Slap Peričnik

Vloženo: 25.07.2009 21:38
Typ: Voda,jezera,lomy

52 metrů vysoký vodopád
Možnost přijet přímo k němu a bezplatně u něj zaparkovat

Po hlavní silnici na trase Kranjská Gora - Jesenice narazíte na křižovatku se semaforem. Směrem do kopce se nachází vesnička Dovje, směrem z kopce vesnička Mojstrana Odbočíte na Mojstranu a pojedete pořád rovně (přes most, kolem obchodu Mercator a Triglavského muzea), budete následovat šipky na Aljažev dom nebo přímo na Slap Peričnik Cesta je štěrková a má kilometrovník, vodopád se nachází za 6,5. km. Vzhledem k všudypřítomnému dolomitickému vápenci Vás předem upozorňuji, že budete vy i Váš stroj zaprášení!!!

K vodopádu se dá vystoupat, opět hodně do kopce, je možnost projít za padající vodu, kde ovšem budete durch, teče tam opravdu hodně vody Voda ve vodopádu i pod ním je pitná a rozhodně stojí za to vyzkoušet (osvěžující, +-3°C, vyzkoušeno ).
V bezprostřední blízkosti vodopádu se nachází velké množství vodího aerosolu, proto počítejte s vlhkostí

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku