globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sportster konverze 883 na 1200
6.9.2009 v 16:04
Zdravím. Poradí mi někdo, kdo má za sebou zvýšení objemu Sportstera z 883 na 1200? Plánuji vyměnit komplet válce s písty wiseco. Musím u těchto pístů měnit i hlavy nebo mohu ponechat původní z 883? Je to model 1986, čtyřkvalt. Uvítám zkušenost z vlastní dílny. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Sportster konverze 883 na 1200

6.9.2009 v 16:31 | Nahoru | #1
Přestavba je popsaná v jednom čísle supermota,pokud máš zájem můžu to najít,někde ten časopis mám

(reakce na) Sportster konverze 883 na 1200

6.9.2009 v 17:33 | Nahoru | #2
Dědóch>
Moc díky. Přece jenom bych rád radu od někoho, kdo to dělal, nejlépe u stejného modelu. Článků o tom je dost, ale v těch hlavách jasno nemám. Písty wiseco svým materiálem a tvarem údajně dovolují použít původní hlavy bez jejich úprav. Kdyby se ti přece jen povedlo článek najít a hodit sem nějaký scan, nebudu proti. Dále nemám úplně jasno v zapalování a karburaci. Mohu ponechat orig. zapalování? Tento model sportstera ještě nemá podtlakový CV karburátor, ale klasické šoupátko. Bude to stíhat krmit?

1 reakcí na tento příspěvek Sportster konverze 883 na 1200

6.9.2009 v 17:41 | Nahoru | #3
Akorát se musí upravit kompresní poměr...

(reakce na) Sportster konverze 883 na 1200

6.9.2009 v 18:30 | Nahoru | #4
kovis.13>
O to se postará komplet wiseco. 9.5:1

Sportster konverze 883 na 1200

7.9.2009 v 17:35 | Nahoru | #5
Myslim, že hlavy se musí buď vyměnit nebo vybrousit. Zkus třeba napsat do HS Choppers, určitě ti poradí.

1 reakcí na tento příspěvek Sportster konverze 883 na 1200

8.9.2009 v 00:24 | Nahoru | #6
Válce si můžeš nechat převrtat (ty co máš) - otázka je u koho .

Hlavy můžou zůstat, místo toho 34mm karburátoru co máš by byl lepší 40mm Keihin (sériovej od HD od 1988) nebo HSR 42 Mikuni(lepší, není CV)

Sportster konverze 883 na 1200

10.9.2009 v 19:11 | Nahoru | #7
Nebuď vrták a radši se v tom moc nevrtej.
Nejvíc potíží Sportsterů a motorek obecně je zaviněno právě domácími garážovými tunery. Proto bych si ani nikdy nekoupil "přestavbu". Osobně znám lidi, kteří to udělali, pak hodně nahlas nadávali a nakonec mašinu za "skvělou" cenu (na který prodělali kalhoty) prodali nějakému dalšímu chudákovi.
Já jsem osobně spokojen s tím jak mašina jede a s motorem nic podnikat nebudu.
Montáž doplňků je ovšem jiná záležitost, té se nijak nebráním.

Sportster konverze 883 na 1200

11.9.2009 v 14:28 | Nahoru | #8
TAk jasně že by se v motoru neměl vrtat někdo, kdo s tím nemá zkušenost..
Na druhou stranu je tahle konverze tak populární právě proto, že je tak jednoduchá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportster konverze 883 na 1200

12.6.2010 v 15:24 | Nahoru | #9

ChopTop>Válce si můžeš nechat převrtat (ty co máš) - otázka je u koho .

Hlavy můžou zůstat, místo toho 34mm karburátoru co máš by byl lepší 40mm Keihin (sériovej od HD od 1988) nebo HSR 42 Mikuni(lepší, není CV)



Zdar, přiživím se v tomhle tématu, protože můj dotaz částečně souvisí..
Mám XL 883 Evo se šoupátkovým karbecem, otevřený laufy a sání. Výhledově počítám s kitem na 1200 ccm. Karbec je už dost vyčochtanej, nefunguje jak by měl. Řeším, jestli ho nechat repasovat, nebo pořídit jiný a případně jaký. Buď Keihin CV, nebo S&S.
No a k tomu Keihinu ještě dotaz. Je možná jednoduchá záměna za novější Keihin CV 40mm, nebo to obnáší nějaký další potřebný díly a úpravy ? Za radu předem díky.

(reakce na) Sportster konverze 883 na 1200

15.6.2010 v 20:02 | Nahoru | #10
Motoholik> tak určitě bych nenechal karbec repasovat, určitě se poohlídni po S&S karbci a nebo Mikuni HSR 42, dá se to pořídit nové okolo 10 tis. a výsledek je dost překvapující. Jinak pokud máš 883 tak lze převrtak, když se použijí kompresní písty od wiseca tak se nemusí upravovat hlavy, písty jsou vybrané do dna ke snížení komprese. písty stojí tak 7.500,-Kč samozřejmě s kroužky, čepem a těsněním, mám pocit že dovozce wiseca to i převrtává, to je dost důležitá věc udělat to správně, válce musí být staženy aby se napodobilo stažení s hlavou. Jinak určitě pak dobře zajížděj není kam spěchat. Jarda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
karburátor Harley Davidson XL 883H, Harley Davidson XL 883 Higins77 7 26.7.2016 v 13:13 Varaník
Co říkáte na tohoto Sportstera? Harley Davidson XL 883H Higins77 20 30.4.2009 v 21:57 natysmoto
Modré jedno koleno na véčkovém moto... Harley Davidson XL 883H garde01 14 28.4.2009 v 14:37 Santamike


TOPlist