. pytlíku. a jednou mi zdechla a ne a ne naskočit. já ji div nepůlil. a pak asi po hodině a půl usilovných oprav a výměn a roztláčení jsem si všiml, že je kus igel pytlíku vcucnutej do sacího otvůrku pod sedlem. já byl vyšťavenej na tejden dopředu
tak ať tě takhle taky někde na sibiři nebo v andách nedostane. budu ti fandit na dálku a v rámci možností sledovat jak jsi na tom. jedeš i za mě.

sislon (0) napsal 05.05.2013 v 02:12

ty jo na Jawu super cesta...ať se daří a dobře dojedeš

lobista (0) napsal 02.05.2013 v 22:42

Moje cesta do Mostaru s 634 rok 1982 byla v poho,i když to byla necelá destina kilometrů i s putováním okolo.Letos jedu ve dvou se side. Jinak držím palce.

Franky (155) napsal 29.04.2013 v 23:10+2

Né každý má odvahu splnit si mladický sen. Většina zamindrákovaných chudáků to nikdy nedokáže a tak alespoň kecá, aby si dokázala vlastní důležitost.
Držím palec a skoro závidím parádní výlet a hlavně návrat mládí - až do 17 let . Do sedla velké, prostorné, silné motorky. Nezapomenu na hlášku z roku cca 1985: "dáš jedna, dva, tři a máš tam hnedka kilo!".
Mimochodem - na 634 bych se podíval také z jiného pohledu. Kolika našim otcům dala práci, kolik nám všem přinesl realizovaný prodej obrovských sérií po světě jiného zboží a s tím související přiměřené životní úrovně /// neschovávající se za současné nesplatitelné zadlužení.
Kolika lidem po světě přinesla a přes požehnaný věk stále přináší radost nebo odvádí práci nezničitelného soumara.
Za tohle patří našim otcům dík a pochavala / kdo pohrdá prací předků = podrdá sám sebou.

Lyer (18) napsal 29.04.2013 v 22:47+1

Super budu držet palce - jen hoď na své stránky fotky moto s kterou chceš jet (autoškola versus hotová verze) a spusť FB...

milalof (-1) napsal 29.04.2013 v 11:07

Hodně štěstí. Jawa má na takovou cestu spoustu výhod. Jen asi škoda jet sám.

Opl (59) napsal 29.04.2013 v 09:19

Fandím a držím palce Na moderní motorce to zvládne snad každej ,ale Jawa... Při cestě do Francie jsme budili pozornost a taky co chvíli spravovali,ale za to to stálo

Montyjawa (4) napsal 28.04.2013 v 14:53+1

Když vidím,na jakým vraku objel svět Vojta Hlásnej (vždycky tři dny před cestou to vytáhne z kopřiv,natře štětkou a jede, první oprava následuje do 50 km od baráku),tak není jediný důvod, proč by pečlivě připravená 634 nedojela.

Je to jen o štěstí na silnicích, odhodlání a výdrži jezdce.

Držím palce a přeju jen dobrý věci a štěstí (nepotkat blbce)

Milan1963 (272) napsal 28.04.2013 v 12:14

Přeju úspěch, dávku štěstí, Boží přízen, no a věřím ve zdárné absolvování cesty! Jawa stále žije!!!

JwKS_Pavel (53) napsal 28.04.2013 v 11:02

Co člověk, to názor. Je vidět, že Jawa tu naplňuje očekávání a vzbuzuje spoustu emocí. To potvrzuje správnou volbu
alexa7: souhlasím s tvou rekapitulací příběhu domácí značky. Zkus se na to podívat i z druhého úhlu - model 634 je primárně konstruován jako tažný soumar pro podmínky východu. To, co jsme jako osmnáctiletí na našich silnicích vnímali jako mínus, může dnes někdo vnímat jako přínos...

Starane (23) napsal 28.04.2013 v 10:07+1

Já spíš nechápu, proč by to Jawa neměla dát. Většina těch remcalů tady nikdy na Jawě pořádně neseděla (co jsem koukal na jejich profily).A budou jí pomlouvat. Pokud jste jako někteří mí kamarádi, kteří za 2000 Kč koupili 350 v postapokalyptickém stavu a divili se jim nejede, tak se není čemu divit. Kdo měl Jawu v normálním stavu, tak ví že tahle nálož km není nic šíleného. Cestovateli přeji mnoho štěstí na cestě a doufám, že za rok uvidím v cíli protáhlé ksichty remcalů.

alexa7 (101) napsal 28.04.2013 v 09:40

Ahoj Pavel:
ja len že táto motorka nebola obrazom toho čo by Jawa dokázala vyrobiť, ale čo musela. Tak isto ako ja som ju musel mať lebo iné nebolo. Skátka takto rozhodli súdruhovia a zrušili viac slubných projektov. Bola to motorka ktorú si červení rozhodli že je to maximum čo môže mať "mladý budovatel socializmu".Kde vývoj bol len otravnou záležitosťou hlavne pre export do Ruska. Dakže z mojho "rebelského"pohladu tej doby: do r.iti aj s ňou !!

karuzo (1) napsal 27.04.2013 v 19:33+1

To je okolo keců a nic podstatnýho. Když se optáš Amíka na čem kolem světa ,je to H.D.,Ital jasně řekne Aprilie,nebo Ducati ,Japonec Honda,Yamaha apod.Tak je snad jasný ,že Čech nemůže jet na ničem jiným ,než na JAWĚ,to dá rozum( i kdyby Jawa byla sračka,jako že není).Tomu se holenkové říká Národní hrdost.Tož:Ogare vzhůru do sedla a ukaž světu ,že Jawa je KLASA!Držím palce KARUZO

Hery22 (20) napsal 27.04.2013 v 19:29

držím palce a rád si pak přečtu cestopis, nebo jestli bude někde nějaký online reportáž tak budu určitě sledovat

rrss (0) napsal 27.04.2013 v 07:40

DeCarli: jedeš na Man? Už zas? Kolik to je let, co jsme to jeli spolu? Byla sranda, jak se ti tu přihlásila kupa lidí a nakonec jsme jeli ve dvou. Typické. Tak budeme oba sledovat, kam ten PavelEC300 z jm.info dojede, žejo? Držím jim palce.

Sinner (24) napsal 27.04.2013 v 07:26

634 to byl v 17 můj mokrej, nikdy nesplněnej sen. Chodil jsem se na ní dívat do Kotvy. Věřím že to dokžete oba. Držím palec

Jirka4137 (114) napsal 26.04.2013 v 23:33

Jawa značka vhodná k tunelování ROP .Hodně štěstí na cestách.Zvládnout se to dá ale ne tak pohodlně jako na jiných strojcích.
Jarda Šíma s tímhle typem najel mnohem víc než 45tisíc tak proč ne.Je to o zdraví a kondici víc než o značce.

zdenekr6 (2) napsal 26.04.2013 v 19:28

Hodně štěstí

trinidad (40) napsal 26.04.2013 v 13:26

držím palec

AJS2 (10) napsal 26.04.2013 v 09:46+1

Ahoj Pavle,o takové cestě jsem snil od malička,bohužel pro mne jen snil,je pro mne nedosažitelná z mnoha důvodů,ale nejvíc asi nemám dostatek odvahy jet sám.K výběru motorky-jsi borec a chápu to,také mne nelákají snadné věci.Jawa má ve světě stále GOOD NAME ani nevíme jaké!,když nás vloni na závodech v Branné navštívila skupinka Angličanů koukali na AJS pokyvovali hlavami...very good motorbike...potom náhle uviděli péráka rozzářili se jim oči a s výkřiky(doslova!) džava,džava pádili k pérákovi...cítil jsem se zahanben,moje chlouba Ajska big port, byla náhle zapomenuta!
Takže ať se daří!!!

Krtek.Sileny (1) napsal 26.04.2013 v 09:04

přeji hodně štěstí a žádné blbce co skáčou pod kola.

JwKS_Pavel (53) napsal 26.04.2013 v 08:06

Kolegové, kamarádi, přátelé - díky za podporu a za názory nejen tady, ale i na jiných místech. Doufám, že vám to vydrží a že se příští rok potkáme v Brně na výstavě!
Maho: jsem rád, že tě vidím!
Pjvoky: ano, pokusím se
DavidRT: my se ještě potkáme a měl by sis změnit nick, ne?
Alexa7: jistě, že jsou zábavnější a míň problémové motorky, ale koho by to zajímalo. Víc najdeš na www.jawakolemsveta.cz
mikni: možná překvapivě, ale smyslem je objet svět. A objet ho s něčím, co bude lidi zajímat.
Dráťo: bez obav, dá. už jsem to zkoušel...
Viking1: jo, máš z části pravdu - čtyřka nebyla nej motorkou své doby. Odpovím takhle: koho by zajímalo, kdyby "Trabanti" jeli Afrikou nebo J.Amerikou landroverama? Koho by zajímalo, kdyby Michal Vičar objel svět něčím jiným než Š1000MB? Jinak opět více na stránkách.
Jinak VAPE je tam hlavně kvůli svícení a dobíjení noťasu, kamer atd a jedno stejně povezu s sebou.

maho4 (12) napsal 26.04.2013 v 07:40

Zdarec
Moc ti fandím a držím palce.

pjvoky (0) napsal 26.04.2013 v 02:41

Ahoj Pájo ,

tak moje první roztlačovadlo byl mustang , pomalu jsem brečel když jsem ho dostal . Jawa je znäk české motorepubliky, tak nevím na čem jiném by jsi měl jet, takže až přetrhneš cílovou pásku v sedle Jawy , tak zároveň přetrhnež žilku v mozku otravným remcalům . Držím palce i na nohou své přítelkyně.Budeme tvojí odyseu sledovat, tak ať je to pořádnej napínák jak od hitchcocka .

DavidRT (0) napsal 25.04.2013 v 23:28

Ahoj Pavle, tak už je to na světě ?

Parádní motocyklovačka kolem koule, za řídítky legendárního stroje, ke kterému stále většina z nás vzhlíží s úctou.
Těžko si někdo dovede představit, co všechno tě na cestě čeká a jak náročná to bude operace.
Ale ty to zvládneš v pohodě, a navíc na Jawě.
Každopádně držím palce a pevně věřím, že se v pořádku vrátíš v sedle věrného přítele 634 s pár šrámy navíc.

P.S. kdybych nebyl posera , jedu s tebou

alexa7 (101) napsal 25.04.2013 v 23:28-2+1

tak túto motorku som vlastnil,musel som mať túto, lebo inu zohnať, bolo za socíku nemožné. Mal som ju takmer novú ale bola na míle vzdialená od top modelov tej doby.Takže som sa tešil a zároven som bol smutný.V dobe vzniku, už bola hanbou motocyklového priemyslu.
Takže ani neviem načo chce tento chlapík touto cestou poukázať.Asi že s tou motorkou sme mohli volakedy tak vyraziť do ri.ti a nie okolo sveta. Som rád že ju NEMUSÍM mať.

Inak samozrejme držím palce!!

milanek81 (29) napsal 25.04.2013 v 22:55

Držím pěsti sam jsem na jawce neco procestoval tak vim co to obnasi naprosto nepochybuju ze to projedes zvlast pokud bude v dobrym stavu - dyt na 50% trasy ty 4ky pendluji denne tj. nahradnich dilu bude dost ale bacha na vape ani to neni vsemocny abys tam nekde nemenil svihlej stator za 30lety 6V dynamo a kladivka

Cormac (39) napsal 25.04.2013 v 22:24

Tak ať se daří. Nebude to s Vape, trochu nuda

callowsick (463) napsal 25.04.2013 v 21:39

Pavle, držím palce!

Venca361 (2) napsal 25.04.2013 v 20:32

Držím palce a na otázku proč zrovna na Jawě bych odpověděl... sakra proč ne

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist