bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chrastění v motoru, viz. video
12.10.2010 v 22:51
Zdravím, tak jsem zase složil CR, start a chrastí v něm. Dělá to hlavně když mašina jde z vysokých otáček do nízkých, resp. přidám a pustím plyn, natočené to jde slyšet i na volnoběh. Před GO mi to začalo dělat taky a po 3 mth se to rajblo. Vyletěly ty válečky z ložiska a rajbly to. Nevíte co to může dělat? Napadlo mě klepání pístu o válec protože ten Nikasil ve Strakonicích trochu zmrdali, je tam docela vůle mezi pístem a válcem, rýha co zavařovali zase vylézá a přebrousili mi to na B a ne na A takže to znamená že se na to vysrali a nechali mi to na B, všem ostatním to udělají vždy na A a to znamená že to musí celé vyvařit pokut se nepletu, Strakonice MBS-Racing SHIT. Kliku jsem nechal přelisovat u ing. Oulehly a následně vyvážit. Vůle jsem dodržel, koupil jsem originál sadu těsnění, řazení jde jak má. Motor po GO rachot nedělal, začal až když jsem ho po 10 MTH rozebral, zkontroloval a zase složil. Vůle mezi pístem a válcem je CCA 0,5mm. Hned jak mi to přišlo jsem tam píst dal a chodí otřesně do boku.



Naposledy editováno 12.10.2010 22:52:15

1 reakcí na tento příspěvek Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 07:16 | Nahoru | #1
ti nestaci co ti poradili na offmoto? .-)

(reakce na) Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 08:55 | Nahoru | #2
KarlosCZ> Asi jim nevěří Ale podle mě to bude taky ten píst, ta vůle je opravdu moc velká, tam není co řešit.

Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 14:36 | Nahoru | #3
No ale přišlo mi to tak z od těch blbů ze strakonic, myslím že to ojebali protože mi to přišlo zase na B a ne na A a jen vyvařené, díra vylezá a kousek kanálku je uštíplý. A to jen proto protože já dobrák jsem jim poslal píst...., nemám na ty idioty slov. Vysolíš 4000 a to tě pošle z5 na začátek, kurvy.

Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 16:47 | Nahoru | #4
Tomu se říká ,,kvalitní práce ", co takhle zkusit reklamaci ?

1 reakcí na tento příspěvek Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 18:24 | Nahoru | #5
taky přispěju, takhle vypadá nikasil ze Strakonic po ujetí 1200km v NSR, u výfuku prodřený až na hliník a na vršku cititelná hranka na místě kde dojíždí kroužky, u původního nikasilu nebyla ani po 40000.A to ani nemluvím o tom, že z údajně kvalitního pistu Mitaka mi vyletěly zámky.

Nikasil

Naposledy editováno 13.10.2010 18:31:29

(reakce na) Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 20:54 | Nahoru | #6
Julin> to mi jen prijde nebo mas prasklou prepazku¨?

Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 21:42 | Nahoru | #7
jo prepazka je prasklá ale byla "odborne" zavarena a nanesen nový nikasil..

Chrastění v motoru, viz. video

13.10.2010 v 23:01 | Nahoru | #8
Vidím že nejsem sám komu se to dojebalo za týden. Volal jsem tam a jsem prý údajně první komu se to posralo a to dělali 5000 válců, koukám že za 2hodiny už jsme ale 2 :D

Chrastění v motoru, viz. video

14.10.2010 v 22:20 | Nahoru | #9
No právě se jim taky chystám ozvat, myslím si, že vysolit pětku za tohle je celkem nefér záležitost..

1 reakcí na tento příspěvek Chrastění v motoru, viz. video

23.12.2010 v 22:31 | Nahoru | #10
Taky jsem nedávno posílal válec s RM 250 na nový nikasil do Strakonic,přišel mi přesně za tři týdny a na jedné straně nahoře byl válec obitý jako by jim spadl nazem a v nikasilu v jednom místě asi 0,5mm dírka..

(reakce na) Chrastění v motoru, viz. video

19.2.2011 v 17:38 | Nahoru | #11

jawson píše: Taky jsem nedávno posílal válec s RM 250 na nový nikasil do Strakonic,přišel mi přesně za tři týdny a na jedné straně nahoře byl válec obitý jako by jim spadl nazem a v nikasilu v jednom místě asi 0,5mm dírka..

strakonice nikdy více,nejste první,ani poslední,maj toho moc, největší servis v čr na nikasill,no a spoléhají na to, že když ho pořádně neprohládne někdo od fochu,tak se těžko mámí reklamace,něbotˇválec byl už namontovanej a projetej,a jejich odpověď je většinou špatný záběh motoru-válce a nebo míchání oleje,

Chrastění v motoru, viz. video

19.2.2011 v 19:07 | Nahoru | #12
Bohužel toto je slyšet z více stran a sám jsem toto absolvoval na synově KX 80 ,mě to přijde tak že pokud pošleš něco starší třech let tak to prostě uladí na pohled a bojuj si sám.Zde u nás samozřejmě není nikdo schopen udělat plnohodnotný nicasil to je jasné a téměř všichni co jezdí závodně či nějak aktivněji tito musí kupovat originál válce či posílat je kamsi do holandska či kde to umí a jedině takto opravený válec je opravdu připraven fungovat.Bahno které se nanáší tady v čechách do válců je buď a nebo je to jakási hra kdy se mění rozbyté za méně rozbité..Bohužel..

Chrastění v motoru, viz. video

10.1.2016 v 20:39 | Nahoru | #13
Obnovím to tady, dělal jste někdo nikasil v této firmě?

MITAKA
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starostlivosť o motorku Honda CR 80 TomášM1 5 24.7.2021 v 15:07 combust
Honda Cr 80 Honda CR 80 TomášM1 1 30.5.2021 v 07:54 ja1
CDI jednotka oprava Honda CR 80 Reprak 4 26.5.2019 v 19:29 Gewo
První cross motorka - holka Honda CR 85, Honda CR 80, KTM EXC 125 katiexx 2 3.7.2018 v 08:29 monyspeed
Oleje, chladící kapalina Honda CR 80 kucajs 23 24.1.2018 v 16:08 Mustaf11254


TOPlist