globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..cestovani na supersportech
24.11.2009 v 21:07
Je to POUZE pro ty, kteri cestuji na sportech. Mam na mysli cesty alespon 3-5 tisic km, idealne vice.

Na jake motorce jste kam kdo jeli? Kolik km? Jak jste resili zavazadla? (nejlepe hodte fotku nabalene motky)
Kolik km denne bylo optimalni? Kolik najedete na nadrz? Jake pouzivate gumy, aby vydrzely, ale aby i aspon trochu drzely? Kolik vam ty gumy vydrzi?

Atd atd.

Dik
Předchozí
1 2 3
Následující

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:11 | Nahoru | #1
pohrdám nabaleným supersportem

e: že ty deš do toho big bangu od Yamahy

Naposledy editováno 24.11.2009 21:14:02

1 reakcí na tento příspěvek ..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:17 | Nahoru | #2
no tech moc nebude seprsporta si lidi vetsinou neporizujou na expedice:) ja najel fkuse skoro 4kila a do dalsi sezony to neplanuju

Ps: a kolik si najel nejvic km ty koukam ze mas 350 ja na ni dal nejvic 270km(bohuzel ne za hodinu)

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:19 | Nahoru | #3
Pohrdám těma kteří...

...jezdí na motorce.
...počítají km.
...řeší zavazadla.
...hází fotku nabalené motorky.
...počítají kolik km bylo pro ně optimální.
...počítají kolik km najedou na nádrž.
...používají gumy.

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #4
No, RSV nedoporučuju, nádrž plastová, hodně profilovaná = problém s tankvakem a dojezd na nádrž 150Km taky není cestovatelúv sen

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:30 | Nahoru | #5
Tak třeba já si VTR kupoval jako cesťáka ... bo do sporta už má dneska daleko .

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:46 | Nahoru | #6
SV 1000S, docela to jde, moc km jsem v celku nenajel ale zatim je to pohodlny, neni to CBR600F ale je to dobry!! prijemny a vykonove postacujici!

1 reakcí na tento příspěvek ..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 21:58 | Nahoru | #7
chudak yeuop, normalne sa opyta a odpovedate mu picoviny ako maly kokoti verim, ze nie je kazdemu sympaticky ale uz to prehanate.

yeuop> pozri si moj profil, ten nosic na batozinu som si vyrobil ja, pretoze nic podobne sa neda kupit, ak chces cestovat vo dvojici. ak nie, potom sa daju najst aj tasky a nosice hotove.
po ceste jazdim na pilot road 2ct, vydrzia mi skoro 8000 mil zadna a skoro 16000 mil predna. drzia dobre, priam vyborne a v dazdi su skvele.
pokial si fyzicky zdadny tak 1000 km svizne po dialnici urobis. inak tieto kategorie motoriek nie su az tak uzasne pohldlne. pokial vsak ides okolo 100mph a viac potom Ta prud vzduchu drzia nad moto a neunavis sa. spotreba benzinu bude rozna, osobne som 140 mil na nadrz na mojej moto neprekonal.

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:01 | Nahoru | #8
nevím, na ty tvoje cesty sporta? nemáš lepší zase endůrko?:)

(reakce na) ..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:02 | Nahoru | #9
Blackadder> já si jeen tak rejpnul, není to myšleno zle

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:16 | Nahoru | #10
toš jezdím sice asi 10% toho, co si psal, ale asi tě stejně pošle každý do řiti, tak ti to bude muset stačit. dojezd 250 - 300 km na 18 litrů při rychlosti do 130. 400 - 500 za den už sem párkrát dal a strašně mě bolí řit. ale mám pocit, že v boxerkách je to na pikaču a ve slipech lepší. gumy nevím. 208F i Qualifier tak 5 - 6, přední už celkem jetý pilot power 7. teď mám roadsmart a uvidím. na přední je asi litr, zadní ještě není obutá.

