Haus Peterbauer

Vloženo: 09.07.2013 08:22
Web: www.pension-peterbauer.at/cs
Typ: Motoubytování

Nádherné ubytování, moto parkujete v garáži. Bohaté snídaně -ale opravdu velké, že si z toho uděláte svačinu:)
Přijemná paní majitelka - češka, takže se domluvíte. V létě možnost grilování,
do města kousek - do obchoďáku cca 10 minut chůze. V obchodech mají otevřeno do půl 8 večer, kromě neděle.
Je to odtud kousek na Grossglockner, Villacher - Alpen Strasse, Nockalm Strasse.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
syrka
syrka napsal 07.10.2015 v 22:08

Já mohu taky jen potvrdit. Vraceli jsme se z Chorvatska 30. září a spali jen jednu noc. Ráno v den našeho příjezdu bylo ráno -4 stupně, tak nám zatopili abychom měli teplo. Bylo to super, protože jsme přijeli zmrzlí - na Turracherhohe ležel vedle silnice sníh a my měli jen letní hadry. A to vše i přesto, že jsme byli v penzionu sami a letošní letní poslední hosti. Paní majitelka moc sympatická a kdybychom nespěchali domů, možná povídáme ještě teď. Určitě se tam ještě vrátíme na víc než jednu noc, protože v okolí je kam vyrazit.

FatBoy105th.
FatBoy105th. napsal 24.05.2015 v 07:40

Ahoj vsechno výše popsané mohu potvrdit a ubytováni doporučit. Bydlení jsme využili pri cestě do Benátek a dal do Španělska , ale myslim , ze se vrátíme na 2-3 dny k prozkoumání okolí.

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku