Trasa Dobrovice, Český Dub, Ještěd, Raspenava, Souš, Harachov, Vrchlabí, Jičín, Ml. Boleslav

Vložil: Simitom
Souřadnice: 50°34'50.49"N, 15°8'56.45"E
GPX do navigace
Vloženo: 08.05.2016 09:42
Typ: Hezký úsek

Krásná cesta, vcelku kvalitní asfalt téměř všude. V LB jsme se zastavil v Bikers Crown na malý nákup a odpočinek. Cestou z Bílého potoka na souš je potřeba teď po zimě dát pozor na štěrk v zatáčkách! A že ho tam bylo. Jinak cesta na pohodu. Vhodná pro kochání i pro rychlejší cestovatele na naháčích a polokapotách jako jsme my. Vyrazili jsem v 11:00 a doma jsme byli kolem 17:30. Cestou jsem dali pozdní oběd v Harachově v malé pizzerce (normální ceny, klid, moto hned vedle terasy a nikdo tam nebyl) 30 m od hlavní silnice. Mezi Horní Sytovou a Hrabačovem opravovali cestu vylitím spár tzv. hadem, který nepříjemně klouzal. Na cestě hodně motorkářů, ale celkem málo aut. Cesta se dá absolvovat rychleji ale my jsme si párkát zastavili a kochali se. :)

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku