Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?
za mě jako dealer Uralu má za jedna, kde jinde nechaj člověka během garančky u motorky a dělaj servis na počkání, tzn. člověk přijede, udělá se a zase odjede?
Bez chyby určitě není, ale jinak zlatej člověk a zaslouží uznání, že i přes mrzký roky, kdy prodal jednu dvě motorky, tady furt je a lidi maj v ČR zastoupení Uralu se vším všudy.
zvedání sajdy má Kučera pořešený takhle:
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
p.tojejedno>jo a kdyz jeden chce stroje za rozumny ceny tak je dobre jet do polska!!
Ani to není záruka. Vím o případu, kdy to člověk nedokázal přihlásit z polských papírů na český, protože to nemá nějakou evropskou homologaci. Navíc poláci vydávaj za originál i hrozný bastly.
pech.>to je právě o tom, že dněpra nebo urala by si měl koupit jen ten, kterej ví co chce, a do čeho jde...
pro mouly vyhejčkaný bezvibračními jako elektromotor se chovajícími čtyřválcovými japonci to připadá jako absolutní nesmysl - ovšem tahyle motorky mají právě pro svoji humpoláckost a zdánlivou nedokonalost svoje kouzlo, které když pochopíš, budeš jezdit vytelenej od ucha u uchu právě proto že když přidáš hodí to sebou do strany, právě proto že brždění je hlavně u dněpra dost o adrenalinu, a možná i právě proto, že to jede tak nějak pořád po svým a tím kolik přidáš plynu se toho toliko nemění.....
a bude ti uplně jedno, že to jede kilo, že to bere na pošusty 10 a na dálku 8-9litrů......
tohle jsou motorky pro lidi, pro které ta neotesanost a vlastnosti právě dělají jízdu jízdou, kdy to nejede úplně samo a samozřejmě, ale o nadvládu nad strojem je nutno bojovat :)
jako někteří rádi jezdí na starých čezetách, právě proto že je to baví, tak podobná skupina jezdí na dněprech .. by´t mezi dněpry je vyšší procento bahnomilů kteří s tím brodí v potocích a děljí podobné kousky...
svíce to pravda trochu žere, hlavně pravej válec...
přesně jak říkáš je to pro lidi kteří chcou něco řídit a nejen se vozit, ted mám svýho dněpříka rozdělený dostává generelku tak jsem se ješdtě nesvezl. a občas žasnu nad některými konstrukčními prvky, ale je to storj ktérý si mě scela získal ipřes všechný negativní ohlasy ale věřím že když bude mít člověk dost trpělivosti a nápadů tak s toho udělá dorý stroj
Naposledy editováno 20.10.2009 13:46:45
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
A to je už vyšší level pro mechaniky, oproti rejžím, kde stačilo nahradit špatné díly dobrými a vše fungovalo perfektně. Na tyhle starý sovětský krámy žádný dobrý díl neexistuje, leda že by sis ho nechal draho vyrobit ve strojní firmě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
Naposledy editováno 20.10.2009 13:55:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
p.e.p.a.>Deadman> to je to s tou kvalitou až taková bída i dnes? já mám osobně největší strach asi s klikovky co jsem slyšel a výdž pístu prej taky nění njáka dobrá
Díly na Dněpry se pořád vyráběj v Kievě na stejných přístrojích a díky sotva přežívání továrny ze stejně mizerných materiálů. Spoustu dílů nedělaj už 20 let, protože jich mají pořád ještě plný sklad. Hlavní problém jsou ventilová vodítka, pak rozvody, čepy spojky, plechové lamely spojky. Klika rupne, když má od začátku skrytou vadu. Není to vzácný jev, ale většině lidí se to nestane vůbec. Někomu se stane že přestane fungovat olejové čerpadlo. Vzhledem k jeho jednoduchosti - 2 ozubená kola - mi není jasné, jak může odejít. Asi to souvisí s mizerným uložení hřídele a kola. Šrouby vahadel jsou strašně měkký. Alternátor stačí nechat celý převinout a od té doby už funguje bez problému. Odstřediný regulátor má nekvalitní kalibrované pružinky, které se unavují a vytahávají, takže reguluje špatně. Pomáhá je zmáčknout a napružit, takže průběh předstihu je "nějaký" a pak to chvíli rozumě jede. Tohle řeší zase bezkontakt.
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
Největší problém mám s ventilovýma vodítkama. Origo jsou z nekvalitní litiny, moc nevydržej, soustružníkem udělaný z bronzu taky moc nevydržej. Chci upravit vodítka z nějakýho auta, nejlíp i s guferkama. Problém je ten, že jsou díky úhlu a tvaru vahadel namáhaný i bočníma silama, takže se rádi vyběhaj. Díky absenci guferka to už při mírném vyběhání přisává hodně vzduch s olejem, takže to pak hodně žere olej (to by nevadilo, dokud to svíčka snese) a navíc to kvůli přisávání nejde seřídit. Všechny ostatní problémy jsou celkem dobře řešitelné.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
takže asi tak jednoduchý to nebude - má homologaci jinde=automaticky přihlásej tady
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
p.tojejedno>Deadman> zalezi kdy to bylo jestli to bylo pred novelizaci zakona...myslim ze to byl rok 2006 nebo 2007 a od te doby jde prihlasit vsechno! co jez eu a kdyz to muze jezdit v polsku tedy to znamená ze to muze jezdit vsude v eu tedy ma to pak homolagaci:D
můžeš něco blíž k tomu? Mám možnost pěknýho urala k650 z r. 1970 z Polska, od velice důvěryhodnýho kamaráda, má polský papíry, ale v nich žádná homologace. Při dotazu na polských úřadech sdělili, že v tý době se homologace nevedly a tudíž tam tyhle moto žádnou mít nemusí. Ale mám obavy z našich úřadů. Poslední moto z ciziny jsem dovezl před 4 roky a ač to bylo z Německa, tak docela opruz, běhání na dovozce do ČR kvůli 2 číslům a jedný cgybějící samolepce či štítku.
p.tojejedno>Deadman> zalezi kdy to bylo jestli to bylo pred novelizaci zakona...myslim ze to byl rok 2006 nebo 2007 a od te doby jde prihlasit vsechno! co jez eu a kdyz to muze jezdit v polsku tedy to znamená ze to muze jezdit vsude v eu tedy ma to pak homolagaci:D
Bohužel to takhle nefunguje Typ, co se u nás neprodával, nebo nemá univerzální evropskou homologací budeš přes naše úřady těžko protlačovat. Můžeš to zkusit, ale nejspíš budeš stejně nakonec schánět téměř nesehnatelné živé české papíry. S úřady se bojuje velmi těžko. Zdůvodňovat proč něco nejde, je jejich hlavní pracovní dovednost.
hok>můžeš něco blíž k tomu? Mám možnost pěknýho urala k650 z r. 1970 z Polska, od velice důvěryhodnýho kamaráda, má polský papíry, ale v nich žádná homologace. Při dotazu na polských úřadech sdělili, že v tý době se homologace nevedly a tudíž tam tyhle moto žádnou mít nemusí. Ale mám obavy z našich úřadů. Poslední moto z ciziny jsem dovezl před 4 roky a ač to bylo z Německa, tak docela opruz, běhání na dovozce do ČR kvůli 2 číslům a jedný cgybějící samolepce či štítku.
no tak to pujde jenom tezce mohl bys zkusit tu kopiji velkyho tech. prukazu stejnyho modelu , to znamena ze uz byl pro provoz v čr jednou schvalenej a je tu sance ze ti to prihlasej. jinak musis mit v tp cislo narodniho schvaleni a je jedno ze je stroj z eu jak tam neni poslou te na dekru to stoji cca 2000kc a kdyz ani tam tak mas smulu.jedine testaci historickeho vozidla.ja si dovezl NORTONA z Anglie a proste ho neprihlasej kdybych se posral.neni tam to cislo pac se zacalo vydavat asi v roce 86 nebo tak nejak. prej v nemecku mi ho prihlasej a pak i tady jako dovoz ale dovoz z Anglie ?? no to neeeeeeeeee proste pakarna
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
Takže až našetřim náký dukáty, sajda bude potřeba. Děcka si užijou prdel a já s nima, můžeme vopankovat nějaký lesy či co, nebo jet na ryby "hustě", nebo co já vim.. takovej motorizovanej vandr je dycky supr, ne.
Sámo jako fotr hledám dostupný sajdky a prostě mi nejlíp vychází rusáci, se nedá svítit asi. Co bych měl chtít? V typech se nevyznám.
Zručnej docela sem, ale nový díly si nevyrobim. A trochu ubejvá času na tydle věci. Takže radši něco malinko spolehlivějšího v mezích možností...
Něco už sem i pročet, ale že bych si z toho udělál závěry... Kdo má URAL/DNĚPR, pěje chválu, kdo má zundap, pěje chválu a rusáka haní (na zundapy nemám tyvoee), kdo má jawu radši šoupe nohama a kdo nemá nic, haní všecko, obvzlášť rusáka... Babo raď..
Ale jak pise nade mnou, imrvere v tom lezis. Co me nejvic sralo byl mekky blok motoru, zavit strhnes i plastovym vercajkem z detske stavebnice.
Ale svy charisma to ma, bez debat. Je to uplne jiny nez cokoli z modernich masin.