globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...
25.2.2010 v 11:19
zdravim..mel bych takovej dotaz... mám stavbu motorky.. mam tam ulozenej motor z pitbike 110 ... a zajímalo by me..zdali musí být karburátor na té dané přírubě origo co je k válci?? protoze ja bych potreboval trochu jinač umístit karburator...(z boku) a ne nad motorem jak to je origo... tak by me zajímalo..jaké jsou technické podmínky pro to aby to sálo z karburátoru tou přírubou do válce.. je to nějako omezené kompresí či dýlkou? (urcite nechci prirubu 30dlouhou :D to ne... ale tak cca 10-15cm dlouhou...) díky za typ... ////chtel bych ho mít proste zboku...kousek nad válcem))))

2 reakcí na tento příspěvek jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:21 | Nahoru | #1
myslim že je to fuk.

(reakce na) jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:27 | Nahoru | #2

FiZzeR>myslim že je to fuk.



myslim ze ne.. dylka sani ma vliv podobne jako vyfuk.. kratsi sani-lepsi plneni ve velky otackach, delsi sani - male otacky

viz variabilni delka sani u novejch motoru(yamaha)

taky vzdalenost klapky-soupatka od sciho kanalu ma vliv na reakci na plyn... cim kratsi tim lepsi reakce..

1 reakcí na tento příspěvek jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:44 | Nahoru | #3
to assassin: hmmmm čoveče pravdu bdíš... musí to být nad válcem???nebo stačí víceméně stejně s válcem?? pac ten motor ma valec polozenej skoro vodorovně...... musí tam být samospád toho benzínu??...

(reakce na) jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:51 | Nahoru | #4

Váca>to assassin: hmmmm čoveče pravdu bdíš... musí to být nad válcem???nebo stačí víceméně stejně s válcem?? pac ten motor ma valec polozenej skoro vodorovně...... musí tam být samospád toho benzínu??...



hele ja ten motor neznam, ono jestli to ma lezatej valec tak tam stejne bude jakoby kolinko a karbec bude vodorovne ne? takze jestli ho vytocis dozadu, do boku atd je asi jedno... ono treba tomu malymu ctrytaktu nebude prilis vadit ani zmena delky sani.. muzes to zkusit.. za to nic krom naky prace navic nedas...

1 reakcí na tento příspěvek jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:53 | Nahoru | #5
fuk to určitě neni, sice ti tu asi nikdo nespočítá kolik by to mělo bejt aby to bylo takový a takový, ale určitě to jedno neni, bude to podobný princip jak u výfuků

(reakce na) jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:55 | Nahoru | #6

CharlitoCZ>fuk to určitě neni, sice ti tu asi nikdo nespočítá kolik by to mělo bejt aby to bylo takový a takový, ale určitě to jedno neni, bude to podobný princip jak u výfuků



jj da se to pocitat, ale oni to cinani stejne opraskli z naky stary hondy monkey apod.. takze kdovi jak se to povedlo naladit uz v serii.. treba s upravenym sanim to bude i lepsi...

kazdopadne prodlouzeni vzdalenosti klapka - saci kanal neni nic moc dobryho... proste das plnej, nic za vterinu to pojede, pri zavreni to same ale opacne:)

jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:55 | Nahoru | #7
mm jasnéé no... stejnak mi nezbejvá nic jiného než laborovat... kousek uřiznu navařim..... atd atd... jen se proste raci ptam,nez se do toho pustim..zdali to ma nejaké pevné zasady či nikoly.. proste se budu drzet co nejvíce originalu a ono to něco udělá :)

1 reakcí na tento příspěvek jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 11:56 | Nahoru | #8
:nic jinyho nez ze to pak nepojede se stat nemůže

(reakce na) jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 12:02 | Nahoru | #9

Váca>:nic jinyho nez ze to pak nepojede se stat nemůže



presne tak

taky muzes prohledat web po ruznejch ladicich a dilech na ten motor(pripadne na ten puvodni co cinani obslehli) a nechat se inspirovat.. treba uz cestu rezani a navarovani trubek prosel nekdo pred tebou...

jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 15:38 | Nahoru | #10
Jak píše Assasin... Katburátor pokud možno co nejblíž, tím zajistíš dobrou reakci na plyn... A pak doladit délku sání (od karburátoru ven)... čím delší, tím lepší spodek a horší vršek... a naopak... A to je zase způsobeno setrvačností toho nasávanýho vzduchu

(reakce na) jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 18:55 | Nahoru | #11
FiZzeR>Jak můžeš napsat,o umístění karburátoru,že to je fuk????
Co ti říká sací délka?Ta se musí dodržet.

jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 19:29 | Nahoru | #12
jj o tu sací délku mi práve jde.. :)abych se zbytecne snecim nemordoval...

jak musí být daleko karburátor od válce??+ tvar...

25.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #13
Pepa GSX-R> FiZzeR napsal, že myslí A jak víme, myslet znamená....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Můžu mít v 16 silnější motorku KTM EXC 400, KTM EXC 250, KTM EXC 125, KTM EXC 300, ... JirkaMX69 6 15.5.2018 v 22:57 Matko1
Přední světlo Adamsmoto JL 125 C ZajdaX2 6 27.9.2015 v 17:10 rancher
Otačkoměr Adamsmoto JL 125 C ZajdaX2 2 6.11.2014 v 18:52 rancher
planek Adamsmoto JL 125 C jecma89 17 31.12.2012 v 13:15 dablik.hasic
Nový řetěz Adamsmoto JL 125 C Robincz12 4 16.8.2012 v 18:43 Robincz12


TOPlist