Z výfuku se nekouří a motor zespodu není zaolejovanej.
Jediný hodně zamaštěný místo je u řetězového kolečka.
A další věc:
Kdy mám na hladinu oleje koukat?
Při nastartování,nebo když je motor v klidu?
Ono když jsem měl podle olejoznaku plno a nastartoval jsem,tak se olej čerpadlem rozehnal po motoru a v okýnku už byla jen půlka.
A teď když mám jen půlku oleje v klidu a motor nastartuju tak,podle okýnka není v motoru skoro nic.
Na dolévací zátce mám napsáno:10W40 a původní majitel tam lil 20W40.Je to problém?
Říkal že je to pro tyhle starý motory lepší.
Tak nevim,radši bych tam dal to co doporučuje výrobce.
Pokud tam naleješ víc oleje než máš, tak se olej spálí, protože se protlačí skrz pístní kroužky. Rozhodně tam nelej nad tu horní rysku, může to udělat docela velkou paseku.
Podle Hondy je 1 litr na 1000 km normální u mojí motorky. Já si myslím, že litr na 1000 km je opravdu hodně a už je to problém u jakýkoliv motorky. U tvý už to je tuplem problém když to není točivej supersport
Olej v tom okýnku se kontroluje vždy s motorem v klidu a nejlíp,když je studenej,takže je všechen olej steklej dolů. U mně jsou v tom okýnku dvě rysky a olej má bejt mezi nima. Když tam toho oleje je moc,tak to ten motor sám vyhází do airboxu.
1 reakcí na tento příspěvek Ztrácení oleje na GSX 550
c.j.>Dyť ještě ani neví, kolik se toho oleje ztratilo a vy už tu strašíte se vším možným Nové Fireblady i R1čky mají spotřebu oleje 1litr na tisíc km a je to dle výroce stále v toleranci Pokud to žere 3-5dcl na tisíc, tak bych vůbec nic neřešil. A pokud ti ti kleslo z plného na půl, tak to více než 0,5l nebude..
Aby ty sis nerejpnul :D ne,ale jasny.Ja osobne bych to taky neresil a normalne bych jezdil a vzdycky ten olej dolil.Chce to fakt zjistit kolik toho mizi.0,5 litru bych taky vubec neresil.
Hned po koupi jsem vyměnil svíčky a teď když jsem je po těch 1000ci kilometrech kontroloval,tak měly krásnou světle hnědou barvu.Takže známky spáleného oleje nejsou.Navíc jsem říkal,že z vejfuků nejde ani špetka kouře.Asi mi to fakt teče kolem řetězového kola.Netěsní gufero.
Nějak jsem se nad tím zamyslel a mě zmizla jen půlka z kontrolního okýnka.A to nemusí znamenat litr oleje.Zítra doleju na horní rysku a uvidím kolik toho vlastně chybí.
A jinak děkuji za příspěvky...
Ještě mi docela vadí když jezdím hodně do kopce ve vedrech(Kryštofovo údolí a dál na Ještěd),tak mi při prudší akceleraci v kopci něco v motoru hrozně klepe.Jen když je motor hodně teplej.Je to jakoby při zátěži.Když jedu do kopce na 3jku a dám plnej,tak klepe.Musím podřadit na 2,vytočit a klepání žádný.
Mimochodem dělá mi to jen s baťúžkem.Když jedu sám tak je klid.
Asi budu muset pořídit něco co táhne od spodu.Je mi to vytáčení proti srsti.
V autě jezdím do 3tis. otáček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak vyléčit nemocnou mašinu??????? Suzuki GSX 550 | G.S.X. | 23 | 13.8.2020 v 12:54 Jarda_75 |
Tlumiče předni suzuki gsx Suzuki GSX 550 | kulda33 | 5 | 11.4.2017 v 20:30 Gahan37 |
Suzuki gsx 550 1985--širši zadni k... Suzuki GSX 550 | kulda33 | 8 | 10.4.2017 v 19:48 Maty1974 |
Sháním GSX 550 ES Suzuki GSX 550 | Turista | 13 | 21.5.2016 v 11:53 horst1 |
Protéká jeden karbec - pomozte Suzuki GSX 550 | smrkygsx | 11 | 28.12.2014 v 14:07 kilix |