Téma: BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
30.6.2010 v 01:52
Ahoj, měl bych takový dotaz.. V podstatě mně zajimají hlavně zkušenosti majitelů. Mám teď XT660X (před tím Hornet 600) a zvažuju Horneta 900, nebo Bulldoga.. H6 mi neseděl jízdní polohou a průběhem výkonu. Fandím spíš motorům nalazeným na spodek. Na bulldogovi jsem seděl a připadalo mi to hodně ideální, plus ten dvouválec..říkám si, to je možná to co hledám.. Můj dotaz je teda hlavně na pohodlnost motorky (300 km denně jestli se dá nějak jakž takž v pohodě ujet) a pak jestli se s tím dá jet sportovněji (podovozkově, motorově), poctivě klopit a tak? A pak, jak je to s výkonem? Třeba srovnání s takovým H6, popř. CBF.. Do kolika km/h to tak nějak ještě táhne apod. Jestli to prostě není moc lenivé a těžkopádné no, protože těch 65 koní nezní nijak slibně.. Díky všem přispívajícím..
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 02:07 | Nahoru | #1
Mě buldog velmi mile překvapil pohodlím a lehkostí ovládání, ale najezdil jsem na něm jen pár koleček okolo kužele takže nemohu více soudit. Hned po prvním kolečku jsem měl však pocit že sedím snad na dváce a ne na něčem přes litr, fakt se to vodí úplně krásně
[img]

Naposledy editováno 30.06.2010 02:27:54

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 02:46 | Nahoru | #2
MATY2> Tak z tech obrazku to vypada fakt uzasne ovladatelne no..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 04:16 | Nahoru | #3
Jestli to chceš na blbnutí na parkovišti, tak třeba jo, ale na rychlejší jízdu to opravdu není . Podvozek do zatáček značně nestabilní , špatně ovladatelné , nejde skoro brzdit, bo řidítka máš tak 15 cm před svým tělem , takže se musíš zakopnout prvně dozadu a pak až začít brzdit.

Motor vypadá hezky, s výfuky to může mít aj nějaký zvuk, ale co od toho hlavně nečekej výkon a snadné předjíždění. Předjetí auta je téměř nadlidský výkon, hlavně hodně nebezpečný !! Motor se trošičku rozjíždí tak do stopade, pak je úplně zdechne. Navíc furt řadíš a nic se neděje.

Toť moje subjektivní pocity po přesedlání z fářoše. Kamarád si ji koupil po třiapule a to je loudal a je z toho výkonu taky nešťastný.

Za mě jednoznačně hornet, ale není nic jednoduššího než si to vyzkoušet a uvidíš, že mám pravdu.

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 06:39 | Nahoru | #4
Zdarec. Z mé zkušenosti. H9 super mašina, ale překoňovaná na ten podvozek. Když se Ti z ničeho nic zvedne přední kolo v zatáčce a rotancuje se to jak jánošík, tak to není příjemný. Ale na H6 jsi zvyklej, tak to nebude asi až takovej problém...
Bulldog, je zajímavá motorka, ale tím to pro mě hasne. Motor je vlastně Virago 1100 a ten nikdy nesršel výkonem, navíc je 20 let starej, což nemusí být na škodu, ale tento motor jak jsem řekl nikdy nevynikal. Tím neříkám, že je špatnej! Je to rozhodně na klidnou jízdu, ne jako H9.
Obojí má něco do sebe a i když preferuju charakter V2, tak já říkám Hornet 900.

2 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 09:50 | Nahoru | #5
pokiaľ hľadáš ostrého šporťáka tak Bulldog nie je pre teba.
Pokiaľ uprednosťuješ rýchlu jazdu po diaľnici - tiež to nie je pre teba
pokiaľ ale hľadáš pohodlnú motorku na pojazdenie okolo komína alebo kratšie výlety - tak okolo 500km/deň, prípadne aj s ladvinkou (a nechceš aby ti večer nadávala) máš rád zatáčkovité cesty, trvalá jazda tak okolo 130, bez problémov pritiahnuť tak do 160-170, je to super. samozrejme všetko v hraniciach vzduchového dvojvalca. teda motor ťahajúci odspodu ale končiaci okolo 6500. Vďaka bohatému krúťáku takmer bez radenia

danielos, ty si asi sedel na inej motorke, alebo na poriadne rozhasenej so zlými pneu.
Nemal si nejaký "vytunený kus? U mňa sú originálne riaditká - krásne vpredu, ani keď sedím pri nádrži nemám problém s plným rajdom (samozrejme na dvore, na ceste by bol kotrmelec. Motor je dostatočne pruźný (znáša aj flákanie sa cez dedinu 50km/h na 5) Motardový okruh odjazdí v pohode celý na 2. Samozrejme, nikto netvrdí, že je to moderný motor so striekačkou a 100 koňami - ale to si snáď každý prečíta v parametroch. V každom prípade

čo sa týka podvozku - záleží na nastavení a hlavne pneumatikách - necítim v ňom problém

ale viac sa o BT1100 dozvieš na jednom mieste na
Bulldog forum

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 10:08 | Nahoru | #6
Bulldog byl moje vysněná mašina, do doby, než ho přestali bohužel dělat. Začlo MTčko a tak jsem šel do MT-01 a nelituju

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 10:20 | Nahoru | #7
Peter BT> píšu, že to jsou moje subjektivní pocity. Jezdil jsem na tom bulldogovi, který má kámoš Soinik v profilu.

Já jsem z toho byl fakt nešťastný a zdálo se mi, že ani spolujezdce ten motor neuveze

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 10:39 | Nahoru | #8
Danielos: Ty brdo tos mne teda dost vydesil.. Prave z okoli na to taky moc chvaly neslysim.. Na druhou stranu po firebladu uz ti prijde slabsi jak motoricky tak podvozkove vsechno ze.. A covece predjizdeni myslis ze az takova hruza? Ja mam prave to XT, to ma jen 48 koni a znam jen jednoho cloveka ktery predjizdi vic (CBR 600F(ladaky a komplet vykonovy tuning)..a to o trosku.. Tak pokud to ma od moji od 30 NM a 17 koni vic, to prece do nejakych 150 musi jet super ne? Hornet 900 urcite bude lepsi no, ale tam se bojim aby mi sedela ta poloha na nem, protoze na H6 jsem nebyl schopny ujet vic jak 100 km, pak bolely ruce, kycel..vubec sem na tom neporadil..

Dřík: Jestli motor nestiha podvozku, tak to je snad nejhorsi situace jaka muze nastat.. Na druhou stranu, to se asi bude s original vyfukama zvedat jen na jednicku ne? Na dvojku bych se hodne divil, ze by to v zakladu v jednom jezdci slo na zadni.. To bych spis cekal az u VTR, noveho horneta 1000 apod.. Ale kdyz pises ty jako majitel cruiseru s V motorem, ze radsi H9, tak to zni az nezdrave presvedcive.. Kurna ten Bulldog se mi libi silene, ale vesmes kazdy mne od toho odrazuje.. Ze by to byla fakt takova bida.. A s tim H9 ale, abych se pak nekde nerozstrelil.. Ted s tim XT obcas sjedu s kolegou ktery jezdi velmi svizne a citim ze jsem s motorkou nadoraz motorem i podvozkove. Jak clovek predjizdi auto v mirnem kopci a mirne tahle zatacce a akceleruje ze se 110 na nejakych 140 a pak zaklopi do zatacky, tak je na te motorce citit ze je fakt na hranici moznosti.. Uz se to trochu vlni, neni to ono.. Navic chybi trosku i kone v takovych situacich.. Zas mit podobne problemy s podvozkem u H9, akorat se 110 konma a 90 NM, to by bylo fakt nebezpecne, tak ted nevim no.. Abych si nejak realne s tim Hornetem.. At to neni jen hromada vykonu, ale nepohodlna a nebezpecna motorka zase..

Peter BT: To forum jsem procet no.. Jako prave..jde mi o pohodlnou motorku s velkym kroutakem, kdy budu schopny predjet auto i v mirnem kopci ktere jede 120 km/h, pak v tech 120 km/h zaklopit na stupacku do zatacek a celkove jezdeni do 150 km/h.. A jestli je ten motor tak jemny (50 km/h na 5.), to bych taky ocenil po ocukavem jednovalci.. Jinak kolem komina uz mam uplne prejezdeno.. Spis ty kratsi vylety, 200 - 300 km projizdky, obcasne par denni cestovani okolo 1000 km..

Clint: MT uz je na mne moc velka silenost, ale libi se mi taky hodne..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 11:07 | Nahoru | #9
Není to špatná mašina.
Příkladně kamoš z CBR954 skončil na XT660 a je spokojenej jak želva. Je otázka co chceš?
Řekl bych Ti kup si powercruisera a máš vystaráno. Kouťák na odpichy jak kráva, podvozek a brzdy velice solidní. Ale ztrácí na výkonu, takže nemůžeš čekat, že pojedeš pořád 200 (i když i to to umí, ale je Ti líto motoru).
Mi to vyhovuje na max.
H9 je hodně povedenej, ale jak jsem napsal, když zjistíš v zatáčce, že je neovladatelnej a to nejedeš střelbu, tak je to blbý. Zase je to ale o tom, že kdo si na něj zvykne, tak nechcše nic jinýho. Zkus uživatele Horis, ten ho měl a pak jsem mu sehnal GSXR1000-K3. Vzpomíná na H9

závěr?: Svez se na obou a porovnej co Ti je bližší.

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 11:11 | Nahoru | #10
Jo a ještě jednu věc. jedno jsou zkušenosti druhých a na druhou starnu Tobě může naprosto vyhovovat.
Mě zrazovali od Meanse co mám teď, že nemá výkon jak VTX a Warrior a že je to "proboha" Kawa ale já jsem spokojenej jak želva a i bez toho výkonu jim levou zadní stačím, protože to má super podvozek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 11:44 | Nahoru | #11
MiCM> Jsou to moje subjektivní pocity po přesednutí z fároše..

samozřejmě, že to jsou úplně jiné mašiny. Ale ten výkon chybí opravdu i tomu kámošovi, co přesedlal z třiapuly(nejel na ničem silnějším a je loudal). Možná, že na dálky to bude fajn, pohodlné, ale tím u mě padají asi všechny výhody.

Jak jsem psal, je třeba se na obou svézt a nejlépe v jeden den a uvidíš sám.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 11:45 | Nahoru | #12
Dřík> Ok napisu mu.. Jako svezt se by bylo idealni pro rozhodovani no..musim to nejak vymyslet.. V tech zatackach se mi skoro nechce verit, ze by to mohl byt takovy problem.. Musim to fakt nekde pozkouset no.. Kurna ale kdyby mel Bulldog o 20 koni vic, nevahal bych no.. Jinak powercruiser, libit se mi to libi hodne, ale prece jen chci neco takoveho lehciho a tak.. Ten Hornet super vaha, cena, motor, ale Bulldog mne proste zaujal daleko vic..to je tezke no.. A jako ze se da stihat s tim VN 1500, to verim.. To musi byt dost velky zazitek i z jizdy tak celkove s tak velkym obsahem..

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 11:54 | Nahoru | #13
Danielos> Jasne.. Ze ale tomu kamaradovi takhle chybi vykon a jezdi pritom pohodove a sel do toho z triapuly, to fakt zni dost silene.. Zas aby to bylo fakt jen delsi cesty vyhlidkove tempem, to by mne asi tez omyli.. Je super projizdet se tak rekreacne kdyz ma clovek naladu, ale projizdet se jen takhle protoze clovek nema na vyber, to je zas fakt o nicem.. Otazka jestli je to ale az takova vylozena hruza s tim vykonem, nebo to proste jen neni uplne ono..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #14
teda neviem, ale aby po pohodovej jazde na 350 mu na BT chýbal výkon - no neviem.
To, že po jazdení farošovi chýba výkon, to je jasné.

Jazdíme dosť aj s manželkou, občas aj na viac dní, je pravda, nie som žiadny ostrý jazdec - ale na normálnu jazdu výkon nikdy nechýbal ani nabalenému, s kopcami žiadny problém - ten motor ťahá ako dobrý diesel, do kopca ho neuťaháš. samozrejme syn na Dorsodure s pomali sto koňami a celkovou váhou menšou asi o 70 kg ma v rýchlostiach cez 120 zanechá na zrýchlení kedy chce.

určite ťa nenahováram, hovorím tiež len skúsenosti. Pre mňa samému, alebo s manželkou, na výletné tempo v pohode, bez problémov s podvozkom a brzdami (pokiaľ tam, samozrejme, nedá nejaký špecialista doštičky "v dobrej cene")

škoda, že si sa neozval pred mesiacom, mali sme zraz u Vás v Mohelnici, blúdili sme po Jeseníkoch, mohli sme sa niekde zbehnúť. Bolo tam nejak okolo 30 bulíkov.
Ale na Morave je bulíkov dosť, skús niekoho nájsť na fóre a dohodnúť sa

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 13:39 | Nahoru | #15
Nevim jak jsi dosel k tomu vyberu, treba jsem tady historicky neco prosvihl, ale to co popisujes mi celkem sedi na CBF1000, pokud vylozene netrvas na nahaci. Vykon oproti vetsine posazeny mnohem vic linearne a odspodu, neni to takova strela jako H9, ale lehce sportovni vlozky se urcite daji a na cestovani budes tezko hledat pohodlnejsiho partaka (vyjma kategorie cruiseru/toureru).

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 14:39 | Nahoru | #16
Asi to bude jak říká Peter BT - jako diesel, sice utáhne náklad, možná můžeš jet furt na pětku, ale odpich od toho nečekej. Prostě je to asi fakt jen na pohodu, pohodlný posaz. Ale opravdu ani trochu sportovních zážitků tam nenajdeš.

Být tebou, tak vybírám něco, co má aspoň 90 koníků. Ale na čem se shodnou všichni = projeď se a uvidíš..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 16:40 | Nahoru | #17
Já bych se bejt tebou toho MTčka nebál. BTčko tě bude za chvíli s..t, výkon a krouťák ti bude chybět. Jestli je to tak, jak tady lidi píšou, asi nebude o co stát. Já jezdil tenkrát na MZtě, pak nic, 15 let jen auto. No a loni sem koupil rovnou MTčko a neměnil bych. Zkoušel jsem různé stroje, ale tohle je prostě něco jiného. Zátah nepředstavitelnej, prostě vezmeš za plyn a je jedno co tam máš. Zvuk fantazie a hlavně...slyšíš zvuk svého motoru a cítíš jeho vibrace!
Můžeš ject pohodu, kochačku, třeba s chopprákama, nebo si to rozmyslíš, pojedeš ostře a vyrazíš se silnicema. Zatáčky jsou pro MTčko jako dělaný a každou si doslova vychutnávám. Navíc MTčko je atraktivní, každej se za tebou mrkne a se spotřebou nejdu přes 6 litrů.
Krouťák je návykovej, to uvidíš sám

To nové CBFko od Hondy jsem testoval minulej tejden, kolem Karlštejna na Beroun. Mno, je to takové uhlazené svezení, všechno funguje jak má, ale zážitek velkej nečekej. Je to spíš na pohodlné cestování. Motor za jízdy neslyšíš, vibrace nula, vítr skoro nula...prostě za chvíli by mohla být nudná. Na druhou stranu, není drahá, ostře se na ní také dá a motor táhne poměrně odspoda, čili není potřeba tolik řadit. Navíc ošklivá také není. Prostě motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 17:00 | Nahoru | #18
Danielos> Já jel na Viragu před asi 10ti lety. od volnoběhu na 5ku do 120ti jsem jen otočil plynem. Myslím, že o tom to bude. Chtít po tom gradující výkon před omezovačem - v deseti tisících fakt neni dobrej nápad.
Před časem jsme jezdili s taťkou (on virago a já CB500) předjížděli jsme pár aut jedoucích tak 70-80. Já jsem řadil jako kokot v 7-8tisících, taťka na viragu jen zatáhl na 5ku a ještě mi ujížděl. CB500 samo neni žádná raketa ale proti jawě 350 jede přece jen krapet líp.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 18:18 | Nahoru | #19
MatyxCZ> Presne si to odhadnul. CBF 1000 se mi jevi jako nejlepsi varianta, ale vzhledove mne az tak nenadchla a je dost draha jeste...

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

30.6.2010 v 18:30 | Nahoru | #20
karf> No tak samozřejmě srovnání s 350 je s maximální nadsázkou..

Přece jenom je to 1100 ccm.. Takže na jednu stranu chápu, že je to s těmi 65 koňmi nesrovnatelné s litrovýma naháčema, ale myslím si, že to bude stejně nesrovnatelné s 600 ccm naháčema.. A to mi snad nikdo vymlouvat nebude.. Jako, že to jede hůř než šestkový Bandit, nebo CBF 600, to už bych určitě nevěřil..
Otázka prostě do kolika to ještě solidně tahá (tzn. že hrozí i předjíždění) a v kolika km/h to tak nějak "zvolní".. Třeba XT do 120 km/h jede celkem dost šíleně, pak je to ale možná na úrovní 500 ccm naháče..jestli vůbec.. Z tohohle pohledu to beru a takhle si snažím udělat nějak tu představu o tom výkonu Bulldoga no..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

1.7.2010 v 21:25 | Nahoru | #21
teoretizování

Bulldog neni 1100ccm. Bulldog je 1100ccm nízkootáčkovej V2!! Já mam taky 1000ccm V2. Ale tak hladce volnoběh na 6ku nesnáší. On jí teda vůbec nesnáší. Jo dá se jet na 6ku na volnoběh. Ale nikdy jsem nezkusil přidat plyn. Na Viragu jo. S dunivým rachotem to letělo ke 120ti.
Hele prostě se svez a uvidíš

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

1.7.2010 v 23:16 | Nahoru | #22
karf> Jo? Jako ze prece jen ten motor ma takovy hrubsi chod? Samozrejme je mi jasne, ze to bude rozdil oproti ctyrvalci, ale pise se ze porad na dvouvalec, kardan a karburator hodne jemny motor.. Jinak svezt se by bylo kazdopadne idealni, toho jsem si vedom no.. Ale kde ze..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.7.2010 v 07:38 | Nahoru | #23
Já bych teda volil Fazera (starého, FZS 1000), pohodlná jak kráva (MNOHEM pohodlnější než Bulldog), sedíš tam vzpříměně jako v křesle, motor jede sametově od nejnižších otáček a je jen na tobě, jak rychle chceš jet. Pokud chceš jet rychle, tak můžeš jet stejně rychle jako na litrovém sportu..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.7.2010 v 12:29 | Nahoru | #24
no, ono by to chcelo sa rozhodnúť, či dvojvalec do V alebo radový štvorvalec.
Niekto prisahá na V niekto na radový motor. Mne osobne radový nesedí, pre mňa má čudné správanie, zvláštny bezpohlavný chod ako šijací stroj, atď. Ale nebite ma, je to asi preto, že som zvyknutý na drsnejśí V-motor, páči sa mi to proste takto, možno som staromilec - pre mňa má klasická motorka motor do V s poriadnym objemom a dva laufy, a keď zatiahnem za plyn, tak cítim z prejavu motora, že sa niečo deje. A nemusí to byť raketové zrýchlenie do 200, ide skôr o pocit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.7.2010 v 14:09 | Nahoru | #25
c.j.> Fazer je taky zajimava Varianta, ale spis bych asi uvazoval TDM 900 jeste.. To je udajne taky velmi pohodlne, posez jak na cestovnim enduru a motor 90K 90NM zni jako presne to co hledam, akorat mne to tak neoslovilo vzhledove..

Peter BT> Jinak taky mam prave rad mene valcu, zvuk, zatah, jedno s druhym.. A v podstate jsem byl temer rozhodnuty s tim buldogem ale proste 80% lidi rika nebrat. Radsi H9 apod.. Tak to je tezke.. Ze proste BT 1100 nejede a tak no. Kdyby jelo nejak tak znatelne lepe nez XT660X (nerikam ze je nutny vylozene extremni vykonovy rozdil, to ne, ale at to jede i nad 120 solidne do tech 150 km/h), tak bych nevahal, protoze vzhledove se mi libi maximalne a posez mi na tom taky naprosto vyhovoval.. A se zrychlenim presne tak..200 jezdit nepotrebuju.. do 150 km/h parada, XT660X je ale bohuzel stavene tak do 120 km/h, tak proto takhle zvazuju..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 18:54 | Nahoru | #26
Zajimave video.. Vubec mi nepripada ze by to teda "nejelo".. Jak litrovy 4V to samozrejme zdaleka není, ale jinak uplne parada mi prijde..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 19:05 | Nahoru | #27
sorry, jen chci abych měl poslední příspěvek v tématu

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #28
Tak tos mohl klidne udelat i hodnotne, komentarem k tematu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 21:49 | Nahoru | #29

MiCM>c.j.> Fazer je taky zajimava Varianta, ale spis bych asi uvazoval TDM 900 jeste.. To je udajne taky velmi pohodlne, posez jak na cestovnim enduru a motor 90K 90NM zni jako presne to co hledam, akorat mne to tak neoslovilo vzhledove..

Peter BT> Jinak taky mam prave rad mene valcu, zvuk, zatah, jedno s druhym.. A v podstate jsem byl temer rozhodnuty s tim buldogem ale proste 80% lidi rika nebrat. Radsi H9 apod.. Tak to je tezke.. Ze proste BT 1100 nejede a tak no. Kdyby jelo nejak tak znatelne lepe nez XT660X (nerikam ze je nutny vylozene extremni vykonovy rozdil, to ne, ale at to jede i nad 120 solidne do tech 150 km/h), tak bych nevahal, protoze vzhledove se mi libi maximalne a posez mi na tom taky naprosto vyhovoval.. A se zrychlenim presne tak..200 jezdit nepotrebuju.. do 150 km/h parada, XT660X je ale bohuzel stavene tak do 120 km/h, tak proto takhle zvazuju..



Musíš si bulldoga vyzkoušet a uvidíš zda Ti sedne, tady ve foru se většinou nic kloudnýho nedozvíš. Jinak ale 65 koní je na mašinu co má dvaapůl metráku málo.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 22:08 | Nahoru | #30
Váňa> S tema konma si prave taky rikam, ale ten kroutak a obsah by to moh zachranit a ja navic nejsem az takovy strelec.. Jinak na tom videu to vypada ze to jede uplne paradne.. Kdyz srovnam s mym XT tak do 120 km/h dost podobne, ale pak daleko lip, chce se tomu docela slusne do 170.. Pro moje ucely to vypada asi idealne.. Predjet auto jedouci 110 km/h v kopci bude asi konecne sranda na tom..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jak brzdí motorem BT 1100 ? Yamaha BT 1100 Bulldog zdenysrx6 21 17.9.2017 v 01:10 zdenysrx6
Držáky brašen na Bulldoga Yamaha BT 1100 Bulldog abrahoš 16 18.4.2017 v 09:34 abrahoš
Volnoběžka Yamaha BT 1100 Yamaha BT 1100 Bulldog ozzman_84 14 1.1.2017 v 14:40 fzkubis
bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog ozzy98 1 7.12.2016 v 11:26 Lof87
Denní LED svícení na moto [1, 2] Yamaha BT 1100 Bulldog Hedek-XJR 33 20.7.2016 v 08:53 vybouřená_mrkev

TOPlist