Motoklub BMW Czech Republic

Vloženo: 12.05.2009 10:07
Web: www.motoklubbmw.cz/
Typ: Motoklub

Moto Klub BMW Czech Republic byl založen 10. září 2004 s cílem oslovit majitele a příznivce značky BMW a zapojit je do aktivit, které souvisí přímo, ale i nepřímo se značkou BMW. Chceme zaujmout stávající i potenciální členy klubu především náplní pořádaných akcí - společenských, kulturních a sportovních.

Klub se snažíme vést moderním stylem, který značku BMW důstojně reprezentuje a popularizuje před veřejností. Spolupracujeme i s dalšími kluby na národní i mezinárodní úrovni. Spolupracujeme s importérem a prodejci motocyklů BMW tak, aby se zákazníkovi dostávalo služeb evropského standardu. Od roku 2006 je Moto klub BMW Czech Republic členem BMW Club Europa - BCE, jako národní klub.

Uvedených cílů dosahujeme především otevřeností klubu, jeho jasnou strukturou, kvalitní komunikací a vzájemnou spoluprací mezi členy klubu. Podporujeme aktivní účast členů na činnosti klubu včetně rozhodování o prioritách a jeho financování.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku