Šumavaring

Šumava

Vložil: KodasR1

KodasR1 (0) napsal 05.01.2015 v 19:09

koukám, tam mám nějakej paskvil...mají to být Lnáře...jinak jsem zapomněl mezi Horažďovicema a Lnářema, asi 2 km před Lnářema, je letiště Tchořovice, Pepa tam dělá motoškolu , dá se tam pěkně vyzkoušet svoje možnosti a nebo zablbnout...jinak trasa je výborná i na cestu s baťohem( bo se dá na chvíli schodit a pěkný úseky si lupnout párkrát bez něj )...Lnáře zámek, Březnice zámek, Nepomuk tam je zámek Nepomucká hora točili se tam černí baroni , Plánice rodiště F. Křižíka má tam roubenku ze který je muzeum, Klatovy katakomby , krásné náměstí, točilo se tam Copak je to za vojáka, Železná Ruda ta je krásná sama o sobě Borová Lada , Prášily, dá se jet na Kvildu kde se točil král šumavy a je tam pořád hodně poznat s filmu, Kašperský Hory hrad Kašperk točila se pohádka Anděl Páně,Volyně kousek jsou Hoštice Slunce seno...takže doufám ,že to někoho nabudí nebo pomůže mějte se

KodasR1 (0) napsal 05.01.2015 v 17:57

To bylo schválně věděl jsem,že to má zapnutý jenže jak jel pomalu tak jsem si vždycky musel udelat takovej oblouček aby jsem si štrejchnul ...taky jsem říkal ,že to nevypadá moc přirozeně...zkoušeli jsme kameru a nepřemýšleli ,že to video použijeme udělal jsem to z nudy. Jinak tip na krásný svezení celodenní výlet na pohodu...já jedu z Prahy - Dubenec (konec dálnice na Příbram) Milín tam odbočit na Březnice ,v ní odbočit na Lnàře - Nepomuk odbočit Neurazy pokračovat až do Plánice - Klatovy pokračovat na Železnou Rudu přes Běšiny ! ne na Nýrsko před Rudou cca 2 km je odbočka Hartmanice- Kašperské Hory-Vimperk-Volyně-Strakonice-Horažďovice-Lnáře a zpět na Prahu ...jedu v osm ráno a i když si někde zalitam sem a tam + oběd na pohodu a nějaký ty pauzy na protažení tak jsem do půl osmý doma ...a hlavně 80% z cesty je super asfalt a o přírodě ani nemluvím

Vladimirator (106) napsal 04.01.2015 v 20:20

Možná až moc tlačíš abys dal koleno a pak přetáčíš.Jinak dobře ,že někdo ještě našel pěknou silnici v ČR.Víc takovejch tipů!!

MacNamara (0) napsal 03.01.2015 v 14:07

Dikes

KodasR1 (0) napsal 03.01.2015 v 13:50

Děkuju za komentáře ...video je točený začátek je u Klatov Petrovice - Petrovičky Pepa Sršeň tam točí taky svoje videjka třeba Brutale s těma koňma na začátku, pak to pokračuje Čachrov - Železná Ruda respektivě jsou to ty poslední luxusní zatáčky před Rudou. Kamera je Drift HD 720 kluk co jel přede mnou a točil mě za to moc netahal ...dá se tam jet rychlejc je tam dobře vidět a supr asfalt...celá cesta Čachrov -Ruda je tady https://www.youtube.com/watch?v=vX_H1LARPdE
hodně štěstí v novém roce a kolama dolů

MacNamara (0) napsal 03.01.2015 v 11:22

Kde to je točený?

biosák (69) napsal 02.01.2015 v 16:09

Pěkný

Podívej se na další videa