globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: problémy s Magnou
31.10.2010 v 09:19
Po pionýru a různých strojích , které když někdo půjčil , jsem najednou zblbnul a dodělal si ve 27 papíry na celou mašinu . A teď co koupit ? Dostala se mi pod ruky Honda vf 750c Magna . Jenže pak začaly problémy . Je teda stará , koupil jsem ji za 60000 . V papírech byl napsaný rok 1988 , ale později jsem podle vin kodu jsem zjistil . že je z roku 1985 . Srazil se mi na ni ventil s pístem . Ještě jsem narazil na zloděje mechanika , který nejenom , že ji skládal rok , ale ještě si vzal o dsest tisíc navíc , než jsme se domluvili . Naběhal jsem na ní 6000 km a udělala to znovu , tentokrát na spodní hlavě . Vyměnil jsem mechanika , který zjistil , že ten první na ní skazil co mohl . Tak bych se chtěl zeptat , to se ty motorky tak kazí

Uzavřeno 22.11.2010 v 19:55 uživatelem ice.magic

problémy s Magnou

31.10.2010 v 09:34 | Nahoru | #1
Bohužel ano, nesáhl jsi zrovna nejlépe. Magny se mi vždy hrozně líbily. První čtyřválcové véčkové motory VF byly velice průserové, měly problémy se slabým mazáním a právě s rozvody, to co se ti stalo není nic zvláštního. Honda si tim velice pošramotila pověst a co nejrychleji nasadila motory VFR bez rozvodových řetězů, která používala pouze pro závody. Tyhle motory se začaly montovat i do Magny, od té doby jsou ty motorky naprosto spolehlivé. Ale bohužel ty s původnímy motory byly skutečně nepovedené..

1 reakcí na tento příspěvek problémy s Magnou

31.10.2010 v 09:39 | Nahoru | #2
Motor VFR mají asi až Magny od roku 93, jak se dívám na fotky.. Každopádně rozdíl je vidět na první pohled, ty z VFR mají chromované ventilové víka a žebra po celém obvodu hlavy.

Motor VF


Motor VFR

2 reakcí na tento příspěvek problémy s Magnou

31.10.2010 v 09:50 | Nahoru | #3
Přesto motory v Magnách díky jinému naladění vydržely více než ve VF 750F.

Než opravovat starý, tak bych doporučoval koupit jiný.. To bude pravděpodobně přesně tvůj typ.

Novy Motor Honda VF750

Pěkný přehled typů je na http://magna.unas.cz/ - Tipy a Triky - Přhled Magniček.

1 reakcí na tento příspěvek problémy s Magnou

31.10.2010 v 10:13 | Nahoru | #4
Ahoj, jestli chceš pošlu ti číslo nebo icq na kámoše, co ji má, má ji už 5 let a je spokojený

(reakce na) problémy s Magnou

31.10.2010 v 15:26 | Nahoru | #5
c.j.> Je to přesně tak, jak jsi napsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémy s Magnou

31.10.2010 v 17:05 | Nahoru | #6
Milunka> Jak jsem viděl tvoji fotku , tak bych byl vděčný spíš za tvoje číslo . To číslo na toho kámoše mi poslat můžeš .

(reakce na) problémy s Magnou

31.10.2010 v 17:10 | Nahoru | #7
c.j.> Víš já bych to taky neopravoval , ale mechanik mně řekl částku , která ještě ušla . Ale pak to navýšil o deset tisíc . Jo celková oprava se vyšplhala na 32000 . Je tam nová klika šálky píst jednovýbrusový na zakázku a druhá horní hlava . No ateď mě čeká něco podobného .

(reakce na) problémy s Magnou

31.10.2010 v 17:12 | Nahoru | #8
c.j.> Tehdy když jsem ho potřeboval , tak nebyl . Dnes najdu na internetu tři .

(reakce na) problémy s Magnou

31.10.2010 v 20:56 | Nahoru | #9
ice.magic> máš to pm

2 reakcí na tento příspěvek problémy s Magnou

1.11.2010 v 17:43 | Nahoru | #10
Všechny motory VF(snad jen mimo litru) do roku 86 trpěly nedostatečným mazáním vaček a ty se vydíraly.

(reakce na) problémy s Magnou

1.11.2010 v 18:39 | Nahoru | #11
mara vtr> Dobře ty vačky bych chápal , ale proč to vyhazuje ventily ? A navíc chopper , který má takový zátah má mít na i motor . Vždyť já jsem po čtvrtý rychlostní stupeň stíhal na akceleraci Hondě cbr 600 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémy s Magnou

1.11.2010 v 18:40 | Nahoru | #12
mara vtr> Dobře ty vačky bych chápal , ale proč to vyhazuje ventily ? A navíc chopper , který má takový zátah má mít na i motor . Vždyť já jsem po čtvrtý rychlostní stupeň stíhal na akceleraci Hondě cbr 600 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémy s Magnou

2.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #13
ice.magic> Pokud nahoře zadřeš vačku tak tak ti zůstane ventil v poloze kdy se potká s pístem a je hotovo. Sám jsem měl vf750s a byla v pohodě, ale třetí majitel už to řešil. Začíná to takovým jemným drážkováním uložení vačky.
Motor VF v Magně(C) a v Sabru(S) byl totožný s motorem v Fku které bylo sportovní. Motory eSka a Céčka byly trochu uškrcené. (Taky jsem se naháněl s 12 Banditem.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problémy s Magnou

2.11.2010 v 17:39 | Nahoru | #14
mara vtr> No a jak bych tomu měl příště předejít , protože teď budu mít vačky opravené .

(reakce na) problémy s Magnou

2.11.2010 v 19:07 | Nahoru | #15
ice.magic> Problém u motorů do 86 byl se slabým tlakem oleje(jenom litry to měly vyřešené). Takže bych řešil olejové čerpadlo. Mám dojem, že už se to někde řešilo.
A taky druhá věc byl materiál používaný v 80 letech na vačkové hřídele, který nebyl zrovna nejlepší.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o pomoc Honda VF 750C Fíla1905 7 18.1.2023 v 20:45 kilurt
Opravná sada karburátoru VF 750 C r... Honda VF 750C jilkovimz 1 11.7.2019 v 09:01 Honzik93
Udaje do technického prukazu dovoz Honda VF 750C jilkovimz 2 11.7.2019 v 07:02 jilkovimz
=wanted= Chain Oil Pump =hledá se= Honda VF 750C, Honda VFR 750, Honda VF 750S, Honda V... TomášAjeFuks 9 1.7.2019 v 15:56 535xv
Motorka s kpncepcí V4 Honda VF 750C pa.s.ta 5 20.9.2017 v 18:02 pa.s.ta

TOPlist