globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problem se startovanim husqvarny te 410
9.12.2010 v 21:36
cau,mam husqvrnu te 410 ,rok 2000.ostrou verzi bez starteru a hazi krasnou silnou jiskru,ale nechce chytnout,vyfuk neni zasranej a karbec je vycistenej a spravne nastavenej...benzin tece a komprese je taky dobra.ani startovaci sprej nepomohl.co by to mohlo bejt???diky za odpovedi.
Předchozí
1 2
Následující

problem se startovanim husqvarny te 410

8.1.2013 v 19:54 | Nahoru | #31
a aku volu maju mat ventily sacie a aku vyfukove na TE410E r.v. 2000 dakujem

Naposledy editováno 08.01.2013 19:55:20

problem se startovanim husqvarny te 410

17.11.2013 v 16:28 | Nahoru | #32
TE 410 rv 2001 dostal sem to nepojizdny prej stelovali karbec a od te doby to nejede ,na sprej to nastartuje ale nic,strili to karbece a prijde my ze tam nejde benzin svicka je uplne sucha

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

17.11.2013 v 20:00 | Nahoru | #33
Ahoj, Takže tam neteče benzín, to je jasný. podívej se na plovákovou komoru, zdali tam benzín je. Může být jen zaseklý přívodní ventil, nebo je přívod benzínu někde uzavřen, nebo porušen. Pak napiš, co a jak a případně to budeme řešit dál, to bude nějaká pitomost.

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

17.11.2013 v 20:05 | Nahoru | #34
Vlastee> kdyz sem povolil na vaničce karbecu ten vypustak tak tam benzin byl,to je my prave divne,jestly by ho nebylo lepsi vyndat akorat nevim co v nem poznam,

problem se startovanim husqvarny te 410

17.11.2013 v 21:26 | Nahoru | #35
Musíš se podívat, zdali je tam dostatek benzínu, tzn. po rysku na straně. Jestli ano, pak bude problem s neprůchodností trysek, které budeš muset vyčistit ( profouknutím stlač. vzduchem). Kdyby problém stále přetrvával, pak musí karburátor ven a provedeš konrolu škrtící jehly, zdali není spadlá od šoupátka. Dále zkontroluj plovákovou komoru, má v horním víčku ventil, který uzavírá benzín, proveď kontrolu ! Následně ještě zkonroluj všechny vzdušníky, zdali v nich není nějaká nečistota, která by bránila průchodu vzduchu. Předpokládám, že všechny ovládací prvky a táhla jsou v pořádku. Má to i sytič ? Pakliže ano, tak při startu studeného motoru musí být přívěrová klapka úplně uzavřena ( bez přidání plynu), jinak nemůže vzniknout podtlak pro nasátí směsi ze sytiče ! Další možnost je bohatost směsi, štelovací šroub zašroubuj až na doraz a pak povol o 2 - 3 otáčky zpět. Jestli ani tady motor nenaskočí, pak už zbývá jen porušené těsnění na přírubě karburátoru, ucpaný vzduchový fitr nebo vedení mezi filtrem a karburátorem. Další možosti už budou pouze v zapalování, anebo v mechanickém poškození karburátoru.

problem se startovanim husqvarny te 410

18.11.2013 v 23:03 | Nahoru | #36
moc dekuji za radu uz sem ji nahodil ted my ale zase prijde ze v motoru dost chrasti.nevite jak zjistim ze je retez v pohode?

problem se startovanim husqvarny te 410

19.11.2013 v 07:55 | Nahoru | #37
No, pakliže je tam řetěz, tak není jiná šance, než shodit přírubu a řetěz zkontrolovat vizuálně. Ale prvně bych asi řešil olejovou náplň, zdali je dostatek oleje a jeho kvalita ( jestli je olej již skoro černý, jsou-li v něm částečky kovů anebo nemá-li již potřebnou viskozitu), poté bude potřeba olej vyměnit. Pozor na nezaměnitelnost olejů !
Ještě ke klepání : u starších karburátorů klepalo šoupátko při volnoběžných otáčkách, které při přidání plynu zmizelo.

1 reakcí na tento příspěvek problem se startovanim husqvarny te 410

19.11.2013 v 18:56 | Nahoru | #38
a nevite jakej olej tam ma byt?nebo popr. kde to zjistim?

problem se startovanim husqvarny te 410

19.11.2013 v 19:41 | Nahoru | #39
Zjistíš to v manuálu, anebo ve fóru, dej si požadavek a někdo ti určitě odepíše, já to fakt nevím.

(reakce na) problem se startovanim husqvarny te 410

24.11.2013 v 22:40 | Nahoru | #40
mxhaniz> doporučený je Agip 10W40 SAE API a milion dalších označení... Já leju Motul 5100 10W40. Pokud máš motor OK, můžeš použít plnou syntetiku (ale je nasnadě jestli to není zbytečné), pokud máš motor jetý, použij polosyntetiku. Výměna cca každých 10mth nebo 500Km při vyšší zátěži motoru. Pokud jí nedáváš pořád plný plyn, dá se interval prodloužit. Ale to poznáš podle barvy a viskozity oleje při další výměně Jinak doporučuju stáhnout a vytisknout manuál. Je tady na motorkářích... Najdeš tam téměř vše potřebné pokud máš základní znalost AJ nebo NJ

problem se startovanim husqvarny te 410

4.12.2013 v 16:27 | Nahoru | #41
A newite nahodou proc my strasne tece olej z te hadice co vede z ventiloveho vika do ramu?ja teda wubec netusim k cemu to tam celi je?dik zaradu

problem se startovanim husqvarny te 410

11.12.2013 v 15:23 | Nahoru | #42
ta hadice je odfuk motoru, pokud je to ostrá 410. Jestli ti to plive olej ven, máš ho tam nejspíš moc. Mě to z tama plive olej jenom když někde dělám kotrmelce

Naposledy editováno 11.12.2013 15:23:48

problem se startovanim husqvarny te 410

14.4.2015 v 21:44 | Nahoru | #43
Nazdar, co dekompresor? Ví někdo jak se kontroluje jestli funguje jak má, popřípadě foto? Díky za radu. Starter točí pomalu a studený motor špatně startuje.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 Kennylm98 6 29.6.2023 v 13:44 assassin


TOPlist