globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ECMspy
7.6.2010 v 16:35
Začal jsem si "hrát" s ECMspy na Buella, kabel je složenej, připojení k Pc funkční. Provedl jsem diagnostiku , reset TPS (sice na několik pokusů, ale když jsem to udělal správně, výsledek je výbornej), odpojení "white wire" eletronickou cestou. Teď laboruju s nahráním jiných palivových map nebo jejich úpravou ... má někdo nějaké zkušenosti, a je ochoten se podělit ?

Naposledy editováno 09.06.2010 22:47:13

1 reakcí na tento příspěvek ECMspy

18.6.2010 v 19:41 | Nahoru | #1
tohle možná znáš-

www.ukbeg.com/archive/modules.php

já se v bulíkovi nehrabu .. zatím

ale už mi rezne vejfuk, tak tím to začne

(reakce na) ECMspy

18.6.2010 v 21:16 | Nahoru | #2
ChopTop> Ne tuhle stránku jsem návštívil díky tvému odkazu poprvé, díky . Jo výfuk...ten mají rezavej všichni...ale už pracujeme na nerezový a trošku vykuchaný náhradě...jsem zvědavej. Jinak zatím s race křivkama, rychlý nástup do otáček, žádný pokles výkonu mezi 2300 až 2900 RPM jako u originál křivky a spotřeba stále nízká ... zatím spokojenost. Pro jistotu to testujeme na dvou bullících najednou , ale jinak pro zajímavost - už jen reset TPS udělal motoru evidentně dobře... ( Werny - reset TPS a Sanreal race mapy a reset Tps, si myslím mohou potvrdit ) Zatím ahoj

Naposledy editováno 18.06.2010 21:32:04

ECMspy

19.6.2010 v 10:56 | Nahoru | #3
zdar, jjj resetík pomohl , jede to lépe. Líp to ted pracuje s kn filtrem.....takže spokojenost, ještě uvidím jak dopadne Marnýho testování a podle toho ho nechám u něj přemapovat, je to kluk šikovnej hehe

1 reakcí na tento příspěvek ECMspy

19.6.2010 v 11:39 | Nahoru | #4
jj díky Werny
No Radek s xbsx říkal že s tím jezdil předevčírem dvě kila ( asi byl v německu na dálnici ) a spotřeba furt stejná ... a to ještě musí dát K&N filtr, takže poměříme spotřebu přesněji a dlouhodoběji a není problém se pak zase sejít a domluvit Míšo

Já jsem zatím spokojenej - zkusil jsem tam cvičně dát zpátky orig mapy , a jeje je to rozdíl...takže přechod k horšímu je vždycky znát víc...svezl jsem se a zase honem nahrál ty race mapy.... bez nich nemůžu jezdit

Naposledy editováno 19.06.2010 11:40:15

ECMspy

19.6.2010 v 18:11 | Nahoru | #5
mnoooo tak zatim dobrý zprávy hehe.....tož to pak někedy přehrajeme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy

23.6.2010 v 22:26 | Nahoru | #6
marnej> ahoj pane, spiš než otáčky 2300 až 2900 by mě zajímalo jaká je změna u tohohle nastavení nad zmíněnou hranici. díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy

23.6.2010 v 23:04 | Nahoru | #7
kubislav.k> Ahoj, já nad hranici motor ještě nevytočil a maximálku jsem nepokoušel...jen je znát že to jede jinak, líp , ale víc než amatérský závěr který jsem napsal - nemám. Nebo zkus víc upřesnit dotaz ať si rozumíme... sken obrazovky ecmspy s křivkama mám v deníku..pro názornost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy

23.6.2010 v 23:15 | Nahoru | #8
marnej> tak jináč, podle mne to jede hezky furt, ale aby to fakt jelo musíš točit nad 3000 otáček a tak by mě zajímalo jak se změní mapa průběhu výkonu nad třema tisíci. jinak bych se chtěl zeptat kde jsi získal podklady na tu race úpravu map.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ECMspy

24.6.2010 v 08:02 | Nahoru | #9
kubislav.k> Tak dvanáctka asi pojede pěkně furt, a devítka se mi zdála mdlejší..začalo to odpojením bílého kabelu z jednotky který hlídá otáčky a plyn kvůli emisním a hlukovým hodnotám. Pak K&N filtr. Pak jsem se při pročítání na www.buellxb.com dočetl o ECMspy programu kterej umožňuje diagnostiku a mimo jiné taky přehrání eeprom,nebo třeba jen mapy ..... mapy jsem taky našel díky buellxb. Takže nemám představu a ani to nezjišťuju jak se změnil výkon, protože mi stačí že cítím že to jede líp. A můj pocit je že právě projev do těch tří tisíc je teď mnohem lepší a ostřejší, dál když už jedu rychleji to prostě nepoznám jestli to je výrazně lepší...

(reakce na) ECMspy

7.8.2011 v 17:22 | Nahoru | #10
marnej> Zdravím, hrabu se taky v Buellu, ale nevím jaké mapy jsou použitelné pro SB9SX. Můžou se nahrát jenom mapy bez úpravy EEPROM? Můžeš mě s tím pomoci? Kabel a ECMspy mám funkční, reset proveden. Úpravu chci provést po výměně výfuku. Díky Mumlay

ECMspy

3.2.2014 v 19:55 | Nahoru | #11
Zdar Bulíkáři nedávno jsem pořídil longa a když to tu čtu tak nutně potřebuju ECM Spy :) Poradte kde to bezpočně pořídit.Poslední pokus o stažení dopadl zavirováním počítače předem dík za pomoc Edas

ECMspy

3.2.2014 v 21:35 | Nahoru | #12
Poslal jsem ti PM. Jakej máš rok? Máš kabel? Tady je kabel s ovladačem
http://xoptiinside.c...ble__bluetooth_store

ECMspy

4.2.2014 v 19:57 | Nahoru | #13
Tak tohle vlákno jsem dlouho nesledoval ... a proto chci jen napsat že to co jsem za pár let dal dokupy a naučil jsem se i s programem a kabelem , je sepsáno pro Buellridery na www.BuellGaraz.cz ať se v tom nemusíte plácat jako já . Martin

ECMspy

2.3.2014 v 18:42 | Nahoru | #14
Dneska jsem připojil bulíka k ecm ale bouhžel nekomunykuje dole to píše chybu portu nevíte někdo jak na to?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... pit94 8 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis
Údržba řemene Buell XB9S Lightning Rafan. 29 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD
oprava motoru Buell XB9S Lightning alfin77 28 15.10.2013 v 11:00 alfin77
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning Racer21 19 25.8.2013 v 15:47 Chose1100
Brašny buell Lightning [1, 2] Buell XB9S Lightning TONDA77 32 30.7.2013 v 19:38 krkavec639


TOPlist