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:16 | Nahoru | #11
na sportu CBR 900 RR jsem na jeden zatah ujel 870 km z roznova k mori do crekvenice (chorvatsko) s batuzkem a vecer jsme jeste zavirali jako posledni hospodu. ted jsem ho vymenil za VFR a reknu ti je to pohodlnejsi. na jeden zatah z budvy (cerna hora) pres srbsko do roznova 1351,3 km opet s batuzkem a v pohode na gelovem sedle od baxtru. kamos take s batuzkem obe trasy se mnou absolvoval na hornetu 900 s origo sedlem a po navratu z budvy mel na druhy den problemy s prdeli

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:21 | Nahoru | #12
chorvatsko - selce (crikvenica) 7 dnů s batuzkem

[img]

(reakce na) ..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:37 | Nahoru | #13

Milosek.m> Ps: a kolik si najel nejvic km ty koukam ze mas 350 ja na ni dal nejvic 270km(bohuzel ne za hodinu)


Když už neznáš.. Tenhle čičmunda na motce projel země a místa,o kterých ani nevíme,že jsou na mapě
Pan Pohrdám:počkej na Bubráka,ten jel na kawě i na Elefanty a jinak se tu letos vlákno s fotkama nabalenejch supersportů zakládalo,jen si nevzpomenu na název

Naposledy editováno 24.11.2009 22:38:47

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 22:57 | Nahoru | #14
Mě stačí 100 km na sraz a mám z koulí marmeládu eště náký cesty 5 000 km daleko...to mě bodej z boku

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 23:02 | Nahoru | #15
Lucassena videls, ne? nevymyslej koniny a mej 2 motorky

..cestovani na supersportech

24.11.2009 v 23:50 | Nahoru | #16
Tolik kolik se ptáš sem za jeden vejlet nenajel, na supersportu sem dal nejvíc něco přes 2000km za prodlouženej víkend. Nejvíc z toho bylo přes 700km za jeden den. Bolely mě teda pak zápěstí a trochu záda, ale hlavně asi kvůli tomu že tak polovina nebyla po dobrym asfaltu... Na silnicích na západ od nás by se to dalo celkem bez úhony. Jinak na nějaký delší cestě na supersportu dáš do těch 400-500km denně v pohodě, pokud chceš ještě občas něco vyfotit a tak.

Co se gum týče, mam dobrou zkušenost s dvousměsovýma Michelin PilotRoad2, moje maj zatim najeto 11 tisíc a určitě ještě tisíc nebo dva daji než je sjedu na ty kontrolní body... a drží dobře (myšleno snesou hodně velkou palici), podotýkám mám "pouze" šestku ninju.

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 00:51 | Nahoru | #17
mam jen takovou zkusenost ze na svym cebru dam klidne 500km za den bez jakyhokoliv boleni cehokoliv a asi by se dalo vic, ale maximum mam tech 500 za den zatim.. a druhy den muzu bez problemu zas takze by se to urcite dalo.. jinak spotreba pri cestovnim tempu okolo 5-5,5 litru.. a co se tyce bagaze tak zadnou moc nemam, ale i kdyz jedou dva tak se za batuzka da neco pridelat na plast za madlem (a kdyz se oddela madlo tak este vic a lip), podsedlovy plasty jsou celkem velky, takze s pridelanim brasen neni zadny problem a nadrz je celkem prostorna a dobre tvarovana, takze ani vetsi tankvak nevadi... a navic se na to jednoduse da pridelat plotna s topcasem, takze i tohle je super... ale z vetsi casti to je jen teorie, a fotku nemam

1 reakcí na tento příspěvek ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 01:37 | Nahoru | #18
Cau, vetsinou tydenni dovolena (9 dni) cca 3-3.5 tis km, nejvic za den asi 900km na ZX9R a 800km na ZX10R, bohuzel me nebolelo nic, jezdi se mi paradne, blby je ted na ZX10 kdyz se jede nekde pomalu v zacpe dlouho, to uz je pak unavny. Treba ale R1 05 byla mnohem horsi, tam me bolely zapesti uz po 50km i rychlejsich okresek.

Da se pridelat kufr, brasny, sportovni taska, tankvak, viz foto:



daji se vezt i 3 gumy



da se spousta veci, cestovani neni vubec problem



tady brasny na 954RR, jel s manzelkou takhle

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 01:43 | Nahoru | #19
Jinak gumy neresim, pred dovolenou nazuju nejakou 2-3mm jetou a tech 3tis to vydrzi urcite. Nekdy sem prezouval treba na Slovensku v pulce dovoleny, to je vyhoda. Dokonce sem tam nazul jetej mokrej slick v Banske Bystrici po ceste jeste na vychod a vydrzela az domu, kde sem pak po Praze delal spoustu krasnejch car pri brzdeni pred semaforem. Myslim, ze 3tis km by vydrzela i ciste sportovni Supercorsa koupena jeta z okruhu kde je na stredu kolikrat i 5mm (a sada se da za 2tis), ale jinak pro jistotu spis cestovne sportovni a nerezat to tak v alpach. Predek vydrzi moc, ten ani nezminuju, ale uz sem videl taky draty na predku u kamosovy mamy u Z750.

Tankovani ideal po 200-220km, ZX9 zrala 5 litru, nekdy i 4.5, ZX10 spis 5.5-6, takze pri 17 litrech to je 280km do sucha, coz neni dobry riskovat. Ale zas je sranda.

Naposledy editováno 25.11.2009 01:46:06

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 01:51 | Nahoru | #20
Jinak este pokud bych jel ve dvou, tak bych ted resil u ZX10 tuzsi uchyceni kufru, aby se dala na nej dat jeste taska (viz ta ZX9, 2. foto), koukal sem ze treba 08 ZX10R ma mnohem jednodussi moznost pridelani nosice vzadu pod drzakem SPZ. Jinak jsou jeste drzaky od vyrobce nekde v anglii, ale nevim co to unese, maji to uchycene zhora, vedene zpoza zadni sedacky.

tady je ukazka, nevim ale esli by to udrzelo kufr, asi jo, priste to chci zkusit, mozna na 08 ZX10


tady jeste odkaz
http://www.motorbikepartsdirect.co.uk/products/kawasaki-zx10r-2006-2007-sports-rack/4021/
stoji to 65 liber, tj 1900 Kc

Naposledy editováno 25.11.2009 01:56:50

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 07:48 | Nahoru | #21
jeden kamarád jel na GSX-R750 s námi do Alp (GG a Cortina) a jo - bylo vidět že je to pro něj spíš posilovna a pro mě spíš kochačka.
V jednom místě jsme si prohodili motorky a maras.....
Tedy něco jiného to je, když jede skupinka na sportech rychle někam, dojedou tam dříve a pak odpočívají. A nebo jiného, když "musí" jet pomalu s námi. Posilovna a nuda. Obdivuji ho, že to vydržel.

jo a ještě foto nabalené motorky.
Prostě věcí přivázal k motorce. A ještě jednu změnu udělal, půjčil si textilní hadry, protože pod kombošku se mu nevlezla ani mikina, tu měl hodně na těsno.


Naposledy editováno 25.11.2009 07:53:11

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 08:13 | Nahoru | #22
CBR 929 RR - Nosič + válec 50 l, boční brašny, tankvak + 2 osoby. Maximální denní dávka kilometrů byla 900+ km, ale je pravda, že po dovolený jsem se z toho musel malinko léčit, ale dá se to. Dá se cestovat na čemkoli, je to jen o zvyku, některý másla bolí ruce po 100 km a některý na tý samí motorce vydržej celej den.

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 08:22 | Nahoru | #23
kolegové najedou na 1000 GSXR a R1 po republice a zahraničí ročně mraky kilometrů, nejdál švédsko přes pobaltí, balí do brašen, nikdy si nestěžovali na nepohodlí...a pneu jim vydrží kolem 9 000 km

1 reakcí na tento příspěvek ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 08:38 | Nahoru | #24

1 reakcí na tento příspěvek ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 08:55 | Nahoru | #25
Je to motorka jako každá jiná!V "kombinéze" je trochu tepleji/v létě-moře/ a při pomalé jízdě je to trápení!
Na sedlo "pavoukama"lze přichytit i velké zavazadlo!Pro spolujezdce si myslím,to je "kriminál" na delší cestu!Denní trasa kolem 800 km je v pohodě!Delší už je náročnější na fyzičku a i pozornost a soustředění!Spotřeba i pneu na deleší trasy v normě - dle mota a stylu jízdy ale do 9 l/100 km a pneu bez problémů 5.- 6. t.km!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 09:12 | Nahoru | #26

2LEKO>Je to motorka jako každá jiná!V "kombinéze" je trochu tepleji/v létě-moře/ a při pomalé jízdě je to trápení!
Na sedlo "pavoukama"lze přichytit i velké zavazadlo!Pro spolujezdce si myslím,to je "kriminál" na delší cestu!Denní trasa kolem 800 km je v pohodě!Delší už je náročnější na fyzičku a i pozornost a soustředění!Spotřeba i pneu na deleší trasy v normě - dle mota a stylu jízdy ale do 9 l/100 km a pneu bez problémů 5.- 6. t.km!



ad "pneu bez problémů 5.- 6. t.km!"
ten vykřičník mě pobavil
mi stačí, když mi pneu zase vydrží kolem 20 t.km

(reakce na) ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 09:54 | Nahoru | #27

Roman2bk>ad "pneu bez problémů 5.- 6. t.km!"
ten vykřičník mě pobavil
mi stačí, když mi pneu zase vydrží kolem 20 t.km



..tak jasně múžeš tam namontovat nějaký "beton" ale to "nedrží" při jízdě!
..a záleží jakým stylem se jezdí!.....lehce ojeté okruhovky /předek a zadek/ vydrží těch 5.-6.t.na "normální silnici" a drží!!....nákup je 2.000.- Kč .....tvých 20.t km = cca 3x výměna to je 6.000.- Kč....a mám jistotu při jízdě!.....to nepořídíš!

.....ale to je jiné téma!.......jasně že ty Superbiky mají jinou režii - vyšší!..a skutečně na dlouhé cestování jsou vhodnější motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 10:10 | Nahoru | #28
tobig> To je dobrý mazec na R1 kolem světa

Jinak, já jsem jel na VFR minulý rok do Chorvatska jen s tankvakem a 40l válcem na zadní sedačce. A to se mi tam vlezlo oblečení, celkem dost jídla(které zbylo), spacák, stan a další potřebné věci. Takže takhle se dá jet i na supersportu bez nějakých úprav, pokud nejedete ve dvojko. Jen to bude víc náročné, kvůli posezu a tvrdosti.

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 10:53 | Nahoru | #29
Já najedu každoročně na dovolené zhruba 3.500 - 5.000 km. Letos jsem jel do Francie (Paříž -> La Rochelle -> Millau) a zpátky přes Alpy (Montreaux -> Passo Gavia -> Stelvio -> Lago di Garda). Vždycky na Hayabuse, největší porce za den byla 1.520 Km. Spotřeba cca 6.5 l/100km, pneu vydrží v pohodě 5.000 - 8.000 km (letos jsem nazul na dovolenou novou Dunlop RoadSmart, po 5.000 km ubyla zhruba o 2-3mm). Pohodlí super, spolujezdkyně hudruje až po ujetí 600 km v kuse. Zavazadla mám 3 kufry Givi - foto v profilu.

..cestovani na supersportech

25.11.2009 v 11:40 | Nahoru | #30
nejvíc jsem najel za den asi 700, ale ne v kuse. To jsem schopnej dát kolem 400 jenom se zastávkou na benzín. Ale jinak je ta otázka k ničemu, protože každej má jinak dlouhej trup, ruce, nohy, takže je jasný že to co sedí jednomu, tak druhýmu vůbec. VTR například není pohodlný na delší cesty kvůli zalomenejm kolenům, v mém případě.

e: gum je spousta a je to asi víceméně jedno, třeba Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road 2, něco z týhle kategorie.

Naposledy editováno 25.11.2009 11:42:30
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto pro začátečnici do 300ccm Chunlan 125 Tiger stspravce 24 19.1.2022 v 09:46 650ccm
Nekonečné vlákno-hádka motorkářů o ... [1 ... 17, 18] Chunlan 125 Tiger dr.rath 526 6.6.2018 v 10:01 likvos
Sháním víčko nádrže a levý přepínač... Chunlan 125 Tiger Miyuki_ 3 22.5.2017 v 22:04 Miyuki_
návod k obsluze Chunlan Chunlan 125 Tiger maskarajda 3 2.4.2017 v 10:57 biker.all
Dotaz-rada Chunlan 125 Tiger Vrahoun 6 20.4.2016 v 20:55 Mutlik


TOPlist