globalmoto_unor





Téma: Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?
21.7.2007 v 09:10
Nevíte někdo jestli pasujou karbce z Bandita rv. 96 na GSX600F? Je to stejný? Díky za odpovědi...

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 09:57 | Nahoru | #1
Bandit 96ka ma Keihin CVK32 a GSX600F 89ka zase Mikuni BST31. Jet to asi pojede, ale nez to poradne naladis (kdo vi jestli) tak se z toho opupinkujes. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 10:18 | Nahoru | #2
Nak>Díky moc, tak z Bandita tam kupovat nebudu, nedrží mi to volnoběh když se to ohřeje a v servisu mi řekli že to chce nový karburátory, že s tim nic asi neudělaj, tak shánim... :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 10:44 | Nahoru | #3
Lukas.gsx600f>cili nahodis to na sytic..jede to..pak sytic zavre..jede to ale jak se motor ohreje vic tak to zdecha? Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 10:52 | Nahoru | #4
Nak>no právě že to chytá i bez sitiče, když je to studený tak to volnoběh drží, ale jak se ohřeje začne to chcípat až to zdechne uplně... nevim čim to může bejt, karburaci nerozumim, v servisu mi řekli že to chce asi nový karburátory, ale já spíš myslim že se jim do toho nechtělo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 11:00 | Nahoru | #5
Lukas.gsx600f>hadam chyba volnobezneho systemu, zrejme prilis bohate. Chtelo by to postelovat a hlavne prohlednout karburatory zda je vse osazeno tak ja ma byt. Kdo vi jak ti do toho hrabali v servisu.

Pro jistotu si zapis kolik otacek na sroubech smesi mas a zapis si to nekam. Pak zkus nastavit 1 + 3/4 otacky. Manual udava pro BST31 1+1/2tocky a pro CVK32 pak 1+3/4. Tohle je vychozi nastaveni kdy by to melo jit nahodit a motor by mel slapat -> pak uz se jenom pomoci pristroju smes volnobehu doladi. No a kdyz to nepujde tak maji karburatory nejaky neopravitelny problem. I kdyz to se mi moc nezda.

Kazdopadne, jeste se koukni zda mas presne nastavene hladiny - vyska plovaku CVK32 je 16-18mm a pro BST31 pak 14,6mm. Vychozi bod jsou vzdy hladiny, od nich se odviji slozeni smesi. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 11:08 | Nahoru | #6
Nak>díky, zkusim se na to kouknout sam ale nevim nevim, v servisu mi rekli ze to je moc bohaty a ze prej jehly u tehlech karbcu těsněj do bronzu a to že může bejt ten problém,že to blbě těsní, ať seženu novější co maj to těsnění do gumy... Jo a taky řikali že by to mohlo bejt ventylovejma vulema, co myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 16:09 | Nahoru | #7
Lukas.gsx600f>pockej to ti jako tvrdi ze to propousteji jehlove ventily plovaku? No sam mam 20let stare karbecy, funguji na stejne pricipu - spicka jehly neni z gumy ale ocelova. Neproupousti nic. Spis zkontroluj zda ti neprosakuje benal kolem o-krouzku. Ty tesni mezi sedlem jehloveho ventilu a telem karburatoru.

Proste sundas vanicky, otocis karbiky naopak. Plovaky vlastni vahou zavrou ventily no a ty fouknes do privodni hadicky benalu. Pak jen staci kolem jehlovych ventilu aplikovat olej, a uvidis kde jdou bublinky. Zazil sem tenhle problem u jedne ZXR400, dycky par minut bezela a pak zdechla - motor se zadusil vysokou hladinou. Stacilo jen vymenit o-krouzky (korunove polozky). Nak


PS: Jinak kdyby skutecne propoustel jehlovy ventil - vyresi to opravna sada. Zjisti co a jak, a pak poradim vic.

(reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

21.7.2007 v 22:17 | Nahoru | #8
Lukas.gsx600f>Ahoj, jakej mas rocnik toho GSXF? jestli je to generace do 98, tak na ni mam na prodej karbece. Jsou plne funkci. Tak kdyz bys mel zajem napis mi PM.

(reakce na) Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

22.7.2007 v 09:34 | Nahoru | #9
Nak>Díky moc, zejtra motorku vyzvednu z toho "servisu" mrknu se na to napíšu sem, fakt díky...

Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

22.6.2013 v 23:08 | Nahoru | #10
Ahoj, Mám Suzu GSX 600F , a udajně mám také v řiti karbecy... mám zaslepené štelování podtlaků v karburátory... Když jsem motorku kupoval tak prodávající říkal, že musím řetěsnit těsnění pod klapkama... tak nevím.. nemá to ten správný výkon...

Karburátory z bandita rv.96 na GSX600F rv.89?

8.7.2017 v 11:38 | Nahoru | #11
zdravim mam problemek s moto gsx 600 f rok 88,tyka se to volnobehu a startovani.co by to delalo když by netesnily ty jehly?ne se neudrži volnobeh za tepla začne to chcipat a po přidani plynu se to srovna.

Naposledy editováno 09.07.2017 09:12:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks

TOPlist