globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FMX650 vs XT660X
26.3.2010 v 09:18
sice uz tu jsou 2 nebo 3 starsi vlakna (tak rok a pul az dva roky) na tohle tema, ale uz jsou vcelku stara (lidi urcite nabrali spoustu dalsich zkusenosti), a navic jsem se tam toho moc nedozvedel...
po dlouhem logickem zvazovani a vypisovani pro a proti, k cemu masinu pouzivam, jak jezdim, jake trasy jezdim, co mne na masine bavi atd. jsem dospel k vysledku ze nejlepsi pro mne bude poridit funbike... a nejvetsi favoriti jsou prave FMX650 a XT660X (dalsi okrajovi jsou DRZ400SM a KTM LC4, ale to uz mi prijde vic jako motardy, a budou urcite min pohodlne - a pro obcasneho spolujezdce tuplem)...

tak panove a damy - copak mi k tem dvoum motorkam reknete?? on nejmensich detailu az po nejdulezitejsi veci.. jak se chovaji na spatnem asfaltu, a jak se s nima da radit na suche zatackovite trati?? co podvozek a brzdy?? lital na tom nekdo treba na useku typu "Buchláky"?? Servisni intervaly vim na olej i ventily (3000FMX/10000XT olej, a 2x tolik ventily)..
Co pripadny spolujezdec?? vydrzi na tom vpohode 100-200km, nebo je to po 50km uz utrpeni???
a dalsi a dalsi veci co vas napadnou sem hrnte.. obzvlast pokud mate moznost primeho porovnani

btw- slysel jsem ze pokud ma FMX seriove vyfuky, tak z nich staci vyndat jakesi gumove spunty nebo co, a masina pak jede lip, co je na tom pravdy???
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:26 | Nahoru | #1
Myslel jsem že si brousíš zuby na RRo

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:29 | Nahoru | #2

racek>Myslel jsem že si brousíš zuby na RRo



jojo, to bylo a porad v koutku duse to RRo mam, jeste se myslenky na nej uplne nevzdavam... ale po logickych uvahach jsem dospel k tomu ze ho naprosto nevyuziju a k tomu k cemu motorku bezne pouzivam, jak a kam na ni jezdim a tak.. tak k tomu se Blejd vubec ale vubec nehodi...

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:35 | Nahoru | #3
Známej si po 600 thundercatu koupil XT660 a nemuze si ho vynachvalit, ale je to spis cestovatel Já ho zvazoval jako první motorku, ale v té dobe byly ty ceny nekde na 130 tisicich a to bylo moc, tak jsem se na neho vykaslal. Jediny co bych mu vytknul tak ty vyfukovy svody, ktery vedou narozdíl od starsího XT600 pod motorem, coz muze bejt blby kdyz to nekde opres o parez ale samo se da dokoupit plech. kryt. Jinak tomu znamymu, kupoval to jako skoro funglovku, zacal prolinat olej coz je u skoro nove moto skoda, no ale neni to moc.

Takže za mě je to dobrá motorka, ale pro zabavu bych volil radsi to DRZ 400

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:36 | Nahoru | #4
značkuju

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:37 | Nahoru | #5
Podle mě to nejsou fun biky ale bored biky na cestě nuda a do terenu to vzít taky nemůžeš.
Konkretně na to FMX mam uplnou averzi

Jedině snad to DRZ, to muže být sranda

1 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:37 | Nahoru | #6
mám podobný problém

3 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:44 | Nahoru | #7
Na buchláky jsou moc pomalé, tam by ti ujelo i lepší sportovní auto. Ale na okresky a rozbité cesty to může být v pohodě. Přesto si myslím, že lepší volba by byla KTM 950 supermotard.

edit: když nad tím tak přemýšlím, tak to auto ti ujede snad každé, co má přes 100 kw

Naposledy editováno 26.03.2010 09:48:22

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:48 | Nahoru | #8

Petr-RSV>Na buchláky jsou moc pomalé, tam by ti ujelo i lepší sportovní auto. Ale na okresky a rozbité cesty to může být v pohodě. Přesto si myslím, že lepší volba by byla KTM 950 supermotard.



nebo ta 690 pri trose skromnosti:)

cosmo: ty fmx moc nejedou 150 je tak nejak top.. takze na rovnejsich usecich mas problem rozumne predjet auto...

Naposledy editováno 26.03.2010 09:49:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:50 | Nahoru | #9

Dědóch>mám podobný problém



kolem tvyho motoru by slo myslim postavit neco slusnyho. PetrRSV by urcite nadesignoval neco fesnyho:)

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:50 | Nahoru | #10
Petr-RSV> ale KTM je cenove o nejakych 50 tis jinde... Jinak souhlas ze jsou to pomaly stroje a max cestovni rychlost bude nekde okolo 120-130 km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:51 | Nahoru | #11

Petr-RSV>Na buchláky jsou moc pomalé, tam by ti ujelo i lepší sportovní auto. Ale na okresky a rozbité cesty to může být v pohodě. Přesto si myslím, že lepší volba by byla KTM 950 supermotard.

edit: když nad tím tak přemýšlím, tak to auto ti ujede snad každé, co má přes 100 kw



hehe zkusenosti ridice BMW se 130kW :) zalezi na doprave, ja si autem netroufnu predjet na nekterejch mistech kde na moto jo... ale na prazdy silnici je to skoro jasny:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 09:53 | Nahoru | #12

assassin>kolem tvyho motoru by slo myslim postavit neco slusnyho. PetrRSV by urcite nadesignoval neco fesnyho:)


jj šlo by
měl bych jako i nápad,ale těch peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:00 | Nahoru | #13

Dědóch>jj šlo by
měl bych jako i nápad,ale těch peněz



jj penize (nemusi jich bejt ani tolik) a hlavne cas ... zaklad pro stavbu...

ja bych si z biga asi postavil neco takoveho:



Naposledy editováno 26.03.2010 10:02:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:00 | Nahoru | #14
assassin>
no právěže zrovna bucháky jsou úsek, kde mimo špičku můžeš jet i autem celkem pilu - jsou tam skoro pořád 2+1 pruh a nejednou jsem tam viděl i střelce v autech předjížět na přehledných úsecích přes dvojitou plnou Zrovna tento úsek je pro motardy fakt nevhodný, jezdil jsem tama do práce na Tenere (motor z XT) a pořád jsem držel plný plyn a ono to vůbec do těch kopců nejelo. Jinak dlouhodobá cestovní rychlost u toho XT660 motoru je tak těch 130 kmh v 5000 ot.

Naposledy editováno 26.03.2010 10:01:08

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:05 | Nahoru | #15
Tak taky přihodím jednu stavbu z XT660:

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:05 | Nahoru | #16

Petr-RSV>assassin>
no právěže zrovna bucháky jsou úsek, kde mimo špičku můžeš jet i autem celkem pilu - jsou tam skoro pořád 2+1 pruh a nejednou jsem tam viděl i střelce v autech předjížět na přehledných úsecích přes dvojitou plnou Zrovna tento úsek je pro motardy fakt nevhodný, jezdil jsem tama do práce na Tenere (motor z XT) a pořád jsem držel plný plyn a ono to vůbec do těch kopců nejelo. Jinak dlouhodobá cestovní rychlost u toho XT660 motoru je tak těch 130 kmh v 5000 ot.



jj je mi to jasny, absolvoval sem par projizdek s klukama na ostrejch motardech + 2 fmx a pri cestovnich 140-150 co ty ostry SM jeste docela daj (predjizdeni dokazou i 180-190) taky ty fmx jedou tech 150 v podstate furt nadoraz a jako treba ja bych nedokazal drzet motor porad nadoraz, je mi te techniky pak lito

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:06 | Nahoru | #17
assassin> pěkné,to já bych to předělal na motárda

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:06 | Nahoru | #18
ja stejne vetsinou pres 120-130 nejezdim a na dalnicu se podivam max tak 1x za rok
jinak XT jsem slysel ze by melo mit maximalku zhruba 180 (neco pres), takze drzet s tim 130 by nemel byt sebemensi problem...FMX si myslim ze pres 160 nepojede teda..

prave to XTX je zatim nejvetsi favorit, hlavne kvuli tomu ze oproti FMX prece jen pobralo toho vykonu o trochu vic (o nejakych 7-8kW)... FMX je zase lehci a nekde jsem vycetl ze v zatackach dovoli ridici vic nez XTcko..
zajimalo by mne ale jak je to s tim odspuntovanim laufu.. bylo to i nekolikrat tady na foru... melo by v tech laufech byt neco na zpusob uskrceni nebo tak, kvuli emisim ci co.. a kdyz se to vynda tak prej ta masina jede o neco lip...

Naposledy editováno 26.03.2010 10:10:55

2 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:09 | Nahoru | #19
jinak k motardu/funbiku na buchlakach - ja se tam solidne vyradil i na ER-5 zavrene na 25kW predpokladam ze na XTX a FMX se tam vyradim minimalne stejne dobre, ne-li lip, co? rychlostni rekordy trhat nepotrebuju, a ze mne nekdo predleti?? tak at, nejsem ten co by se za kazdou cenu nemohl nechat predjet

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:10 | Nahoru | #20
Tak co vim, tak FMX nebrat.XT by melo byt modernejsi(hlavne motor).U tehle moto bych se vubec nerozhodoval a sel do XT.

Jinak na tech moto jsem nejel,takze to ber s rezervou.Kamos si letos poridil XT660X, tak az ho potkam, tak se poptam, jak je spokojenej..

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:11 | Nahoru | #21
za me Xt ma ho kamarad a je nadmiru spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:13 | Nahoru | #22
Cosmogagy>
Jak jsi psal tu maximálku, co jsem se bavil s klukem, co má XT motarda, tak říkal, prý víc jak 170 z toho nedostal a od těch 150 to rostlo strašně pomalu. Já mám na Tenere maximálku 180, ale to je fakt maximum, co ten motor dovede za ideálních podmínek - tzn. že do 160 zrychluje hezky, ale pak se to celkem vleče. A to mám kapotáž a lepší aerodynamiku. Ještě ta KTM 690 s kachním zobákem a dvěma výfuky může jet dobře (ale ten design )

Jo a ty rychlosti jsou ke všemu tachometrové - hodně zkreslené. 130 kmh na XT odpovídá cca 120 kmh GPS.

Naposledy editováno 26.03.2010 10:15:15

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:16 | Nahoru | #23
Cosmogagy> Ty origo vyfuky sou k zblití, je tam plastový delk a vyfukuje to spodem malyma trubičkama

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:16 | Nahoru | #24
jinak co se tyce DRZ400SM ktere uz tu taky padlo - je ve vyberu, ale prijde mi ze bude daleko min pohodlna, oproti treba XTcku.. zase je fakt ze do zatackoviteho useku bude stoprocentne lepsi, protoze je podstatne lehci... kdybych jezdil jen litat do zatacek, bral bych DRZto urcite.. ale na pojizdky po okoli na tech nasich prisernych cestach, sem tam se spolujezdcem, aby to malo zralo a melo nenarocnou udrzbu, a v pripade nutnosti se na tom dalo dojet i nekam dal - na to bude zase lepsi asi XTX...

1 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:20 | Nahoru | #25
Me se celkem libila jeste KTM DUKE 2,ale to hlavne co se tyce designu, jinak o ni moc nevim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:20 | Nahoru | #26

Petr-RSV>Cosmogagy>
Jak jsi psal tu maximálku, co jsem se bavil s klukem, co má XT motarda, tak říkal, prý víc jak 170 z toho nedostal a od těch 150 to rostlo strašně pomalu. Já mám na Tenere maximálku 180, ale to je fakt maximum, co ten motor dovede za ideálních podmínek - tzn. že do 160 zrychluje hezky, ale pak se to celkem vleče. A to mám kapotáž a lepší aerodynamiku. Ještě ta KTM 690 s kachním zobákem a dvěma výfuky může jet dobře (ale ten design )

Jo a ty rychlosti jsou ke všemu tachometrové - hodně zkreslené. 130 kmh na XT odpovídá cca 120 kmh GPS.



coz o to, design 690 neni spatny ale ta cena, ta cena...
jinak co se tyce tech rychlosti - cetl jsem to tady na foru.. a jestli 170 nebo 180, to je celkem putna hlavne ze 120-130 to drzi vpohode, a do tech 150 to trochu slusne zrychluje... takze predjizdet na okreskach se s tim urcite bude vpohode dat

(reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:21 | Nahoru | #27

Gregi>Me se celkem libila jeste KTM DUKE 2,ale to hlavne co se tyce designu, jinak o ni moc nevim..



motor LC4, jizdni vlastnosti pry vyborny, je to lehounky.. takovy nahacomotard... ale prej priserne nepohodlny

navic je jich vcelku pomalu...

Naposledy editováno 26.03.2010 10:22:02

FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:25 | Nahoru | #28
cosmo: ty zminene 2 fmx co s nama jezdily mely jine vyfuky (tusim leovince, nakej prodejce jim to k nim dal k novejm) + pretryskovano atd.. prej znatelne lepsi ale bylo to tak tech 150 po rovnejsich usecich.. tzn asi tak to co jezdim na pohodu na TL tak oni to drzeli co to jelo.. jo asi to dokaze 170-180 tacho, v leze, po trech km.. ale to je hodnota o nicem.. to tele taky takhle umi pres 250.. ale realne se s tim da jezdit do tech cca 200-220...

BTW ja jezdil 2 motorky s motorem na zakladu toho RFVC jednovalce (SLR650 a XBR500) ten motor me teda nenadchnul, nechapu jeho oblibenost v podobe dominatoru apod..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:26 | Nahoru | #29
Cosmogagy>
Jo, to je zase pravda, že když předjíždím, tak těch 150 je tam hned Jako ten motor není špatný (držák, nic nežere), jen je potřeba ujasnit si, na co tu motorku chci a na jakých cestách se budu nejvíc pohybovat. Taky když jsem kupoval Tenere, tak jsem si byl vědom, že je to zdechlina a nevadilo mi to

3 reakcí na tento příspěvek FMX650 vs XT660X

26.3.2010 v 10:27 | Nahoru | #30
cosmo: dneska ti 150 nestaci na rozumny predjeti nacipovany oktavky:) v zatacce te brzdi, na vyjezdu tomu nalozi abys videl ten dieselpower a ses bez sance...

jo kompromis, lehky, super ovladatelnost, vykon a pohodli... neresitelny..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6
Pneumatiky Yamaha XT 660 X Vilo1979 9 15.9.2023 v 22:15 context
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr


TOPlist