bmw_r1300gs_cartec





Téma: Anketa racing destiček
 
11.3.2010 v 09:19
U jakých silničních racingových destiček považujete poměr výkon / životnost / cena za nejlepší?
Anketa: Výrobce / typ
Nissin ST
8%
7
Nissin RS
0%
0
Carbonne Lorraine SBK
6%
5
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Newfren B4R
0%
0
Bendix MCR
7%
6
Bendix MRR
5%
4
Bendix MSR
0%
0
Brembo RC
14%
12
Brembo SC
0%
0
Lucas SRQ
0%
0
Lucas CRQ
6%
5
AP Racing SRR
6%
5
EBC HH
8%
7
Goldfren GP5
4%
3
Goldfren GP6
2%
2
SBS RS
0%
0
SBS DC
19%
16
Ferodo XRAC
1%
1
Ferodo CP
2%
2
Vesrah SRJL
8%
7
Vesrah RJL
1%
1

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

22.7.2011 v 17:06 | Nahoru | #91
Jezdil jsem MRR, letos jsem zkusil MCR. Ani jedny opravdu hned od začátku nebrzdí a MRR mizí, jen se na ně podíváš. MCR mi zase přišlo že žerou kotouče, ale nemůžu to odpřísáhnout.

Anketa racing destiček

22.7.2011 v 20:04 | Nahoru | #92
Brembo RC vydržely celou sezonu a ještě zbylo. V mém případě je to něco přes 1000km....

(reakce na) Anketa racing destiček

22.7.2011 v 20:29 | Nahoru | #93

Jiřina97 píše: Jezdil jsem MRR, letos jsem zkusil MCR. Ani jedny opravdu hned od začátku nebrzdí a MRR mizí, jen se na ně podíváš. MCR mi zase přišlo že žerou kotouče, ale nemůžu to odpřísáhnout.


No jo, ale nám mrdalům se zdá, že brzdí hned

Anketa racing destiček

25.7.2011 v 10:22 | Nahoru | #94
V Mostě jsme měli možnost testovat nové destičky z emerické provenience. Článek TADY

Naposledy editováno 25.07.2011 22:52:36

2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

25.7.2011 v 16:28 | Nahoru | #95
jezdil jsem Lucas,Brembo i Bendix a nakonec se vrátil k origo deskám.sice trochu drahý ale jsem spokojenej

(reakce na) Anketa racing destiček

25.7.2011 v 16:31 | Nahoru | #96

Ermolenko píše: jezdil jsem Lucas,Brembo i Bendix a nakonec se vrátil k origo deskám.sice trochu drahý ale jsem spokojenej


Ty voe u tebe je to jedno tobě by tam fungovaly i nařezaný kachličky do koupelny

(reakce na) Anketa racing destiček

25.7.2011 v 16:39 | Nahoru | #97
Ermolenko> jsem myslel ze nepotrebujes brzdy... stejne si vetsinou jezdil bez nich

2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

12.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #98
Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař" ). Výborná byla cena

Pak jsem je zkoušel ty stejné na R1 2007 na jejich nových šestipístech a oproti originálům jsem už takové zlepšení nepozoroval. Spíš jsem byl z těch brzd trochu rozpačitý - nebyly horší, než na starší R1, ale prostě "jiné". Na konci sezóny to dokonce odnesly kotouče, z ničeho nic začaly "házet", tedy se pravděpodobně "vyhřály".. Za včasu se nechají srovnat a ještě používat.
Proto jsem se v r.2009 vrátil na originály a na R1 2008 jsem byl spokojený Raději jsem nic "lepšího" nehledal, navíc darovanému koni na zuby nekoukej (zdravím a klaním se firmě PartsDEPOT ).

V tomto duchu pokračuji i dál s KTM - jezdím ty jejich základní desky na monoblockách BREMBO. Brzdí to super, ale cítím, že s jinýma deskama je potenciál této soustavy někde jinde. Občas mám pocit takového "mdlého" dobržďování, hlavně po cílovce v Mostě. V katalogu KTM POWERPARTS mají ještě závodní specifikaci na RC8R, ale ty stojej strašnou raketu. Nejsem si jistý, jestli jsou to Z04 nebo ne Ale fakt hodně přemýšlím o změně za závodní...hlavně potom, co ke mně v Mostě na Alpe přišel jeden závodník-cizinec a sháněl destičky na BMW (na Brembo, nejspíš monobloky nebo nevím, tvarově byly stejné jako moje)...když jsem na něj vytasil originál silniční Bremba, tak s vyděšenou tváří utíkal dál do bohatší části depa No a tím mně dal brouka do hlavy

...čeká nás Těrlicko a to je u nás, v HU a na Slovensku, ten nejbrutálnější okruh, co se týká brzd! Z maximálky (která je ještě o chlup vyšší, než na SK-ringu) se dobržďuje do vinglu až na 1.rychlostní stupeň!!!

Naposledy editováno 12.08.2011 10:42:17

(reakce na) Anketa racing destiček

12.8.2011 v 11:01 | Nahoru | #99

Prasouš píše: saly.pce> Jezdil jsem jen SBS dual carbon a byl jsem s nima spokojen... Pak jsem kvůli CEC bral Vesrah SRJL a bomba životnost a ty jsem používal až do doby než jsem vyzkoušel Brembo Z04 a jiné nechci... Bohužel cena x životnost je šílenství ...



Jak je to s těma Z04. Prej výborná výdrž a účinek až téměř do konce životnosti konstantní. Prý cca 2-3x tolik co tady běžně zmiňovaná životnost závodních destiček.
Jaká je +- cena, jestli to není tajné?

Anketa racing destiček

12.8.2011 v 12:06 | Nahoru | #100
s malou trochou o mlýna: Mám teď na R6 SBS Dual Carbon - brzdí výborně, agresivně. Jezdil mi na motce Ondra Ježek a remcal, že to brzdí moc agresivně, že on právě tyhle desky přestal jezdit a jezdí Braking...Jinak už mám náhradní od Holyho Vesrah SRLJ, špatné nebudou, když i Prasouš říká, že to je dobrý

2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

12.8.2011 v 13:09 | Nahoru | #101
Jel jsem na Slovači Vesrah a jsou asi nejostřejší co jsem na motorce měl. Fakt výborné. Ale s životností bych to zase tak růžově neviděl. Vypadá, že bude srovnatelná s konkurencí... Tedy cca 600-800 okruhových kilometrů. Dafiťáci taky říkali, že Z04 je bomba, ale bohužel za hodně peněz... Za kolik však netuším...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

12.8.2011 v 14:33 | Nahoru | #102
.Kolda.> Právě od Martina mám ty informace o Z04, že snad bezkonkurenční

(reakce na) Anketa racing destiček

12.8.2011 v 14:56 | Nahoru | #103
.Kolda.> 600 - 800 okruhovych km je hrozne malo, me ty desky najeli 1200 s prehledem, Vejmimu skoro jednou tolik. Divny, ze by takovy rozdil sestka/litr? Nebo ze by to bylo tim slovacem?

Anketa racing destiček

12.8.2011 v 19:53 | Nahoru | #104
chlapi máte někdo zkušenosti s deskama NHC - s nějakýma karbonovýma?
Díky
Mají to být nějací Poláci nebo tak nějak

Anketa racing destiček

12.8.2011 v 20:51 | Nahoru | #105
ted budem s Hagou zkoušet Z04, tak uvidíme...zatím jezdíme CRQ a na naše mrdáni super.....za super cenu a vydržej......jen tak btw...za kolik kupujete Z04? ¨

(reakce na) Anketa racing destiček

13.8.2011 v 03:02 | Nahoru | #106
Perňa_81> Z04 jsem si půjčil na zkoušku. Byly skoro sjetý, ale brzdilo to znatelně víc než Brenbo RC, který už tak brzděj jak sviň. Řekl bych, že mají takový ostřejší nástup. Ideál je prý kombinace s kotouči Brembo 5,5mm z důvodu tepelné kapacity. Na R1 04-06 a R6 stojej, myslím, kolem 6-ti táců.....

(reakce na) Anketa racing destiček

13.8.2011 v 03:14 | Nahoru | #107
Perňa_81> To, co popisuješ je pravda a známá věc. U starý R1 se závodní desky projeví víc než u nový s šestipísty. Větší plocha + stejná pumpa = menší tlak = menší teplota (zjednodušeně řečeno).....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

4.4.2012 v 20:43 | Nahoru | #108

Perňa_81 píše: Ono jsou ty vlastnosti destiček také různé - motorka od motorky. V r.2007 jsem na R1 2005 jezdil na jejich originál čtyřpístech LUCAS CRQ a oproti originálu to byl skutečný posun vpřed! Účinnost, nástup a dávkování byly super. Co bylo horší - menší účinnost za studena a také změna vlastností při sjetí pod 40%. Výdrž cca 600-800km okruhových (ale já nejsem moc tvrdý "brzdař" ). Výborná byla cena


omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.

(reakce na) Anketa racing destiček

4.4.2012 v 20:47 | Nahoru | #109
XJelen> neřeš jen 2-3 zatáčky to nebude brzdit
jezdil jsem je takyy neboj vše si sedne jak má

Anketa racing destiček

4.4.2012 v 23:46 | Nahoru | #110
Tak já se připojím taky s novýma skušenostma. Po loňsku GOLD FREN. Jezdil jsem GP6 a právě jsem nasadil GP7, takže reference nové směsi myslím hned po Mostu

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

5.4.2012 v 09:35 | Nahoru | #111
zajímavé vlákno. zrovna jsem řešil jaké co nejkousavější desky dát na zadní brzdu (stuntriding issue). má někdo nějaké zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

5.4.2012 v 11:04 | Nahoru | #112

RUTAN píše: zajímavé vlákno. zrovna jsem řešil jaké co nejkousavější desky dát na zadní brzdu (stuntriding issue). má někdo nějaké zkušenosti?



Zadní brzda? Kde to je? To už je na okruhu vyšší dívčí... A než na brždění, spíš na určení směru nájezdu do zatáčky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

5.4.2012 v 20:12 | Nahoru | #113

.Kolda. píše: Zadní brzda? Kde to je? To už je na okruhu vyšší dívčí... A než na brždění, spíš na určení směru nájezdu do zatáčky...



no já to potřebuju spíš na korekce jízdy po zadním když zrovna nemám nohu na stupačce:) a až to jednou fakt poseru s plynem, budu potřebovat, abych to mohl zachránit:)

(reakce na) Anketa racing destiček

5.4.2012 v 20:41 | Nahoru | #114
RUTAN> zkus Gold fren GP7. Měly by brzdit i studené, což ne všechny racing desky umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

6.4.2012 v 08:57 | Nahoru | #115

XJelen píše: omlouvám se za reinkarnaci tématu. Perňo musí se ty CRQ nějak "zajíždět na nový kotouče? Jsem se dočet u němců, že SBS DC se musí zajet na kotouče, aby se na nich jakoby upravil povrch pro ten karbon. U těch CRQ jsem nic nenašel, mám nový desky a sehnal jsem druhou sadu kol, kde jsou originál kotouče, ale nestihli toho moc nalítat, v podstatě jsou jako nový.



My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

6.4.2012 v 09:17 | Nahoru | #116

Perňa_81 píše: My jsme vždycky ty kotouče před výměnou desek pořádn očistili (Libor Milota dokonce i hodně jemným šmirglem), odmastili sprejem a žádný zajíždění netřeba. Stejně ty CRQ začnou brzdit až po zahřátí a pak je to super.. Tedy na R1 čtyřpístech určitě gut


díky, hodim to za hlavu právě že třeba sebimoto píše u těch SBS Dual Carbon zajíždění na nový kotouče z důvodu vytvoření přenosové vrstvy na novém kotouči. Ale to už bude asi nějaká vyšší alchymie

(reakce na) Anketa racing destiček

6.4.2012 v 10:32 | Nahoru | #117
XJelen> Tak tak, kasli na to. SBS DC nejsou tak vyborny desky a jeste aby kvuli nim kupoval clovek novy kotouce?

Anketa racing destiček

5.6.2012 v 17:05 | Nahoru | #118
Kluci, měli byste i Vesrahy na Kymco Xciting 500 r.v. 2007?

Anketa racing destiček

5.6.2012 v 17:41 | Nahoru | #119
Nisin ST (prvovyroba na hromade japonskejch motorek), nebo brembo SA (klasicky silnicni). Ale jsem mrdal. Rozhodne necejtim nedostatek brzdnyho ucinku, motorka s tim jde na cumak sama ... problem je v hlave a ne v brzdach

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

5.6.2012 v 17:42 | Nahoru | #120
Mno a jak rika Ermo, brzdy jsou nepritel rychlosti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist