globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB1000R + Akrapovic + Powercommander??
17.9.2010 v 12:57
Zdravim chlapy a holčice,

Kámoš si pořídil CB1000R a řeší laďák (jak víte, tak v sérii nic moc).
Má zálusk na Akrapa v karbonu, ale řeší otázku, jestli vzít jenom koncovku a tu napojit na katík, nebo to vzít i stim mezisvodem. problém je, že tam píšou, že je potřeba pořídit powercommander a nechat to naštelovat.
Otázka tedy zní: Je lepší koncovka nebo komplet??? (ohled berte nejvíce na zvuk)
Je tu někdo kdo má CB1000R právě s timhle řešením?

PS: Výfuk stojí v obou variantách skoro stejně.. rozdíl je tam potom v tom powercommanderu, ale to by asi zaplatil.

Díky moc, a počasí zdar
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:06 | Nahoru | #1
kamoš má Tuono 2006. Má tam otevřené Arrowy a jiný filtr a Powercommander. Včera se vrátil z brzdy s tím, že PC je tam v podstatě zbytečný, protože i když ho úplně vyresetovali, tak na výkonu se nic nezměnilo, jen ta spotřeba by měla jít dolů.

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #2
Kamarád má na 2004 Yoshimuru, která není tolik rozšířená,ale dělá se a za solidní peníz jen koncovka... v otáčkách to má moc parádní zvuk - ani Akrap se tomu nedá přirovnat. Vždy ho 100% poznám , stačí aby jel kolem města. Není to tak "brumlavý" , spíše takovej okruhovej rachot.
Ale chce to slyšet na živo.

Pokud ti jde jen o zvuk....
On tam má jen jinou koncovku, jinak série motorka... a věřim,že ani s načipovanym novym modelem bys mu těžce nestíhal

Naposledy editováno 17.09.2010 13:16:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:14 | Nahoru | #3

anojsemfízl>kamoš má Tuono 2006. Má tam otevřené Arrowy a jiný filtr a Powercommander. Včera se vrátil z brzdy s tím, že PC je tam v podstatě zbytečný, protože i když ho úplně vyresetovali, tak na výkonu se nic nezměnilo, jen ta spotřeba by měla jít dolů.



to vypada bud jako nepresnej popis vysledku ladeni.. nebo jako ne prilis odbornej ladic.

kikan: u te cb1000r je podstatnej rozdil prave v tom katu.. kdyz se vynda tak se motor dost ochudi a PC je nutnost - je tam ale nakej narust vykonu a docela slusna uspora hmotnosti.
varianta kdy se meni jen koncovka je v podstate bez problemu, hlavni restrikce je ten katalyzator a u te samotne koncovky je to tudiz jen vec estetiky a zvuku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:27 | Nahoru | #4
assassin> taky je mě to divné, nemůžu posoudit. A kamoš taky ne, jel na tom zatím jen chvíli. Neřešil nějakou výkonovou křivku, propad nikde neměl, výkon mu taky nechyběl (ale to mylsím, že by nechyběl ani v základu) jen ho štvala spotřeba, která byla přes 10 litrů pořád. Při velikosti nádrže tedy tankoval každých 110km.

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:40 | Nahoru | #5

anojsemfízl>assassin> taky je mě to divné, nemůžu posoudit. A kamoš taky ne, jel na tom zatím jen chvíli. Neřešil nějakou výkonovou křivku, propad nikde neměl, výkon mu taky nechyběl (ale to mylsím, že by nechyběl ani v základu) jen ho štvala spotřeba, která byla přes 10 litrů pořád. Při velikosti nádrže tedy tankoval každých 110km.



Tuono má nádrž na 11 litrů????
O kolik mu klesla spotřeba po naladění přes commander????

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 13:47 | Nahoru | #6
nezasírejme to tady vkladateli. Nádrž je samozřejmě větší, ale po 100 tankoval pro sychr,přece jen benzina nemusí být každých 10 km. Úspora zatím neznámá, nebyl čas.

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 14:30 | Nahoru | #7
Tak konkrétně u CB a u Horneta 08 a výš,pokud dáš jen koncovku,tak je to estetická záležitost,protože všechno utlumení se řeší v těch kamnech pod motorem.Schválně sundejte ten origo kus a svezte se jen s katem a uvidíte.Na horneta jsem musel dávat i svody,tam bohužel žádná propojka nejde

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 14:58 | Nahoru | #8
Takže to asi pořešíme kompletem co???

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 15:23 | Nahoru | #9
Pokud máš zbytečný pádo klidne mužeš bude do pak super zvuk i koníky přibudou krivka se vyladí dokonce i váhu dáš pěkně dolu ale stojí to zato pro nezávodníka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 15:43 | Nahoru | #10

Murkin>Na horneta jsem musel dávat i svody,tam bohužel žádná propojka nejde



L-H10SO5L/1 = objednávkové číslo propojovaci trubky na vyrazeni katu .... od Akrapovice :)

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 15:58 | Nahoru | #11
Mam na CB1000R LeoVince a svody, PC by to opravdu chtelo, obcas trochu zacne litat volnobeh. Jeste se mi zda, ze to s tlumitkem docela slo, ale bez tlumitka to je uz rozjety.

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 16:45 | Nahoru | #12
mateSAS> To bude ale jenom na CB1000R a né na CB600F... Teda s největší pravděpodobností

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

17.9.2010 v 16:59 | Nahoru | #13

mateSAS>L-H10SO5L/1 = objednávkové číslo propojovaci trubky na vyrazeni katu .... od Akrapovice :)



Tak u horneta jde oddelat kat jen flexou

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

28.9.2010 v 08:36 | Nahoru | #14
pokud jde jen o zvuk staci bohate koncovka..pokud das mezi svod misto katalyzatoru tak jedine s powercommanderem protoze to ztrati vykon v urcitych otackach..pokud das vse tak to pojede super ale cena je hodne vysoka cca 30tisic kč(koncovka akrapovic,power.mezisvos.ladeni)na mormalni jezdeni bych dal jen koncovku ne akrapovic kvuli cene,ale treba leo vince nebo yoshimuru investice 13-15tisic

Naposledy editováno 27.04.2023 21:44:14

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

14.3.2011 v 20:24 | Nahoru | #15
zdarec,chystám se vyhodit stávající system a dát Leo Vince s mezi svodem a PC.Ale chtěl bych dát PCV,jenže všude při objednání píšou,že je to použitelný až od roku 09,ale já mám 08.Do řitě,to je tam nějakej rozdíl,nebo po mě chcou abych si kvuli nim koupil novou
Prostě se mi to nezdá... víte jak je to?? Já bych to tam střelil,ale chci vědět co Vy na to...
díkes za odpověď

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

15.3.2011 v 10:34 | Nahoru | #16
Xixak> Mělo by to bejt naprosto totožný.. 2008 až 2011 jsem podlě mě naprosto schodný motory.. Snad příští rok už to pozmění...

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

15.3.2011 v 10:36 | Nahoru | #17
Jinak jakej to má chlapy zvuk s laďákem a zachováním katu?? Je to nějakej větší rozdíl?? Dos lidí tu má v profilu akrapa, tak snad dá někdo vědět...
Třeba u Horneta to mohlo bejt razantnější.. Blbej katík no

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

15.3.2011 v 11:07 | Nahoru | #18

Kikan píše: Jinak jakej to má chlapy zvuk s laďákem a zachováním katu?? Je to nějakej větší rozdíl?? Dos lidí tu má v profilu akrapa, tak snad dá někdo vědět...
Třeba u Horneta to mohlo bejt razantnější.. Blbej katík no


Já si myslím, že je to tak, jak píše Murkin...Žádnej velkej rozdíl.

Naposledy editováno 15.03.2011 11:08:02

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

20.9.2011 v 12:07 | Nahoru | #19
Ahoj tvůj dotaz jsem řešil na své CB1000R právě před měsícem...

Nejdřív jsem z mota sundal seriový tlumič a dokoupil si koncovku Ixil...
Zvuk přímo z katu není ani tak moc špatný a rozhodně kat není jen tlumič, protože
motorka udělá solidní rambajz i z katu... (samozžejmě že jen ze svodů je to peklo)
Motorka pouze s katem je naprosto bez problému a bez nutnosti zásahu commnaderu...
Nevýhoda je dunění hlavy, neboť vzduch pod motorkou není ideálně unášen...

Koncovka Ixil vyřešila problém dunění, ale motorka je s ní středně hlučná, žádný masakr...
Motorka s katem a koncovkou je naprosto bez problému a bez nutnosti zásahu commnaderu...

Později si Ixil ode mě vzal brácha na svoji CB1000R a mě pomohl pan Kulhánek z Tenaxu a přímo na kat mi vyrobil obyčejnou fajfku z nerez trubky
Zvuk naprosto paráda (dunění pryč) a to připomínám vše pořád s katem...
K fajfce jsem dokoupil kryt katu od Mivvu (design je idividuální)...
Byl jsem tedy spokojen jak se zvukem, tak designem...
Motorka s katem a fajfkou je naprosto bez problému a bez nutnosti zásahu commnaderu...

Asi po dalším měsíci mě bratr uvrtal, abych mu fajfku s krytem katu prodal, protože Ixil si
od něho vzal kamarád... (to je rotace příslušenství )
Já zůstal opět bez koncovky...

Koupil jsem tedy dekat pipe a homologovanou koncovku od GG bike...
Místo katu přišla roura + koncovka... Zvuk masakr, možná až moc masakr... (dle vkusu)
Motorka střílí do výfuku jak praštěná a volnoběh za studena jen tak-tak že nehoupe a motorkalehce (jen lehce) cuká do cca. 3000 ot./min.
Designově je to bez katu bomba a ušetřeno je celkem 7 kg váhy (seriový kat+koncovka 11kg namísto dekat+koncovka GG Bike 4kg). Směs je bohatá, takže je nutné pořídit commander...

Před instalovaným commanderem ještě KN filtr (když už, tak už) no a malý postřeh...
Motorka je bez commanderu s touto úpravou brutálně v háji...
Volnoběh za studena houpe, motorka sřílí do výfuku jak blázen a do 3 tis. ot/min. hrozně škube... směs bohatá, že by jste se v garáži během chvilky udusili... no hrůza...
Osazen Power Commnader 5 + zatím nahraná mapa M16-013-505 (Akrapovic open slip-on, Stock or aftermarket air filter) a paráda Pocitově jede motorka mnohem lépe v celém spektru otáčem, nejvíce citejný nárůst výkonu od 4 do 8 tis. ot./min. Případný nárůst výkonu ověřím až na brzdě s lambdou, na kterou pro jistotu zajdu přes zimu a zkusím doladit palivovou mapku přesněji...

hlučnost CB1000R dle grafu výrobce GG Bike:
kat + serie koncovka 94 dB/5000 ot./min.
jen z katu 97 dB/5000 ot./min
bez katu + laděná koncovka 103 dB/5000 ot./min (113 dB/9000 ot.min.)
Fotky CB1000R s Ixilem, fajfkou, GG Bike koncovkou a decat pipe budou v mém profilu
aktualizovány (pro případné zájemce) dnes k večeru...

Za mě tedy, když kat pryč, tak určitě nějaký commander a rovnou i sportovní filtr
Zvuk je potom masakrální, ale je to oceně commander 7400,- + filtr 1700,- + naladění s instalací 2400,- )

Je lepší si zvuk vyzkoušet s katem a když to budenkomu málo, tak našetřit na ostatní peripetie související s vymontováním katu
Výbírej tedy koncovky, kde je možné dodatečně dokoupit, nebo nechat dodělat decat pipe !!!

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

22.9.2011 v 23:25 | Nahoru | #20
Hosi mam taku dylemu,ze mam ladeny vyfuk a katik,nemam Power Commander,takze keby som dal sportovy filter pokazim tym nieco,ci vobec nic,aby som nahodou nemal vacsiu spotrebu alebo tak nejak,ked vlastne nebudem menit mapy,dik za odpoved a ktory radsej zobrat:PIPERCROSS alebo K&N....

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 08:23 | Nahoru | #21
Můj názor:

Pokud máš laděnou koncovku a nechal si na moto kat + seriový filtr, tak je to bez problémů
a nic s tím dál nedělej...
Toto je úplně normální úprava, kterou motor celkově snadno pobere...

Sportovním filtrem navíc, to trochu zhoršíš (rychlé vyplachování = bohatší směs).
Na toto téma je tu už mnoho diskuzí včetně výčtu možných budoucích problémů...

Takže pokud půjdeš ještě do sportovního filtru, tak už doporučuji commander a rovnou vyndej i kat... jinak to nech, tak jak to máš

EDIT: jako vždy, gramatika

Naposledy editováno 23.09.2011 08:25:55

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 12:27 | Nahoru | #22
a co poviete keby som pouzil tento,pisu ze sa moze pouzit miesto serioveho a netreba menit ziadne mapy,dik za odpoved...

HA-1009 - Vzduchový filtr K&N
Vzduchový filtr K&N do air-boxu, HA-1009

Vzduchový filtr K&N do air-boxu, náhrada za originální papírový nebo molitanový filtr. Air-box není nutno nijak upravovat. Díky patentované technologii mají filtry K&N vyšší propustnost vzduchu (o cca 40%), přitom ale zachytávají menší částečky prachu nežli originální filtry. Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil. Filtr je při prvním použití připraven již od výrobce.

a tu je odkaz na stranku,ze si nevymyslam:http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Honda&model=4470&id_mkat=&id_kat=&id_item=104641&order=&stranka=1

kdezto pipercross uz pisu,ze sa musia upravit palivove mapy hmm

Naposledy editováno 23.09.2011 12:28:22

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 12:43 | Nahoru | #23

piko21 píše: a co poviete keby som pouzil tento,pisu ze sa moze pouzit miesto serioveho a netreba menit ziadne mapy,dik za odpoved...

HA-1009 - Vzduchový filtr K&N
Vzduchový filtr K&N do air-boxu, HA-1009

Vzduchový filtr K&N do air-boxu, náhrada za originální papírový nebo molitanový filtr. Air-box není nutno nijak upravovat. Díky patentované technologii mají filtry K&N vyšší propustnost vzduchu (o cca 40%), přitom ale zachytávají menší částečky prachu nežli originální filtry. Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil. Filtr je při prvním použití připraven již od výrobce.

a tu je odkaz na stranku,ze si nevymyslam:http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Honda&model=4470&id_mkat=&id_kat=&id_item=104641&order=&stranka=1

kdezto pipercross uz pisu,ze sa musia upravit palivove mapy hmm



hele je to tu porad do kola, co vlastne chces slyset? u KN vyrobce pise ze nic menit nemusis, u pipercrossu pise ze jo... kdyz ti tu nekdo z fora napise ze u KN musis menit mapy a u pipercrossu ne, co z toho odvodis? budes se ridit doporucenim vyrobce filtru nebo radou nekoho "z lidu"?

obvykle je ze u filtru co se vkladaji do origo airboxu se nic moc resit nemusi, protoze hlavni restrikci je tam konstrukce airboxu a filtr klidne muze byt o 1000procent propustnejsi, kdyz neprojde vic vzduchu nasavacim otvorem je to uplne sumak. ty pipercross filtry maji obcas specialni konstrukci, ze vlastne jejich instalaci zmenis konstrukci airboxu(napriklad u TL1000R).. pokud je tohle pripad i CB1000R je mozny ze se muze ta vymena projevit jak pise vyrobce. osobne si myslim ze s pokud tam mas ty seriovy "kamna" na vyfuku, tak ze tu vymenu filtru ani nepoznas....

pokud bys chtel mit jistotu tak jedine zmerit smes na brzde, jestli to po instalaci filtru nekde je chudsi nebo ne....

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 13:23 | Nahoru | #24
no ved ide mi iba o to,nepotrebujem viac vykonu,len ci tam mozem dat v pohode ten Vzduchový filtr K&N do air-boxu, HA-1009,dal by som tam seriovy,papierovy,ale pochodil som vsetko a ten sa proste neda zohnat na tento model,aspon som ho nenasiel,tak sa pytam,ked tam dam ten K&N,nebude vacsia spotreba,alebo proste cukat motorka,alebo nejake ine zavady,len o to mi ide,ak ho tam mozem dat bez upravy,tak ho kupim,proste nevyznam sa v tomto a neni som lama,ale proste v tomto sa nevyznam radsej sa spytam...

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 13:34 | Nahoru | #25
CB1000R s katem a s laděnou koncovkou + origo filtrem maká úplně výborně
S KN filtrem mi to lehce pocukávalo a pokuckávalo do 3 tis. ot./min.

Příklad je jízda městem kolem 50 až 60 km/h při 2 až 3 tis. ot./min, kdy
mi to poškubávání prostě vytáčelo do běla, takže jsem jezdil na nižší kvalt při
4 tis. ot./min.
Další příklad je lehce houpavý volnoběh, kdy prostě slyšíš, jak
se ten motor pere sám se sebou (obzvláště za studena)...

Tvůj problém bych řešil třaba jakoukoliv druhovýrobou (např. hiflo filtro),
nebo cokoliv jiného... je to za rozumné peníze oproti prvovýrobě...
Bratr jezdí na CB1000R druhovýrobní Hiflo filtro za 1000,- Kč a pohoda...

Pokud chceš KN, nebo jiný sportovní filtr, tak už nyní víš, co asi můžeš očekávat...

Hodně šťastných km a ať to maká !!!

(reakce na) CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

23.9.2011 v 13:37 | Nahoru | #26

piko21 píše: no ved ide mi iba o to,nepotrebujem viac vykonu,len ci tam mozem dat v pohode ten Vzduchový filtr K&N do air-boxu, HA-1009,dal by som tam seriovy,papierovy,ale pochodil som vsetko a ten sa proste neda zohnat na tento model,aspon som ho nenasiel,tak sa pytam,ked tam dam ten K&N,nebude vacsia spotreba,alebo proste cukat motorka,alebo nejake ine zavady,len o to mi ide,ak ho tam mozem dat bez upravy,tak ho kupim,proste nevyznam sa v tomto a neni som lama,ale proste v tomto sa nevyznam radsej sa spytam...



no kdyz pise vyrobce ze neni nutne nic menit tak to nejspis pujde. jinak bys potreboval slyset info od nekoho kdo tam ma ten samej filtr, nema premapovano .. jak to fungovalo, ja co znam lidi s CB1000R tak maj prave ignitech nebo powercommander atd, takze jejich nazor ti moc nepomuze...
kazdopadne mi prijde jako blbost ze by nikde nemeli originalni filtr do hondy, to prece musi mit.. pripadne objednat kazdej prodejce hondy ne? to je uplne beznej spotrebni dil co prodejci dane znacky mivaj i skladem.....

na partsdepot pripadne bude urcite, nevim ale jestli posilaji na slovensko...

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

3.5.2013 v 19:27 | Nahoru | #27
ma uz nekdo cb 1000r odbrzdeno s powercomanderem?

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

31.5.2013 v 21:47 | Nahoru | #28
Hoj,nainstaloval jsem KN filtr,PCV decat pipe Leo Vince koncovku a všechno šlape,až na to,že z volnoběhu do vyšších otáček moc nechce.Jako by se přidusí,ale pak se rozběhne...střílí při podřazení(což to by asi vyřešila jiná mapa)
ale co mě tíží víc je,že svítí ta kontrolka vstiřkováni(PGM-FI)...

nějaké rady?dík...

CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

3.6.2013 v 22:42 | Nahoru | #29
vyřešeno... už nesvítí... teď už jen naladit mapu...

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R + Akrapovic + Powercommander??

29.3.2017 v 00:09 | Nahoru | #30
Ahoj, trochu to tu ozivim ☺ Jsem čerstvý majitel CB1000r, motorka má laděný výfuk Ixil a co jsem tak všude koukal, většina zachová kat a na něj lepí koncovku. Přes kat má být ale taková krytka která tu hrůzu (kat) alespoň částečně schová. Předchozí majitel nevěděl a já ji nemůžu na netu nikde najít. Nevíte, jestli se dá někde splasit, nebo mám řešit samovyrobu? Může někdo poradit? Diky

Dnes jsem zkusil kat vyndat a dát tam jen mezisvod.. Zvuk je fajn, možná až moc :) ale děsně to střílí do vejfuku a zdá se mi že kolísá volnobeh. Neměl jsem už čas to pořádně projet, jen zlehka kolem baráku. Ale asi to nebude dělat dobrotu co? Co na to motor, spotřeba? Na druhou stranu tímto je problém s katem vyřešen a není to tam jak pěst na oko. Nicméně zítra dávám zpátky kat..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist