globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 1100 vs VFR 800
Zdravím,

zajímájí mě zkušenosti majitelů s těmito motorkami - cestování do zahraničí, průlety kolem ČR komína, údržba... Na stránkách XX i VFR jsem si něco málo přečetl, ale i tak by mě tu zajímalo, proč upřednostnit jednu před druhou? Obě Hondy :)), obě cestovně sportovní.. Jak jsou natom v porovnání, kdo seděl, jel na obou?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 12:06 | Nahoru | #1
u vefra si kamarád stěžoval, že mu chladiče pečou nohy.. šel bych do XX když už to musí být honda..

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 12:07 | Nahoru | #2
jo, pečou, když je venku asi 40°C, stojíš v koloně a máš nízký boty...vfr je menší, lehčí, pro dva s kuframa je lepší black, řekl bych...osobně bych ale neměnil ani omylem, protože letmák a hlavně 4V

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 13:34 | Nahoru | #3

dva_hrnce>u vefra si kamarád stěžoval, že mu chladiče pečou nohy.. šel bych do XX když už to musí být honda..


jjj Honda, tu já rád

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #4

VeFeRák>jo, pečou, když je venku asi 40°C, stojíš v koloně a máš nízký boty...vfr je menší, lehčí, pro dva s kuframa je lepší black, řekl bych...osobně bych ale neměnil ani omylem, protože letmák a hlavně 4V


Při 40°C už se nepečou jen nohy v nízkých botách
A jak VFR slouží? Jel jsi na Blackoj?

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 13:50 | Nahoru | #5
no člověče, tomu se snad ani nedá říct, že jsem na něm jel....VFR slouží, dokonce s origo regulátorem....53 000km....zatím nejdelší vejlet byl 2000km ve dvou a kufry, žádný problém, v kuse nejvíc 500km, republika je malá....nějak nemám, co bych vytknul, snad jen nějaká koníky navíc by to chtělo....ale i tak se dá šestkám stačit, když na to přijde

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 15:06 | Nahoru | #6
Za sezónu 12tis a bez problémů. Jinak těch pár koníků navíc bych taky bral.

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 16:02 | Nahoru | #7
U VFR ti bude oproti XX scházet výkon, jinak cestování na VFR ve dvou 2.000 km - 3 kufry, úplně v pohodě ...

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 16:27 | Nahoru | #8
Objem ničím nenahradíš , ber XX.

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 16:45 | Nahoru | #9

Vlada XX>Objem ničím nenahradíš , ber XX.



jak řekl Ford..

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 18:08 | Nahoru | #10

Vlada XX>Objem ničím nenahradíš , ber XX.



moje řeč nebo si počkej na vfr 1200

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 18:38 | Nahoru | #11
jo dobrá volba počkej si na 1200

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 18:56 | Nahoru | #12
hehe tak ono záleží taky na rozpočtu, ale jestli na to máš, tak VFR 1200

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 19:00 | Nahoru | #13
Jo, počkej si 10 let až slevní

Jel jsem na Blackovi i na 800Fi a nedokážu doporučit..

Projeď se na obou a uvidíš..

Black mě překvapil tím, že posaz je na něm dost sportovní a na to jak je dlouhý, tak řidič moc místa nemá.. Plexi je nesmyslně nízko a díváš se na něj zhora. Má moc těžké převody, takže nemá žáden FUN factor, ale dát tam menší kolečko, tak by to mohlo být dobré Na svou délku a váhu se v zatáčkách vodí velice příjemně.

VFR 800Fi má sice slabší motor, ale díky krátkým převodům je velice hbitá, váha ti oproti blackovi přijde skoro poloviční, na jedničku se pěkně zvedá na záda (to na blackovi se standardním převodem nezažiješ), DUAL funguje na VFR ještě lépe než na blackovi, VFR je o něco lehčí ale při manipualci a jízdě ti fakt připadne oproti blackoci poloviční.. (Ona je taky dost malá)

Shrnuto, VFR mi přijde více na vyblbnutí, je třeba více řadit, celkově je o třídu "sportovnější" než Black.

Black je spíše na turistiku (ale VFR samozřejmě ujede kdykoliv, kdekoliv, na kterýkoliv kvalt ) jde s ním jet i střelba, brousit plasty a ještě se přitom drbat v nose
Ale oproti VFR je "nudnější".

Naposledy editováno 29.10.2009 19:02:23

CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 23:29 | Nahoru | #14
pročítám a děkuji

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

29.10.2009 v 23:45 | Nahoru | #15
no počkat, srovnáváme XX vs. 800FI nebo 800VTEC?

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

30.10.2009 v 00:48 | Nahoru | #16

Motorkář Pohodář>no počkat, srovnáváme XX vs. 800FI nebo 800VTEC?


svůj k svému tedy pokud Fi tak XX karbec a pokud VTEC tak XX střik
Ale tak nějak už jsem se dočetl co jsem se dočíst chtěl
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

30.10.2009 v 08:57 | Nahoru | #17
Vefro je menší - ale lehčí, motor je slabší - ale zas netahá takovou váhu XX je na rychlé cestování ve dvou a s kufry, ten motor tahá jak blázen. Utáhnuté zatáčky jsou ale trošku problém, ta motka je těžká jako prase. XX má skvělé brzdy, VFR průměr. Obě jsou to povedený mašiny.
Jo, pokud XX, tak stříkačku, karbecy občas zlobí.
Každopádně se svez na obou, jsou to docela rozdílné motorky - posazem, chováním, vahou i tahem motoru. (VFR jde krásně odspodu, XX se probudí v 7000 ot a nastává peklo)

CBR 1100 vs VFR 800

30.10.2009 v 09:09 | Nahoru | #18
ještě je teda otázka jestli Fi nebo V-Tec, když teda Vefro, a to za mě 2001, tedy poslední rok bez V-tecu, nicméně ani koupí starších ročníků není co zkazit....provedené změny za ty peníze navíc nestojí, řekl bych....takže klidně pěknou 1998....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

8.11.2009 v 16:52 | Nahoru | #19

PetrXX>XX má skvělé brzdy, VFR průměr.



Fakt? Obe maji do puntiku stejne brzdy

CBR 1100 vs VFR 800

8.11.2009 v 18:16 | Nahoru | #20
taky jsem si to myslel, plus menší hmotnost, no nevim....

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

8.11.2009 v 18:45 | Nahoru | #21
Máte recht pravda je, že jsem hodnotil podle vlastní zkušenosti spíš pocitově než komponenty, co jsem jezdil VFR tak mi přišly brzdy trošku mdlejší proti Blackovi (tam jsem měl ale brzdy v super stavu, můj XX byl vymazlenej do bezvědomí)

ale to, že jsem udělal zásek, nepopírám (ne že mě prásknete )

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

8.11.2009 v 19:01 | Nahoru | #22

Paťa.>Fakt? Obe maji do puntiku stejne brzdy



Mě teda brzdy na tvé 800Fi připadaly 2x tak účinější než u Blackbirda 99, a to i black měl orig. nissiny.. Black brzdí výborně, ale VFR ještě o hodně lépe, hlavně díky měnší váze a díky celkově menší motorce..

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

9.11.2009 v 23:50 | Nahoru | #23

PetrXX>Máte recht pravda je, že jsem hodnotil podle vlastní zkušenosti spíš pocitově než komponenty, co jsem jezdil VFR tak mi přišly brzdy trošku mdlejší proti Blackovi (tam jsem měl ale brzdy v super stavu, můj XX byl vymazlenej do bezvědomí)

ale to, že jsem udělal zásek, nepopírám (ne že mě prásknete )



aaa tak to jsem správně pochopil, že jsi to pocitově hodnotil

CBR 1100 vs VFR 800

26.4.2010 v 23:26 | Nahoru | #24
Vážení kolegové, se zájmem jsem si přečetl Vaše reakce. ZA sebe mohu říci následující.
Měl jsem VFR 800Fi rv.2001 (poslední bez VTEC) a do dnes na ní vzpomínám, jako na nejlepší mašinu na cestování. Najezdil jsem na ní od 0 km do 56 000 km. Super, ale pořád jsem toužil po CBR XX černém ptáku. Až jsem si jej koupil a dnes na něm mám taktéž 56 000km.
Obě motorky mají něco svého. VFR je tahoun od spoda, CBR standardně frčí až ve výšších otáčkách, ale pak je to mazec.
Posez je u VFR trochu cestovnější, ale ne zas tak moc. Na CBR mám vyměněno plexi za Racing a docela dobře kreje. S CBR jsem loni jel nonstop (mimo tankování) 14500km a neměl jsem žádný problém a to na tom mám 3 kufry Givi.
S oběma jsem byl již několikrát v Alpách A,I,F a CH. Řekl bych že tam kde jsem jel s VFR na 3-2ku tak u CBR jsem šel až na 1stupeň.
Výkon - nyní po vyblbnutí, by mi i těch 110HP stačilo. Ale jinak na CBR nedám dopustit.

Závěr oba stroje jsou super!! Moje srdeční záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

15.8.2010 v 17:30 | Nahoru | #25
Zdar všem,
dostal jsem se na tu samou volbu jako Podra. Tak jsem se chtěl zeptat jesli se verdikt za tu dobu nezměnil. Zatím jsem nakloněnej k xxu, ale pořád mi tam ještě hlodá ta myšlenka na vfr r.v. 02. Jak jsi pořídil ty Podro? Dík všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

17.8.2010 v 08:23 | Nahoru | #26

hrosik>Zdar všem,
dostal jsem se na tu samou volbu jako Podra. Tak jsem se chtěl zeptat jesli se verdikt za tu dobu nezměnil. Zatím jsem nakloněnej k xxu, ale pořád mi tam ještě hlodá ta myšlenka na vfr r.v. 02. Jak jsi pořídil ty Podro? Dík všem



V Bohnicích bydlí i NX9005, má V-teca , měl i Fi a pomýšlel na XX, ten by ti mohl povyprávět. Jinak nejdelší vejlet na Fi byl cca před 2 týdny- 1350km, bydlet o 200-300km dál, klidně bych ještě jel....a druhej den klidně vyjížďka, to fakt nebyl problém....jo- jeli jsme ve dvou, tři kufry, rychlost po dálnici 140-160, jinak 120/60, 700 km v kuse chcalo a spotřeba 5-5,5? krásný, nedám na VFR dopustit

(reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

17.8.2010 v 09:28 | Nahoru | #27
VeFeRák>Spotřeba je super. Není náhodou ten Bohnickej z cafourkový? Tam by jeden vfrkář byl. Já mám jenom trošku strach že se na vfr nesložím. Na xx se vejdu krásně to je autobus. Další stránka věci je jestli, když vfr tak jestli to starší či novější. Co mám sprostředkovanou zprávu od toho bohnickýho vfrkáře tak to starší prej mělo větší tah od spoda.

CBR 1100 vs VFR 800

17.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #28
člověče, nevím, kde bydlí....nicméně s tím tahem to říkal, a já když ji zkoušel, tak mi to přišlo taky takový mrtvý a pak zátah po sepnutí....na vfr tě pustím sednout, když se domluvíme, jinak velikostně je to motorka stejně velká, jen u xx jsi víc natažený přes nádrž...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800

22.8.2010 v 00:06 | Nahoru | #29
To jsi hodnej, ale nechci tě otravovat. Na xx jsem už seděl, neb to má brácha a na vfr když tak zajedu sednout někam do bazaru. Ale máš pravdu že na xx jsi trošku natahlej. Mě zajímaj nohy jak se vejdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800

22.8.2010 v 04:18 | Nahoru | #30
hrosik> Zalezi na tom, jak chces jezdit a podle toho bych vybiral. Pokud chces jezdit dalky a chces jezdit hodne rychle, tak bych sel do XX. Pokud chces jezdit klidek a staci ti max. 250km/hod a obcas si zablbnout, tak kvuli lepsi ovladatelnosti bych sel do VFR. S vyskou bych problem nevidel, XX ma sedlo nejniz, pak je FI a nejvys ho ma V-TEC, takze se urcite vejdes. VFR ma oproti XX opravdu cestovnejsi posaz.
XX lita rychle,ale je to autobus. V-TEC je vzhledove a ovladatelnosti nejlepsi,ale motoricky nejhorsi. Zlata stredni cesta je FI i kdyz je uz bohuzel dost stary. Osobne bych sel do VFR FI se vzhledem V-TECu a s vykonem XX
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1

TOPlist