Autokemp Nýrsko

Vloženo: 03.08.2011 19:00
Web: www.autokemp-nyrsko.cz
Typ: Kempy

Autokemp Nýrsko najdete na klidném místě na okraji města Nýrska, hned vedle městského koupaliště.
V kempu je pro připravena travnatá plocha pro stanování i něco málo chatek.
Kemp je udržován v permanentní čistotě, až to našince překvapí.
Mají tam i příjemnou restauraci se stejně příjemnou obsluhou. Prostě doporučuji všem, kdo bude hledat kemp v této lokalitě.
Při příjezdu k Nýrsku po silnici č.: 191 od Klatov neodbočujte do centra, ale pokračujte stále rovně směrem na Železnou Rudu. Nenechte se vylekat tím, že minete značku konec obce (Nýrsko), ale na další křižovatce (po cca 300 m) zahněte doprava směrem do města silnice č.:190. Jen pár desítek metrů za křižovatkou odbočte doleva na nenápadnou silničku vedoucí z kopce a hned uvidíte nízkou budovu restaurace v kempu.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
Petrushe
Petrushe napsal 21.07.2013 v 10:24

Úžasný kemp, můžu taky jen doporučit , skoro se nám odtamtud nechtělo domů .

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku