- co je asi lepší a proč?
- jakej je výkon u různých kubatur?
- co je optimální na začátek?
1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
btw nevíte někdo z hlavy jak se šteluje ten plyn???
Naposledy editováno 12.04.2010 19:03:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
Jirka.M>Zil> Vůle lanka u plynu se šteluje na bovdenu, asi 2cm nad karburátorem. Jdi po lanku a uvidíš.
Já to mám cca 3cm od heftu plynu na lanku.4T - 2x vyšší cena
- výborná za mokra
- začátečníkovi neublíží
2T - 280 a 300 divočina, vhodná pro zkušenějšího jezdce
- snadná údržba motoru
- nepatrně nižší hmotnost
Kdysi jsem jezdil Fantic 301 (2T), divočák, v bahně bylo obtížné se rozjet, ale na suchu vynikající.
Do důchodu mám 4T, nemohu si ji vynachválit. Motorka jezdí sama, jen se nesmím pustit řidítek.
2 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
Nemáte někdo tucha,na co to mám připojit? Dá se tam dát stejný,jako je na endurech,t.j. zkratovací,nebo jak se to řeší na těchto prkačech?
prackarr>Mám co se trialky týče jeden problém. Mám betu 2008 250 a nemám tam nikde scípák.
Nemáte někdo tucha,na co to mám připojit? Dá se tam dát stejný,jako je na endurech,t.j. zkratovací,nebo jak se to řeší na těchto prkačech?
čau, řešil jsem stejný problém na svém TXT 300 2006 a objednal jsem si od brumla.com normalní zkratovací motocrossovej chcípak na KX, a metodou pokus omyl jsem se na poprví trefil. :D Sundej nádrž a oni tam náký drátky budou, tak to zkus a je to :D
1 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
3 reakcí na tento příspěvek šlapačky 2T vs 4T
Minulou sobotu jsem na téma 4T/2T dlouho mluvil se Šmrdlou jezdící 4T Hondu mnoho let. Mluvil tak, že mám chuť tu Hondu vyzkoušet. Nic krom ní asi nemá smysl. Na toto téma se dá plkat do nekonečna. lepší je ale jezdit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šlapačky 2T vs 4T
New Exhaust Pipe 2t Titanium
New Cabestany Replica Stickers
Front And Rear Wheels Gold Color
Frame Blue Color
Dell'Orto Carburattor VHST 28b
New Kit 300 (Piston, Cylinder And Cylinder Head)
Clutch Front Pump Assy Racing Tr
[img]
Naposledy editováno 21.06.2010 17:57:50