Letiště Střemy

kotal.p
kotal.p napsal 17.06.2012 v 15:29

Stav 16.6.2012.
Z hlavní silnice vede k letišti asfaltová cesta, která je uzavřena závorou a tabulkou "Soukromý pozemek". Závora se objet dá, ale po obou stranách jsou poměrně hluboké příkopy, takže je to spíš na enduro nebo víc kamarádů, kteří pomůžou zatlačit. Problém byl hlavně cestou zpátky, kdy můj Monster uvázl břichem na hraně příkopu a nechtěl ani dopředu ani dozadu. Na třetí pokus jsme se z toho ale nakonec dostali, takže dobrý.
Z druhé strany od vesnice vede na letiště polní cesta, která však směřovala na něčí pozemek. Radši jsme to dál nezkoušeli, ale možná by to byla nakonec schůdnější cesta.
Dráhou letiště občas prorůstá tráva, ale jinak je bez větších děr a celkem bezpečná.
Byli jsme tam něco přes hodinu, nikdo si nás nevšímal, jenom k večeru nás vyhnalo letadlo. Pilot nejdřív přeletěl nad námi, rukou zřejmě gestikuloval, že chce přistát, takže jsme se radši sbalili a zmizeli z plochy. Letadlo udělalo otočku, přistálo a hned se zase vzneslo.

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku