globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vražedné duální brzdy od Hondy !
4.1.2010 v 21:54
.


Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 15:52 | Nahoru | #121
A njlepším vynálezem Hondy je "TRIPLÁK" - to zmačkneš zadní brzdu, připojí se hned přední a ktomu se ještě vymáčkne spojka a automaticky to podřadí !

JEN PRO ZKUŠENÉ JEZDCE !!

a PROČ TO HONDA DĚLÁ? PÁČ VYRÁBÍ BEZCHARAKTERNÍ MOTORKY - TAK ABY SE NEŘEKLO - TEĎ UŽ CHARAKTER MAJÍ.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 15:55 | Nahoru | #122

rraol>...
Tenhle vynález taky nechápu, a rovněž mi připadá nebezpečný, pokud se důsledně nedodává jen a jen v kombinaci s ABS systémem, je to podle mě o držku.



Jo s tímhle souhlasím.

Neviděl sem to, nevím jak to vypadá, ale teda podle toho schématu kdesi, nešla by ta přední brzda natvrdo připojit na to táhlo od zadního bubnu? Kdyby ne, tak co udělat druhý vahadlo zvlášť od pumpy od předku, který by ovládalo čistě zadek...?

2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:00 | Nahoru | #123
to že dualcbs není vůbec vhodné pro provoz na kluzkém povrchu je známo už přes 10let, není to vada, ale vlastnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:02 | Nahoru | #124


Naposledy editováno 05.01.2010 21:33:18

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #125

babajezi>Nesouhlasím. Není to vlastnost ale smrtelně nebezpečná šílenost!!



Ze je Honda Hujda je taky vlastnost a ne vada.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #126
joone> V tom případě by mělo být přes půl nádrže napsáno, že je životu nebezpečno tento stroj sedlat. A to si nedělám srandu. Prostě kluzký povrch je normální věc, která se prostě musí předpokládat že existuje, že se třeba náhle objeví.

Tyvoe člověk se snaží, aby se naučil na kluzkém povrchu zachránit se, a pak je obětí vynálezu, který ti nedá šanci na přežití a bez pardonu udělá to nejhorší co se v tý chvíli dá udělat Takovou věc ať si zastrčej co nejhlouběji

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #127


Naposledy editováno 05.01.2010 21:33:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:20 | Nahoru | #128
[quote]babajezi>Nicméně Vám přátelé děkuji za názory (i když z některých mě málem kleplo ) a vyřeším to tak, že s většími či menšími obtížemi tuhle šílenost vyřadím a slibuji Vám, že motorku s podobnou zhovadilostí si již nikdy v životě nekoupím!
Všem co teď nesedí na prdeli a nečekají na jaro přeji krásné ježdění !

[URL= at ti to jezdi, a tobe je fakt 89? To je slusny!

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #129


Naposledy editováno 05.01.2010 21:34:05

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 16:53 | Nahoru | #130
Teda toto bych nechtěl, s tim se nedá přijet někam se smykem zadního kola černou čárou za ním? To bych nechtěl. Od toho jsou 2 brzdy, přední a zadní aby se ovládaly zvlášť. Klidně bych to dělal i v autě, to by byla prdel!!!:))

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 17:38 | Nahoru | #131
panebože tady se to mlátí pátý přes devátý jeden o koze druhej o voze To SH 150 co je v testu má obě brzdy kotoučové tudíž použvá ono bezproblémové Dual-CBS. Skútr PS 125 má vzadu buben tudíž ani nemůže mít CBS nýbrž páčka zadní brzdy je propojena s pumpou přední brzdy bovdenem, při brždění zadní brzdou brzdí i předek, naopak to ovšem neplatí!!!! Asi sem dám zejtra fotku

edit: buben

Naposledy editováno 05.01.2010 18:37:36

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:13 | Nahoru | #132
jako beru že neznalého to víc než nemile překvapí a švihne s motorkou, beru že je to docela mazec a podraz od Hondy, že by bylo úplně správně, kdyby na té nádrží fakt byla obrovská samolepka.
Ale je to, když to hodně přeženu, podobně smrtelně nebezpečná šílenost, jako když si autař koupí motorku a najednou se diví, že to je na dvou kolech děsně nestabilní a že nemá kolem sebe žádný deformační zóny

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:32 | Nahoru | #133

joone>jako beru že neznalého to víc než nemile překvapí a švihne s motorkou, beru že je to docela mazec a podraz od Hondy, že by bylo úplně správně, kdyby na té nádrží fakt byla obrovská samolepka.
Ale je to, když to hodně přeženu, podobně smrtelně nebezpečná šílenost, jako když si autař koupí motorku a najednou se diví, že to je na dvou kolech děsně nestabilní a že nemá kolem sebe žádný deformační zóny



No kdyz si koupi autar motorku, tak vidi, ze ma 2 kola. Kdyz si sedne majitel na novou motorku, tak v prvni mokre zatacce nevi, esli muze brzdit jenom zadkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:36 | Nahoru | #134

neznamyScooterD>panebože tady se to mlátí pátý přes devátý jeden o koze druhej o voze To SH 150 co je v testu má obě brzdy kotoučové tudíž použvá ono bezproblémové Dual-CBS. Skútr PS 125 má vzadu kotouč tudíž ani nemůže mít CBS nýbrž páčka zadní brzdy je propojena s pumpou přední brzdy bovdenem, při brždění zadní brzdou brzdí i předek, naopak to ovšem neplatí!!!! Asi sem dám zejtra fotku


Hmm,jenže babajaga psala že to má kotouč vepředu a vzadu buben,tak si to doprdele ujasněte jak to je Jinak já mám na jednom burgmanovi dual a za 60 tisíc km naprosto bez problémů.Ze začátku možná problém jedině v hlavě ale v reálu s tím nebyl žádný problém.Já to mám ale propojené hydraulicky a na obou kolech kotouče,takže ten brzdný účinek je rovnoměrnější,než tahle kombinace kotoučové a bubnové brzdy přes lanko.Co se týče jízdy na ledu,tak taky žádný problém,ale radši s tím na ledu moc nejezdím akurát brzdit co nejméně,nutnost spíš citlivěji regulovat s plynem a využívat brždění motorem.U té hondy vidím problém asi v tom lanku,které není tak citlivé jak hydraulika a spíš aby to plynule přibrzdilo rovnoměrně,tak se to víc přikousne na předku,když kotouč je účinnější než buben.Tady se ukazuje že zatímco při běžných podmínkám je tato kombinace vyhovující,tak na extrémně kluzkém povrchu selhává,pokud tam teda není nějaká závada.No a tady se asi dostanem k tomu,že při takových podmínkách není tato kombinace schopna splnit to,co od toho majitel čekal,protože se asi ve většině shodnem,že pro jízdu na ledě není skútr určený a jezdit s ním na ledě není jaxi normální Tím ale nechci omlouvat hondu ale v této cenové kategorii je tam asi namontováno to co odpovídá té ceně.Jinak doporučuju bud si připlatit a koupit něco co má dual hydraulický,tam by to nemělo dělat,nebo koupit něco bez dualu anebo prostě nejezdit na ledu.Myslím že víc možností už neexistuje

[img]

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:38 | Nahoru | #135
maco> jsem se v tom rozčilení přepsal.....

2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:51 | Nahoru | #136
,,PS. Hlavně nás prosím neučte jezdit.Oba jezdíme přes 40 let a celou zimu.´´

Ono se říká,že strý lidi nemaj už cit...

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:52 | Nahoru | #137

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 18:58 | Nahoru | #138
Mam dual a jsem max spokojenej,v zatacce kdyz jsem musel vzit za brzdu akze ustrelovani se nekonalo... Nejlepsi co mohli udelat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:20 | Nahoru | #139


Naposledy editováno 05.01.2010 21:34:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:25 | Nahoru | #140


Naposledy editováno 05.01.2010 21:34:58

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:28 | Nahoru | #141

babajezi>Myslím že s tebou bych si vytřel zadek kdykoli a ten kamarád je mnohonásobný mistr republiky a takový zelenáče jako ty si ještě dneska dává k snídani.Takže až za tebou budou vidět nějaké výsledky, budeš mít najeto několik set tisíc kilometrů bez nehody tak potom můžeš rejpat do starejch fotrů


Kurwa to se mi líbí.Jak jste vy,veteráni,vždycky nejrychlejší a vždycky všude první

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:39 | Nahoru | #142
[quote]babajezi>maco> Proč by neměl být skůtr vhodný pro zimní provoz? Naopak si myslím, že na zimu je to ideální stroj. S tímhle například lítám po sněhu a ledu již třetí sezonu a bez sebemenších problémů.
[URL= nic neříkám,taky jsem měl kdysi suzuki address 100,s tím bych projel taky všude.Říkám,ta kombinace těch spojených brzd je na takové podmínky asi neúčinná než klasický systém,pokud tam fakt nemáš nějakou závadu.A modernější systém nemusí vždycky znamenat účinnější nebo lepší,to je známa věc kor u motorek.Mi se taky třeba nelíbí,že čtyřstovkové skůtry budou mít všechny v základu už ABS,což mi na tuhle kubaturu přijde jako kravina,furt se tam přidávají další věci a je to všechno čím dál těžší.Čtyřstovkový skůtr od hondy má 250 kilo,to není normální,holt pokrok,no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:42 | Nahoru | #143

babajezi>Myslím že s tebou bych si vytřel zadek kdykoli a ten kamarád je mnohonásobný mistr republiky a takový zelenáče jako ty si ještě dneska dává k snídani.Takže až za tebou budou vidět nějaké výsledky, budeš mít najeto několik set tisíc kilometrů bez nehody tak potom můžeš rejpat do starejch fotrů





Tim bych se tu moc neoháněl , protože člověk co jezdí víc jak 40 let a má za sebou víc jak milión kilometrů, a stejně se ani nedokáže udržet na Scooteru , to musí bejt ale strašný nemehlo!!!

Nemluvě o tom že tahle samochvála vždycky trošku smrdí , znám dost lidí co jezdí víc jak 40 let, a můžu říct že to morální právo dělat chytráka vzledem ke svému věku tak trošku mají , ale většina z nich opravdu umí dneska jezdit na hovno , nechci tě strašit, ale s věkem to bude už jenom horší...

Takže buď se to chce konečně naučit jezdit , nebo si kup něco z čeho nespadneš, třeba čtyřkolku, auto, sajdu, nebo možná by stačilo pořídit si balanční kolečka jako když se učí děcka jezdit na kole , kdo ví, třeba by to pomohlo...

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:44 | Nahoru | #144
BubákZX10R: Jestlipak víš proč soudruzi od Kawasaki nemůžou nikdy svoje motorky vybavit systémem podobným jako Hondí dualcbs? Kdo by ty jejich výrobky kupoval, když by těch pár svých zákazníků pozabíjeli...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 19:47 | Nahoru | #145


Naposledy editováno 05.01.2010 21:35:28

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 20:21 | Nahoru | #146
babajezi> hmmm, čéče koukám jak házíš špínu kolem sebe jako by jsi byl sám bůh... možná by stačilo se zamyslet a uvážlivěj volit slova, na jedné straně nemusí být vše nejdokonalejší, ale na straně druhé i s nedokonalejší technikou trouba si hubu může nabít. Taky nikde není napsáno, že když někdo má ŘP 40 let je dobrý řidič, někdo se to hold nenaučí do smrti, ale na druhé straně některý človíček s tříletou praxí strčí do kaspy i ty s 40.ti letou praxí a velkou hubou. Z mé zkušenosti vím, že ti co se ohánějí obrovskou praxí a stovkami tisíc kilometrů jsou většinou jen ... (užvanění kašpárci, kteří si neumí nafoukat ani kolo)... nic proti Tobě, ale přes písmenka se hrdina nepozná ... Takže to zhrnem, přeji spoustu krásných kilometrů a vždy šťastnej návrat a hlavně se nenechat nikým vytočit .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 20:47 | Nahoru | #147
babajezi> Tak jsem z tvého povídání nabyl dojem, že jsi si přišel na forum pouze pomachrovat
jakej seš borec.

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 20:55 | Nahoru | #148
pres 40 let a celou zimu ?
Ja bych to videl tak, ze je treba dalsich alespon 20 let venovat zdokonalovani pouzivani brzdove packy.

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 21:00 | Nahoru | #149
Netušil jsem, že je k tomuhle tady vlákno psal jsem něco pod test, ale problém jsou kruháče, zatáčky vracečky a lámání mezi auta a vůbec proplétání se ve městě. Kdo na tom neseděl, tak nepochopí. Jinak u dual CBS vůbec nehraje roli jestli je v zadu buben nebo kotouč. Na SHčku se také sedí jinak, SHčko je lehká váha, kdo se tady k tomu vyjadřuje a sedlá jen půltunový ingot, tak tady to brždění funguje jinak. Také rozlišujte běžné brzdy, single CBS a dual CBS.

Mě tenhle systém u mého jinak perfektního SHčka párkrát vypekl. Jde o to, že v moment kdy třeba i jen mírně klopím a musím si ťuknout na brzdu/y tak motorka předním přibrzdí zadní také trochu přibrzdí, ale v náklonu rovná skútr a díky nízké hmotnosti a vysokému posazu ( i při nízkém těžišti) dojde k podjetí předního kola. U PSa může být problém umocněn od menších 13" kol - vibrace.

Problémem jsou také pneumatiky, které jsou v základu laciné a na nic, ne teda u PSa.

Jinak co se týče ježdění v zimě a v dešti, tak kdo jezdí jen na běžné motorce a neseděl nikdy na skútru s nízkým těžíštěm, tak neví o čem mluví, protože průměrný motorkář je hned připo sotva trochu zaprší.

Jinak SHčko má nej motor a nej naladěný variátor, vynikající spolehlivost a proto ho mám.

Naposledy editováno 05.01.2010 21:07:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 21:01 | Nahoru | #150

pepeveteran>babajezi> Tak jsem z tvého povídání nabyl dojem, že jsi si přišel na forum pouze pomachrovat
jakej seš borec.



Doporučuji http://www.hondash.it/ tam se dozvíš víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 1 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 2 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 pakoc78 8 4.10.2022 v 21:15 pakoc78
Servisní interval Honda PS 125 Mishellad 2 12.8.2014 v 20:07 max03
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 petrjares 12 17.9.2013 v 14:58 petrjares


TOPlist