globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..prubeh "vykonu"
2.12.2009 v 01:54
Muj pohled na vec: (tyka se motorek, na kterych jsem jel)

1-valce: vykon hned , ale celkove slabe, slaby vrch.. na mesto je to idealni, nemusi se to tocit atd.
2-valce: nizkootackove (HD) jedou pekne od spodu, ale zas vrch na hovno a celkove to hovno jede.. vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec
3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R, ten motor byla strasna nuda.. spodek pry silny - no ja si silny spodek predstavuji jinak.. a vrsek zadny.. skoda, hodne jsem si od toho sliboval..
4-valce: KDE JE SPODEK?! to uz muzou rovnou dat volnobeh na 7000 otacek.. uz nejvetsi omyl jsou pro mne ctyrvalcove 600ccm - no to je hruza.. ale i R1 prece ma hovno spodek.. kdyby to neslo tocit nad 7000otacek, tak je to strasne hodne..

Jaky motor ma silny spodek, ale i slusny vrsek?
Napada mne potom pouze napr Speed Triple. Nebo jak jsou na tom motorky typu Bandit 1200, Busa atd.?

Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 02:01 | Nahoru | #1
Co takhle najaky SV s ladakem, kterej vyplni diru mezi spodkem a vrskem?

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 04:08 | Nahoru | #2
kurva posadte ho do rakety a vystrelte na mars nebo se z toho poseru cituji

3-valce: nuda, nuda jel jsem pouze na street triplu R



tak priste radsi napis triumph street triple 675 nebo na cem jsi to jel,ne 3-valce

vysokootackove (LC8) zas maji hovno spodek, coz mne strasne sralo.. potom to jede, ale zazrak to neni teda vubec



posadit te na RSV kokotku a dat zarazku na plnej a rovnou proti zdi

tady zas nekdo holt sezral salamounovo hovno

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 06:35 | Nahoru | #3
sherm14> hovno a k tomu se nám taky chce pochlubit na čem "všem" už jel.... Od všeho po jednom kuse a dělat z toho rozumy a závěry....

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 06:37 | Nahoru | #4
vyzkousej nekdy nejakou kawinu, budes se divit co je to zatah od spodku

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 07:16 | Nahoru | #5
yeuop> ty ses nemoznej kluk. Mozna bys mel s motorkama skoncit protoze sou to stejne vsechno jenom liny mrdky. Jediny co ti zbejva tak zkusit nejakyho prekopanyho Vmaxe a nebo MV Agustu Brutale 1078RR nebo tak nejak se jmenovala. Ta ma prej jenom jednu klapku v sani takze te nebrzdi zadnej elektronickej srac jako to delaj na japoncich. Jinak nehapu k cemu potrebujes motorku ktera bude mit takovou silu ze se na ni poradne neudrzis. Ja jezdim na motorce se 70 konema a i kdyz bych obcas pri predjizdeni ocenil par hribat navrch tak stejne ale porad pri vetsine cesty ten vykon nepouziju.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 07:26 | Nahoru | #6

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 07:35 | Nahoru | #7
yeuop> Myslím, že bys spíš měl navštívit psychologa

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 07:45 | Nahoru | #8
Tyvole když už jsem viděl nadpis a zakladatele, tak jsem si řikal že to zas bude dílo..

Furt se ale nemůžu zbavit pocitu, že si tu z nás jen Fizzer, nebo Bubrák dělá prdel

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 08:39 | Nahoru | #9
ty woe yeuope ty uz to nehul

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 08:42 | Nahoru | #10
největší zátah odspoda má Hollasův peklo stroj

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 08:51 | Nahoru | #11
yeuop>Tomu se říká mít mindrák ze všeho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 08:52 | Nahoru | #12

pylot>yeuop> ty ses nemoznej kluk. Mozna bys mel s motorkama skoncit protoze sou to stejne vsechno jenom liny mrdky. Jediny co ti zbejva tak zkusit nejakyho prekopanyho Vmaxe a nebo MV Agustu Brutale 1078RR nebo tak nejak se jmenovala. Ta ma prej jenom jednu klapku v sani takze te nebrzdi zadnej elektronickej srac jako to delaj na japoncich. Jinak nehapu k cemu potrebujes motorku ktera bude mit takovou silu ze se na ni poradne neudrzis. Ja jezdim na motorce se 70 konema a i kdyz bych obcas pri predjizdeni ocenil par hribat navrch tak stejne ale porad pri vetsine cesty ten vykon nepouziju.



Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 08:59 | Nahoru | #13

dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???



jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...

2 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:04 | Nahoru | #14
yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....

kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:09 | Nahoru | #15

assassin>jo nekteri ladici ty sekundarni klapky odmontovavaji..treba na kawe zzr1400 uz ta druha klapka dela slusnou restrikci v sani a jeji odstraneni znamena dalsi porci koni navrch.. ale detaily sem nezkoumal...



jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:13 | Nahoru | #16

dewwil>jj, to jsem si myslel, že to nějak půjde ochcat



ono to ma i sve nevyhody - pilot musi "cejtit" motor , otvirat plyn tak jak se rozbiha..tzn nemuzes otevrit full gas v malejch otackach... kamos s VTR byl zvyklej takhle jezdit, preradit a hned plyn do dorazu (asi je jasny jak jel kdyz mel u VTR porad plnej, ja sem nestihal ani omylem:) ) a kdyz si pujcil moje TL tak bylo videt na vyssi kvalty, kdyz uz motor nema vykon se tak roztocit, jak po prerazeni a full gas to sem tam vystrelilo a jelo mizerne...

obdoba zavodnich - primejch - karburatoru...

Naposledy editováno 02.12.2009 09:14:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:27 | Nahoru | #17

dewwil>Nebo TLS a TLR, ty maj taky jen po jedný klapce v hrdlech sání, proto jsou to vyhlášený potvůrky Jak se plynem otáčí, tak se z motoru ozývá Je fakt, motorky co maj dvě klapky v sání, jednu ovládanou plynem a druhou elektronicky, jsou User Friendly...Jde to nějak odpojit???


Cožpak TLS a TLR ale Raptor s 15/40 sekundárem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:43 | Nahoru | #18
assassin> jj, musí se jezdit citově, taky se mi párkrát podařilo zakuckat mý tele než jsem tomu uzpůsobil styl kroucení heftem Kámoš měl YZF750SP s přímákama a to byla pecka, každej kdo na to vlezl a nebyl zvyklej, tak to ulil a on na tom jezdil jak "Doohan", prostě už věděl jak na ni....

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:45 | Nahoru | #19
karf> to máš ruce až u kolen, když si stoupneš, ne??

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:50 | Nahoru | #20

karf>Cožpak TLS a TLR ale Raptor s 15/40 sekundárem



jojo to me neprestava udivovat vzhledem k tomu ze TLS ma seriove 17/38
myslim ze raptor by mohl yeoupovi pripadat ze uz trochu odspodu jede...

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:50 | Nahoru | #21

dewwil>assassin> jj, musí se jezdit citově, taky se mi párkrát podařilo zakuckat mý tele než jsem tomu uzpůsobil styl kroucení heftem Kámoš měl YZF750SP s přímákama a to byla pecka, každej kdo na to vlezl a nebyl zvyklej, tak to ulil a on na tom jezdil jak "Doohan", prostě už věděl jak na ni....



presne tak

(to byly jeste doby kdy na motorce nejezdilo kazdy jelito co umi jen otocit na dalnici heft na doraz:) )

Naposledy editováno 02.12.2009 09:50:59

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 09:51 | Nahoru | #22

assassin>yeoup: hele s tim "jede od spodu" mam dojem ze jses z toho sveho XT zblblej... jasne pocit z jednovalce takovej je, protoze ma 5 kvaltu na maximalku 140kmh .. tzn na jednicku jede nevim 50? vzhledem k tomu ze kroutak na motoru bude podobnej jako u 600gsxr (stejne objemy) ktere ale na jednicku pojede pres kilo.. je jasny ze diy prevodum se bude kroutak na kole znacne lisit pri tech treba 30-40kmh ... takze proste neuvazujes to ze se ta motorka jinak pouziva a tudiz je i prevod tak konstruovanej... zkus si nakou sportovni moto, klidne i tu sestku naprevodovat jako tu XT600 ..tzn ze sestka v maximu bude odpovidat cca 140-160kmh a uvidis na prvni kvalty ze to pojede odspodu lip jak XT....

kdybys jel nekdy kolem tak se stav pujcim ti "naprevodovane" TL a muzes pak pridat dalsi test:)


Muzu se taky zastavit az budu mit uplne nahodou cestu kolem? Ja se chci taky svizt.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:07 | Nahoru | #23
yeuop> Busu škrtni, je to líná mrcha...

assassin> taky bych se povozil, ale asi bych to přehodil...

1 reakcí na tento příspěvek ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:09 | Nahoru | #24
pylot,mari: proc ne, ale kdo to rozbije bude to mit drahy... :)
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:12 | Nahoru | #25
co založí tenhle sranda tak to stojí za to, je to na způsob kde seženu olej v Rusku :\

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:20 | Nahoru | #26
zkus V-Maxe a když ani to nepomůže pak jedině Zetor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #27

assassin>
mari: myslim ze ne, jsou to celkem povery co se kolem TL rika, busa jede znatelne lip za vsech okolnosti..



no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:32 | Nahoru | #28

mari>no je fakt, že v-twinovo Tele, jsem kdysi projížděl a zdálo se mi to nějaký mrtvý...



jj k lepsimu "pocitu" pomuze to zprevodovani a mozna by mohla byt trochu znat nizsi vaha u Ska .. ale i tak je busa prilis silnej konkurent pro vsechno..

(reakce na) ..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:40 | Nahoru | #29
assassin> XT nejede ani tech 50 na jednicku, to by byl asi konec. Prvni kvalt je dost kratkej a asi by to byl hroznej tanec nekde to v terenu vytocit na 50.

..prubeh "vykonu"

2.12.2009 v 10:41 | Nahoru | #30
Čus,tak takovou mašinu neznám říkáš co od 1500 ot. porve a pustí tě až omezovač..Sakr,takr tak to jen nějaký vysoko objemový čtyřvál..GSX 1400..
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger stspravce 24 19.1.2022 v 09:46 650ccm
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger dr.rath 526 6.6.2018 v 10:01 likvos
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger Miyuki_ 3 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger maskarajda 3 2.4.2017 v 10:57 biker.all
Dotaz-rada Chunlan 125 Tiger Vrahoun 6 20.4.2016 v 20:55 Mutlik


TOPlist