1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?
Pro jistotu si zapis kolik otacek na sroubech smesi mas a zapis si to nekam. Pak zkus nastavit 1 + 3/4 otacky. Manual udava pro BST31 1+1/2tocky a pro CVK32 pak 1+3/4. Tohle je vychozi nastaveni kdy by to melo jit nahodit a motor by mel slapat -> pak uz se jenom pomoci pristroju smes volnobehu doladi. No a kdyz to nepujde tak maji karburatory nejaky neopravitelny problem. I kdyz to se mi moc nezda.
Kazdopadne, jeste se koukni zda mas presne nastavene hladiny - vyska plovaku CVK32 je 16-18mm a pro BST31 pak 14,6mm. Vychozi bod jsou vzdy hladiny, od nich se odviji slozeni smesi. Nak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Detoks | 12 | 13.9.2023 v 12:25 Detoks |