bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybíjení baterky
22.4.2010 v 09:10
Čau, mám Derbi gpr 50 teď po zimě jsem do ní koupil novou baterku YUASA YB4L-B. Doma jsem jí nabil na 12,74V, ale motorka chytla jenom na roztlačení a když jsem ujel cca 10km, tak motorka za jízdy úplně zdechla, tak jsem ji nastartoval na roztlačení, ale po 1km zase zdechla a už jsem ji nenastartoval a když jsem přišel domu, tak jsem změřil baterku a už měla jenom 12,31V. Díky za všechny odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:17 | Nahoru | #1
trabl bude asi v něčem jiném než v baterce.. RSV mi chytá, i když má baterka 11,4.. navíc za jízdy už se o štrum stará altík, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:19 | Nahoru | #2
Pokud s novou nabitou baterkou nechtěla chytat, baterkou to nebude. Nemáš třeba povolený kontakty na baterce?

(reakce na) Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:22 | Nahoru | #3

Číkus>Pokud s novou nabitou baterkou nechtěla chytat, baterkou to nebude. Nemáš třeba povolený kontakty na baterce?


Kontakty mám pořádně utažený

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:28 | Nahoru | #4
proměř si jestli ti to vůbec dobíjí.. baterkou to ale určitě není..

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:35 | Nahoru | #5
Viděl bych to na regulátor dobíjení...
Jakmile tam dáš nabitou baterku,
jezdíš dokud se nevybije, páč se nedobíjí,
ALE nevim proč by kvůli tomu musela motka
chytat jen na roztlačení...???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjení baterky

22.4.2010 v 09:41 | Nahoru | #6

Nowi>Viděl bych to na regulátor dobíjení...
Jakmile tam dáš nabitou baterku,
jezdíš dokud se nevybije, páč se nedobíjí,
ALE nevim proč by kvůli tomu musela motka
chytat jen na roztlačení...???


Asi 30min předtim jsem jí měl asi 5 minut nastartovanou, nemůže to být tim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybíjení baterky

22.4.2010 v 10:14 | Nahoru | #7

RSV mi chytá, i když má baterka 11,4..



pro ty co o tom něco vědí je to více než úsměvné, zkus vyhledat na kolik je aku nabitý pokud vykazuje tuhle voltáž v klidovém stavu.

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #8
Změřil jsi dobíjení?
Je divné, že ti motorka s nabitou baterkou nechytá - první problém - startér? kabeláž?

Pokud ti jede na roztlačení a časem zdechne - změřil bych si dobíjení

S ohledem na to, že po té co ti to zdechlo je i tak baterka nabití, koukl bych se kde je porušená kabeláž, nebo ukostření. Kolega měl auto v servisu na výměnu spojky, servis mu nedotáhl ukostření motoru k rámu a měl podobný problém - baterka nabitá a auto jelo-nejelo, startovalo, nestartovalo a vše bylo v ukostření . . . .

(reakce na) Vybíjení baterky

22.4.2010 v 10:54 | Nahoru | #9
Jurawood: Třeba myslel 11,4V při točícím se startéru

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #10
Mrkni na pojistku.U Derbi Atlantisu,(sice skutr,ale taky Špaňel)to není nožovka,ale v takovim plastíku přímo na kabelu od baterky je skleňenkaTa ráda praská.Nahraď jí keramickou co bývala ve starejch oktávkách a nebo jinou skleňenkou.Taky mi to nechtělo nastartovat,že se mi rozpadl takový stykač,nebo relé co bylo přidělaný ohnutym plechem k rámu a přetažený gumoplasto rukávem.Část těch vnitřností se uvolnila.Bylo to do sebe jen tak zacvaklí.Jak Ti tu už psali-jdi po elektrice.Baterce nic není a navíc jako každej správnej kutil si ji měřil hned cos odpojil nabiječku a ještě bez toho aby měla zátěž.V praxi to znamená,že baterka se Ti nabijí vždy o něco větším proudem a než se to ustálí po odpojení na těch 12.v a pár drobných,tak to jen padá dolů.Navíc měřák s Hobimaxu za 100kč,je tak dobrej zjistit kde je +a -.Na ňáký proudy v desetinách atd. to opravdu vtej Číňe neďelaj.Baterku zda je vadná či né změříš nejlépe s rosvíceným světlem.Bohužel pokrok jde u někerých strojů tak daleko,že dokud to nenastartuješ,tak si nerosvítíš.Takže žárovku 12v a naletovat na ní drátky.Pak přilož k baterce,ať svítí a potom přilož měřák.Pokud je dobrá bat,tak by Ti to pod 12v.nemelo ňákou dobu klesnout a nebo jen lehce protože ten Čínskej měřák je lhář.Kup si v obchodě baterku 9v a přilož to kní.Pak rozeber ten měřák a tam jsou na tišťáku takový malý reostaty na plochej šroubováček.Tam si zatoč,dokud se nepřiblížíš k 9v.Pak můžeš honit na baterce z motorky ňáký setiny voltů.Jde taky o hodnoty žárovky a kapacitu baterky.Ty tam máš 4Ah.píďalku,tak stačí parkovačka žárovička aby to melo ňáký zatížení a baterku to neždímalo.Roztlač to,nebo našlápni,pokud to má čím a pak změř na baterce na volnoběh a v otáčkách.Melo by se to pohybovat do cca 15v. Pokud to půjde na 12 a míň když budeš svítit (i v otáčkách),tak nedobijí.To že Ti to chcípá je Tím že máš někde uvolněnej kabel,nebo součastku,která se nemá ráda s kostrou a ta samá věc má vliv na to proč netočí startér.To je totiž potřeba napsat,jinak může být odpověď zavádějící.Estli startér cvaká-nebo ani nehlesne bývá rozdíl.A estli si taky nezapomněl že Třeba u Derbi,když se nezmačkne brzda,to vůbec nestartuje.To ale bude spíš záležitostí skůtrů.

Naposledy editováno 22.04.2010 22:54:07

(reakce na) Vybíjení baterky

22.4.2010 v 14:45 | Nahoru | #11

Motorkář777>Asi 30min předtim jsem jí měl asi 5 minut nastartovanou, nemůže to být tim?



A to si ji nastartoval klasicky přez startér...???

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 15:23 | Nahoru | #12
Přesně toto mi dělal vadný regulátor, včetně toho špatného startování
Když se podaří nastartovat, tak si změř na baterii zda se dobíjí
Motor pošli do otáček a na baterii by jsi měl naměřit napětí okolo 14V

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 16:11 | Nahoru | #13
Zkus to dobíjení,správné rozmezí dobíjení je 13,5-14,5V míň i víc je špatně.To že změříš na baterce,která neni v zátěži kolik má V nic neznamená,záleží na kapacitě.Napoj tam měřák a zkus zastartovat a když napětí klesne pod 10V tak jí vyhoď.

Vybíjení baterky

22.4.2010 v 17:30 | Nahoru | #14
čim jsi nabíjel tu baterku a proč vlastně?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
derbi gpr Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing petruhlir2 6 11.8.2020 v 21:12 Kohlstein
Derbi gpr 50 bez sytiče nejede Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing Lamakaja 2 10.4.2020 v 22:31 Edrig
Omezovač pro Derbi gpr 50 Derbi GPR 50 Adnot7 2 23.2.2019 v 22:28 Massakra
náhon otáčkoměru derbi RGP 50 R Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing vasek2000 0 13.5.2018 v 12:15 vasek2000
Derbi gpr nejde do otáček Derbi GPR 50 jardagpr 0 22.6.2017 v 08:15 jardagpr


TOPlist