globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Máte někdo zkušenost s právní ochtranou DAS?
 
9.2.2010 v 11:30
Ahoj Lidi, zájímá mě jesdtli je efektivní uzavřít si pojištění právní ochrany u pojišťovny DAS pro případ že jiná pojiˇštovna nebude chtít plnit úrazové pojištění? Jaké máte zkušenosti s DAS a kolik to ca stojí? Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s právní ochtranou DAS?

9.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #1
Kolins: Já zas z vlastní zkušenosti vím, že co píšu, pravda je. Já věřím, že jsou případy, kdy pomůžou. Daleko víc je případů, kdy sice pomůžou, ale dopadlo by to stejně i bez nich. A není málo případů, kdy na klienta tlačí, aby do sporu nešel, protože musejí jít dva pojištění proti sobě a jim to kazí reputaci, protože jedna strana to projet musí. A tipuju, že tohle tu potvrdí víc lidí (už teď nejsem sám).

(reakce na) Máte někdo zkušenost s právní ochtranou DAS?

9.2.2010 v 14:08 | Nahoru | #2
1100Virago> To dává smysl, pakli že proti sobě 2 strany a obě pojištěné u DAS tak je to problém, ale já si to sjednávám pouze a kvůli urazovému pojištění které bude u České Spořitelny nebo u ING popřípadě jinde a ty snadu DAS nejsou ne... Ty budou mít své právníky.

Naposledy editováno 09.02.2010 14:09:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s právní ochtranou DAS?

9.2.2010 v 14:15 | Nahoru | #3
1100Virago> OK. Máme každý jinou zkušenost. Jen k tomu, jak píšeš "tlaku na klienta". Dovolím si Ti argumentovat právě mojí zkušeností. Když dojde k tomu, že pojištěné jsou obě strany, tak DAS nemůže jít "proti sobě" a to z jednoho prostého důvodu. Ty si najímáš svého právníka, nebo ti může DAS právníka doporučit, ale není to právník DASu. Pouze Ti ho platí, příp. adekvátní část. Tudíž si nemůžou kazit reputaci. A aby nedošlo k nějakému omylu. Krom pojistky, nemám s DASem nic společného. Nechci tady za někoho agitovat, v tom nemám žádný zájem, chci pouze objektivně hodnotit.
Ještě bych Tě chtěl požádat o informaci, z jaké statistiky jsi čerpal ty informace jak popisuješ v úvodu Tvého příspěvku, že je "daleko více případů, kdy sice pomůžou, ale dopadlo by to stejně i bez nich" a že "není málo případů, kdy na klienta tlačí, aby do sporu nešel". Já bych tam nahlédl. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist