Hotel zum Pinzger - hotel pro motorkáře

Vloženo: 17.02.2015 14:45
Web: www.motozillertal.at/cz/hotel-pinzger/
Typ: Motoubytování

Hotel Pinzger je členem klubu motorkářů a turismu MOHO - http://www.moho.info který patří mezi první ligu hotelů se specializací na motorkáře. Tím se zavazuje zaručit nejvyšší kvalitu v oblasti ubytování, servisu a služeb pro motorkáře. Rádi splníme vaše sny o perfektní dovolené na motorce v rakouském Zillertalu.

Našim hostům nabízíme nejen nádherné komfortní pokoje, velký welness svět a výtečnou tyrolskou kuchyni. Motorkářům nabízíme pro jejich nezapomenutelnou dovolenou na motorce ve Stummu v Zillertalu nasledující argumenty:

- výlety pro motorkáře vedené Mikem Kröllem nebo naším jiným průvodcem (úterý, čtvrtek, sobota nebo podle nabídky)
- doporučení výletů a tras a pomoc při plánování včetně programování GPS
- informace o regionu Zillertal a nejkrásnějších alpských silnicích
- uzavřenou podzemní garáž se servisním koutkem
- prostor pro moto přívěsy
- Bikers' Point s přiručkou ABC pro motocyklisty včetně magazínů
- pneuservis (náš spolehlivý obchodník se nachází přímo v obci)
- mycí plocha pro motocykly a helmy
- sušárna na oděvy a boty

Jako nadšený motorkář vám rád poradím osobně a poukážu na nejkrásnější trasy v Zillertalu a okolí. Už se těším na naši společnou vyjížďku na motorce po těch nejlepších alpských silničkách.

Podívejte se na stránky: http://www.motozill...at/cz/hotel-pinzger/

Fotogalerie

Nabízené služby

• Koutek pro opravy (poskytnutí základního nářadí a vybavení: sprej na řetěz, kompresor, montážní stojan)
  • Lékárnička
  • Možnost ubytování na jednu noc se sprchou
  • Možnost umytí motocyklu (hadice, houba, vysokotlaký čistič)
  • Možnost usušení oblečení a výstroje (věšáky na oblečení, sušák na boty)
  • Parkoviště pro motorky (zastřešené a uzamykatelné) nebo jiná místnost pro bezplatné parkování motocyklů
  • Pomoc při plánování výletů a vyjížděk (mapy, informace o památkách, tipy na občerstvení)
  • Možnost dokoupení plné penze
  • Možnost praní propoceného, resp. promoklého prádla (za poplatek)
  • Možnost zapůjčení GPS navigace s oblíbenými trasami
  • Nabídka welness nebo sauny pro relaxaci po výletu
  • Nahrání oblíbených tras do vaší vlastní navigace
  • Prodej nebo půjčení map pro motorkáře s body zájmu a trasami
  • Přístup na internet
  • V případě vícedenních túr možnost uschování zavazadel v prostorách zařízení
  • Výlety na motorce s průvodcem. Možnost využití jízdy s průvodcem, který vám ukáže nejlepší trasy v okolí (moto guide – hoteliér je sám motorkář)
  • Vypracované nejlepší trasy (roadbook, mapa tras, časová náročnost a délka trasy)
  • Zajištění odtahu motocyklu zpět do ubytovacího zařízení nebo servisu v případě havárie
  • Zprostředkování výpůjčky motocyklů
Články
  • Hotel zum Pinzg

Hotel zum Pinzger - motorkáři vítáni

Sehnat v rakouských Alpách ubytování nebývá v létě velký problém - hlavně v okolí lyžařských středisek potkáte nejrůznější hotely a penziony na každém rohu. Jestli však ...

Vloženo: 10.08.2015

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku