Podzimní toulání Kokořín, Dubá, Český Dub

GPX do navigace
Vloženo: 06.11.2014 09:11
Typ: Přírodní okruh

včera mělo být hezky a tak jsme domluvili vyjížďku 2xBMW + yamaha XJR1300, dle mého navádění.
Některé silnice stály za vyliž kapsu ale dolem Kokořínska to bylo fajn. Při vyhlídce u Kokořína jsme se potkali s jedním kolegou na starší suzuki, někde od Ještědu byl a kousek se pak držel za námi, směr Dubá. V Dubé na benzince byla skupinka motorkářů, pozdravili jsme se a mazali jsme dál směr Český dub. Cestovní rychlost 90-110 po pěkným asfaltu.
Návrat za tmy, topení na řidítkách se osvědčilo. Teplota za světla 15°C, za tmy 13°C a v 19:00 už jen 11°C.
Ustrojen jsem byl řádně

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
jim.bim
jim.bim napsal 16.11.2014 v 21:09

Ahoj, z M. Hradiště je to pěkné na Klášter, tam doleva na Novou ves, doprava na Bělou p. B., po 272 se napojit na původní trasu. Moc pěkný asfalt a zatáčky. Jinak ta trasa na Stráž a Dub je skurečně luxus! Za Hodkovicema ještě jezdíme Frýdštejn, Malá Skála, Železný Brod a směr Harrachov. Zpět se dá na Semily a buď zpět na Brod, nebo Lomnice n.P. Jičín, Dymokury, Nymburk atd. Opravdu skvělá volba.
Jim.bim.

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku