bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)
15.5.2010 v 15:09
Zdravím pánové, z motoru my kapala voda tak jsem hledal přičinu a našel jsem ji v dírce co je z levé strany pod motorem (kousíček od rámu) na asi pouzdře pumpy údajně má jit o odvzdušňovací šroub chladicí soustavy nikde jsem ale nenašel žádnou správu nebo informaci ani v 8 mb servisním manuálu se my nepodařilo nic takového najít. No o co my přesně jde, vyzkoušel jsem hodně různých šroubů z ruznymy závity ale nepodařilo se my tam vůbec nic našroubovat. Víte někdo o co jde a co přesně tam patří popřípadě může my to nějaký majitel vyfotit ?. Diky
Pro jistotu přidávám fotku o jaké misto přesně jde. Já tam zatím dal šroub jinačí omotaný těsnici páskou, aby to tak netekl ale tohle řešení se my vůbec nelibí a neuspokojuje mne.


Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

15.5.2010 v 20:49 | Nahoru | #1
odvzdušňovací šroub a dole? to je trochu zvláštní... jestli tam neni měděná podložka(novou při každym povolení) tak kup těsnící tmel na závity od Loctitu

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

15.5.2010 v 21:09 | Nahoru | #2
No prej je odvzdušnovací šroub někde u hlavy, takže co přesně to je a proč to tam je nevím, je tam dírka kterou teče voda. (šroubek jsem tam našrouboval já ale menší obalený těsnicí hmotou aby to neteklo nedostal jsem tam žádný šroub a že sem jich skoušel). Přemyšlím že bych to zadělal nějakým dvousložkovým epoxidem nebo tekutým kovem. Jen bych nerad udělal nějakou chybu a zadělal něco co naznačuje že je někde chyba, už jsem i slyšel názor že je to dirka která má poukázat na špatné gufero. Rád bych veděl co to přesně je a pak se rozhodnu co s tím. Voda tama celkem kape.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

16.5.2010 v 05:41 | Nahoru | #3
Odvzdusnovaci sroub je vzdy na nejvyssim bodu chladicihi systemu. Podle toho obrazku bych spise rekl ze je to vypustak kdyz je to dole. Jak psal PRETORIAN88, mela by tam byt medena tesnici podlozka. Oprava za par kacek.
Urcite bych to ale nelepil nebo neco podobneho.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

16.5.2010 v 08:12 | Nahoru | #4
Když tam nemáš žádnej šroubek a voda ti jen kape (neteče proudem) tak to výpušťák neni. Je to dírka, která vede ke hřídelce čerpadla a když máš špatný těsnění tak by se ti voda dostala do motoru. To ale nikdo z nás nechce a proto tam japonci vyvrtali dírku, kterou ta voda odteče ven a majitel pozná, že je zle. Jak si psal, slyšel si, že je to známka špatnho gufera. K tomuhle se přiklánim i já, protože nejsi první komu se to stalo. To ale jen za předpokladu, že to neni výpušťák. To by teklo proudem a šroubek by tam šel našroubovat normálně a mělo by to tam těsnící plochu. Nevím ale proč by ho dávali do karteru. Vždycky výpušťák je na víku čerpadla.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

16.5.2010 v 11:03 | Nahoru | #5
Kadeloid má pravdu.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

16.5.2010 v 11:38 | Nahoru | #6
No vidím že bude asi nutné vypustit vodu, rozdělat pumpu a uvidí se. Jelikož už to řeklo více lidí (kontrola gufera) tak to nejspíš asi tak bude, no v pondělí na to hodím oko, a gufero vymněním. Když tak to sem napíšu co a jak. Všem vám děkuji za rady.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.5.2010 v 09:35 | Nahoru | #7
Jasně. Když z tý dírky teče, tak je v háji pumpa (nebo gufero). Je to pro zjištění... neteče voda - vše OK. Teče - rozdělat a vyměnit.

edit: aha, už to víš

Naposledy editováno 17.05.2010 09:35:36

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.5.2010 v 09:43 | Nahoru | #8
Jak bylo řečeno - musíš dát přetěsnit čerpadlo, protéká gufero hřídelky.

1 reakcí na tento příspěvek Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #9
Tak moto už je v opravně, nakonec jsem to dal ke kámošovy, protože dát za to skoro tři tisce v autorizovaném servisu my přišlo hodně.

A je opraveno.

Naposledy editováno 20.05.2010 10:22:23

1 reakcí na tento příspěvek Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #10
trochu otevru tohle zapadle tema abych nemusel zakladat nove.

Otazka tedy zni. kde a jak se odvzdusnuje chladici vodni soustava na nasem stroji?
Vypustit bych vedel..proste odpojim hadici, napustit bych take vedel...pod krytem chladice je tlakove vicko..tak tama bych to asi nalil, ale kde a jak se to odvzdusnuje?

Ptam se proto ,ze jsem tuto informaci nikde nenasel a pokud je to jak u aut tak tam sou i systemy samoodvzdusnovaci, takze se jen naleje dostatek vody a motor se s tim po par kilacich popere sam. Takze fakt nevim jak to tady udelat a uvarit se mi to zrovna nechce...jelikoz zacina zima tak bych byl nerad aby mi tam neco zamrzlo v garazi.

moc diky za rady.

EDIT: jo a jeste at je to tu pohromade muze nekdo znaly napsat jaka tekutina a jake mnozstvi. tuto informaci sice vim ,ale take bych byl rad za potvrzeni. Protoze stejne tak sem i vedel kolik oleje do prednich vidli a ve vysledku sem zjistil ,ze udaj co sem nasel byl spatnej.

jeste jendou moc dik za pomoc.

Naposledy editováno 17.10.2011 20:23:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.10.2011 v 21:56 | Nahoru | #11
cuir> Ahoj,jen tak teoreticky jelikož fotku po ruce nemám.Hledej na levý straně na rámu (je součástí vodního chlazení) nahoře u předního válce je odvzdušňovák a dole za motorem (taky na rámu) je výpušťák.Jinak mám tam nemrznoucí směs a na zimu nevypouštím (směs pro hliníkovej motor) PS:na tom obrázku v tomto starým tématu je ten výpušťák vidět(ne v tom kroužku ale na tom rámu)

Naposledy editováno 17.10.2011 21:59:39

(reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.10.2011 v 22:42 | Nahoru | #12
kutil1> super dik...vypustak vidim...to ze je ram soucasti vodniho okruhu sem si vsimnul kdyz sem delal tu spojku.kazdopadne diky..takze je treba odvzdnusnit. Tak trochu sem si to myslel ,ale netusil sem kde ten odvzdusnovak je.
Na zimu samozrejme vypoustet nebudu, ale nevim co tam je ted nalite tak to chci vymenit.
moc dekuju za radu. Ted uz to nebude problem. Pokud se nezatrhne nekde zavit :D

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.10.2011 v 22:43 | Nahoru | #13
Ještě pár informací co by ti mohly pomoci.Množství 1700 ml.A jak píšeš že tam máš vodu,určo se ti nepodaří vypustit úplně všechno, je to trošku složitější,mělo by se s motkou všelijak kejvat a to i při nalejvání.Pro jistotu tam dej tu nemrznoucí směs ještě než začne mrznout ať se to s tím zbytkem vody promýchá,páč by ti to tam mohlo někde zamrznout(v případě že to jen vypustíš a naleješ až na jaře).Mimochodem,v manualu píšou dokonce "nikdy nenalívejte samotnou vodu!"

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

17.10.2011 v 22:48 | Nahoru | #14
cha!
tak sem nasel super navod :D aji s fotkama...kurna ze me nenapadlo googlit driv nez sem se blbec zbytecne zeptal...hledal sem tady v tematech a na k1400 ,ale google me v tomto pripade nenapadnul.

tak i pro ostatni:

http://vs800.wz.cz/Navod/kapalina.htm

dekuji autorovi stranek a doufam ,ze mu to nevadi.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

18.10.2011 v 08:14 | Nahoru | #15
Pravdu díš chlape "vygůglit" se tady vlastně dá skoro vše.

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

19.10.2011 v 21:36 | Nahoru | #16
no tak parada...a su v riadne pici.
zde nas znamy odvzdusnovaci srouberk... Osmicka orisek takze predpokladam sestka sroubek


povolloval sem to golickou s kolinkem ,protoze naprimo se to nasadit nedalo ,ale v pohode..s kolinkem to slo krasne...
az moc krasne...
[img]

no a ted babo rad.. s vrtackou se tam nedostanu, vytahovak tam take nedam a nejakej sulin tam dal dutej sroubek ,takze tama chcije samozrejme voda...
zkusim si od otce pujcit zubni vrtacku a snad se mi podari nejak zvetsit tu dirku a uvidim jestli tam nejak ten vytahovak nenaklepnu...ale mam obavy ze asi ne. Takze bud pujde kvuli takovehle picovine hlava dolu a nebo to zavarim a vrtnu dirku vedle z boku, tam privarim matku a vyseru se na to z vysoka...KURVA proc to je tam tak dementne udelane...cemu by vadilo kdyz by to bylo z boku...uz takhle je tam pristup pres motor na povoleni na hovno. Klasickym stranakem to nejde..to se ten sroubek zhudla a ockovej klicek nevlastnim...misto ocek mam golasadu...a tu sem tam malem nedostal...
Prece musi bejt kazdemu jasen ,ze tohle se muze stat naprosto komukoli...a vsadim boty ze nejsem prvni majitel intasa komu se tohle povedlo.
Kazdopadne na moji obhajovu aby ste si nerekli ze sem jelito, tak sroubek byl fest dotazenej a pravdepodobne se stoprocentni jistotou byl pretazenej...takze ja uz sem jen sundal tu hlavicku...dost jednoznacne tomu napovida to jak je to urvane. Sem fakt fest nasranej..tohle je totiz brutalne ,ale brutalnme nedomyslene...
Pokud nekdo mate lepsi napad nez ja tak budu moc rad za radu...a myslim si ,ze ten napad ,ktery povede ke zdarnemu vytahnuti sroubku odmenim nejakou dobrou flaskou..protoze sundavat hlavu kvuli takovehle minutove zalezitosti ...pica to je snad horsi nez rozebrat cely lakatos !!!
jeste bych poprosil ty kterym se to take stalo aby mi sem napsali ,ze v tom nejsem sam...at nemam tak blbou naladu :D :D diiik :D :D

1 reakcí na tento příspěvek Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

20.10.2011 v 22:36 | Nahoru | #17
Tož chlape,nevzdávej to.Tenhle Introš je nádherná a spolehlivá motka ale jen do doby kdy se na tom musí něco opravit nebo seřídit a to hlavně kolem motoru.Opravdu jsem se tady tomu docela s chutí zasmál (promiň) a to ne ze škodolibosti ale proto že jsem se dokonale dokázal vžít do tvojí situace.Podobně nasranou náladu (střídavě i zoufalou) jsem měl když jsem se chtěl dostat na seřizovací šroub plynovýho lanka vstupujícího do zadního karburátoru.Nevím jestli je to u všech stejný ale tam se skoro ani nejde podívat,natož tam klíčem něco seřizovat.Do dneška jsem na to nepřišel jak to tam ti šikmooký (za chodu motoru) seřizujou.Je to tam všechno tak nahňácaný že k tomu nemůžeš.Ten tvůj problém...??? asi jsi použil větší sílu než velkou ale věřím že i tohle vymyslíš.Já osobně (to jen čistě teoreticky) bych se pokusil do tý malý dirky vyříznout třeba jen 3 nebo 4 závit (na odvzdušnění to stačí) a s gumovým těsněníčkem to zašroubovat.Samozřejmě za předpokladu že se tam s tím malým závitníkem dostaneš.Tak držím palce a věř tomu že pokud si na tom budeš převážně dělat sám,takhle nasranej budeš jěště mockrát. PS:Mě teda šel vyšroubovat v pohodě když jsem měnil náplň.

Naposledy editováno 20.10.2011 22:49:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

21.10.2011 v 19:57 | Nahoru | #18

kutil1 píše: Tož chlape,nevzdávej to.Tenhle Introš je nádherná a spolehlivá motka ale jen do doby kdy se na tom musí něco opravit nebo seřídit a to hlavně kolem motoru.Opravdu jsem se tady tomu docela s chutí zasmál (promiň) a to ne ze škodolibosti ale proto že jsem se dokonale dokázal vžít do tvojí situace.Podobně nasranou náladu (střídavě i zoufalou) jsem měl když jsem se chtěl dostat na seřizovací šroub plynovýho lanka vstupujícího do zadního karburátoru.Nevím jestli je to u všech stejný ale tam se skoro ani nejde podívat,natož tam klíčem něco seřizovat.Do dneška jsem na to nepřišel jak to tam ti šikmooký (za chodu motoru) seřizujou.Je to tam všechno tak nahňácaný že k tomu nemůžeš.Ten tvůj problém...??? asi jsi použil větší sílu než velkou ale věřím že i tohle vymyslíš.Já osobně (to jen čistě teoreticky) bych se pokusil do tý malý dirky vyříznout třeba jen 3 nebo 4 závit (na odvzdušnění to stačí) a s gumovým těsněníčkem to zašroubovat.Samozřejmě za předpokladu že se tam s tím malým závitníkem dostaneš.Tak držím palce a věř tomu že pokud si na tom budeš převážně dělat sám,takhle nasranej budeš jěště mockrát. PS:Mě teda šel vyšroubovat v pohodě když jsem měnil náplň.



no on by sel taky vysroubovat..kdyz by nebyl z blata a jeste kevsemu dutej...
Dneska sem na to nabehnul...sroub sem zubarskou vrtackou odvferoval pryc tak ,ze sem videl vrcholy zavitu...pak sem vzal zavitniky a vodoka sem to nasadil a zavitnik sem naprase drzel sikovkama a kroutil...samozrejme to neslo za strenku..to bych tim neotocil...na 4hran co ma zavitnik na vratidlo sem se nemel sanci dostat..takze pekne na prasaka za zavit sem to bafnul sikovkama..zavitniky v pici ,ale mam too tam..vypada to ,ze to tesni...ale bez te zubarske vrtacky bych se tam nedotal ani omylem...zkousel sem to aji tim malym zavitnikem ,ale kdyz sem ho tam nasadil a chtel sikovkama zase otacet tak sem mel strach ze to zalomim...takze sem to radeji neriskoval...
kazdopadne po 4hodinach urputne driny to mam a doufam ,ze uz to nebudu muset opakovat..dal sem tam ten nejpevnejsi sroub co sem doma nasel podle oznaceni cislama na hlave :D

(reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

24.10.2011 v 09:08 | Nahoru | #19
cuir> Věděl jsem že si poradíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

20.4.2016 v 16:59 | Nahoru | #20
CryingDragon> čusko chci se zeptat je už to sice dlouho ale jestli si pamatuješ jak si mel problem s vodo u pumpy jak si to odstranil ? ja koupil ten tesnici kroužek stal mě 6kil vse přetesnil a pořad mi to teče ale nejaky cas sem mel klid čim si to předtym opravil kdybys sis vzpoměl budu rad za tvou radu dikes Žid

(reakce na) Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

20.4.2016 v 20:26 | Nahoru | #21
Janekžid> a nemáš už vydřenou tu hřídelku na který si měnil gufero?

Odvzdušnovací šroub pod motorem (resp vodni pumpou)

4.5.2016 v 19:29 | Nahoru | #22
pánové zdravím - jaké to gufero se mění ??? já našel jen tohle http://www.2hmoto.c...umpy-mechanicke.html ale nevím jestli to je ono - děkuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 10 21.3.2024 v 19:39 krokoš
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist